Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän tuttavapariskunnat alkoivat eroamaan?

Vierailija
03.03.2024 |

Varsinkin me parit, joiden ei pitänyt koskaan erota. Nyt lähempänä 40 ikävuotta, ja eroja alkaa tulla. Neljänkympinkriisi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erot on tulleet 30-40 iässä.

Itse olin 37v. Mitään kriisiä ei ollut, vaan todella surkea avioliitto. Hävettää ihan mitä siedin. Olimme 20 vuotta yhdessä. Paremmasta en tiennyt, kun oli ensimmäinen suhde. 

Älä häpeä. Olit vain liian kiltti. Minäkin opettelen tervettä itsekkyyttä nyt 36-vuotiaana ja eronneena. En enää ala kenenkään kynnysmatoksi, roskakoriksi tai palvelijaksi. 

Vierailija
22/24 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin 31v. pitkästä suhteesta. Moni ystäväkin on eronnut juurikin 30.n iässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jonkinlainen aalto tulla silloin kuin oltiin 35-40 kieppeillä. Suurin osa kuitenkin edelleen yhdessä ja ikää alkaa lähestyä viittäkymmentä.

Syitä oli varmasti yhtä monta kuin eroakin, yhdelle työpaikalta löytyi toinen, yksi ero tuli kun toinen halusi lasta ja toinen ei,  yksi väkivaltaisuuksien takia ja yksi päihteiden.

Vierailija
24/24 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorina yhteen avioon menneistä erosi jo n. 25v. kohdalla, nyt sitten on 35v. kohdalla seuraavat eroajat näköjään. Aika vähän on kyllä eronneita, sanoisin että ehkä 70 % on pysynyt yhdessä ja 30% eronnut, kun se keskimäärin taitaa nykyisin olla että 50% eroaa, toki ystäväpiirissäni ollaan 30-40v. ikäisiä vasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme