Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko antaa suuseksiä?

Vierailija
03.03.2024 |

Naiset ja miehet, annatteko mielellänne suuseksiä kumppanille?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään antaa suuseksiä siisteille komeille sporttisille max 35 kundeille. B-rappua myöten. Haluan että karvat tallella eikä sheivattu, vaikea vaan nykyään löytää sellaisia aitoja miehiä.

Pena41

Noh Pena, tavataanko tänään? Näytä että susta on tositoimiin, etkä vaan lämpimiksesi huutele täällä. 

Vierailija
42/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ja kiihotun itse nykyisen kanssa, maistuu ja tuntuu tosi hyvältä ja tottakai siinä takaraivossa aina ajatus et kohta saa sitä kivikovaa patukkaa sisäänsä eri asennoissa 😅 Sitten tottakai toisen kiihottumisen ja nauttimisen näkeminen ja kuuleminen on myös ihanaa.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppaseksin aluksi vieras nuoli niin ihanasti, että sain yllättävän äkkiä upean orgasmin. Vastalahjaksi otin vieraalta suihin enkä päästänyt häntä karkuun ennen miehen tulemista. Omaa miestä hämmästytti kun nielin merensuolaisen lastin ja jatkoin vieraan miellyttämistä. Pian sainkin kahta miestä. N28 

Oletko kokeillut kolmen miehen kanssa kimppaa siinä vaan saa nauttia ihanasti vaikka koko päivän jos vaan halutttaa.

Vierailija
44/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipokaa toisianne . .

Vierailija
45/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lipokaa toisianne . .

Heti kun nuolijani pääsee käymään...että voin myös ottaa häneltä....

Vierailija
46/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumman nuolemista ja hyväilyä pidän mielyttävämpänä, mutta sekä naisen että miehen käy mutta edelytäen että saan kunnon suihinoton myös itse. 69 on parasta, varsinkin ajan kansa.

Vierailija
47/59 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nautin suihinottamisesta varsinkin jos mies kerää mun hiukset nyrkkiinsä ja pitää musta vähän kiinni. Nuolen tottakai myös pallit ja perseen ja kiihotun siitä ihan suunnattomasti. Mieskin tykkää:)

N31

Ikä ei täsmää. Muuten voisin epäillä että vaimo kirjoittaa palstalle; pyytää nimittäin usein että otan kiinni hiuksista tai päästä kun on hommissaan.

/JiiPee

Vierailija
48/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin ja kiihotun itse nykyisen kanssa, maistuu ja tuntuu tosi hyvältä ja tottakai siinä takaraivossa aina ajatus et kohta saa sitä kivikovaa patukkaa sisäänsä eri asennoissa 😅 Sitten tottakai toisen kiihottumisen ja nauttimisen näkeminen ja kuuleminen on myös ihanaa.

N46

Vaimoko se siellä?

Vierailija
49/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni nuolen, koska silloin saan minäkin seksiä. Olisihan kylmää, että vaimo kääntäisi selän ja alkaisi nukkua sen jälkeen, kun olen nuollut muutaman orgasmin.

Vai teki mulle noin edellisellä kerralla. Yllätyin, että kiihotti enemmän kuin harmitti.

Vierailija
50/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään antaa suuseksiä, enkä myöskään vastaanottaa sitä.

Itse yhdynnästä kyllä tykkään.

N42

Vierailija
51/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hoitelee itse itsensä omalla suullaan. Olemme notkeita kuin käärmeet.

Vierailija
52/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla ja imeä ja kielellä kiusata mieheni kalua. Eilen viimeksi loppuun asti, ja nielin toki myös. Tänään tein aika pitkään blowjobia, mutta mies halusi pitkittää, joten jatkamme myöhemmin. Mielipuuhaani, ja mies kyllä palkitsee minut hyvin aina ,ennen sekä jälkeenkinpäin! Hän osaa...

Vierailija
53/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeus, kun tykkään enemmän antaa kuin vastaanottaa suuseksiä. Olen kuulemma mahtava siinä ja nautin suunnattomasti nuolla naistani. Tykkään minäkin kyllä, kun multa otetaan suihin, mutta useimmin minä olen se, joka on jalkovälissä:)

M44

Ihana olet. 

Vierailija
54/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa ja saada. Tasapuolisesti. Ihanaa puuhaa kyllä. 

Vierailija
55/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä ketjussa. Alkoipa tekemään mieli.. 

Vierailija
56/59 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni pitkään ja kiihottuneena, naisen molempia koloja 😋

Vierailija
57/59 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi otin mieheltäni suihin loppuun asti. Olihan se kiihottavaa, mieheni ei helpolla kyllä tule ja se kestää aika pitkään pelkällä suulla, mutta on sen arvoista. Ehkä eniten kiihottaa se miten kiimainen mieheni on ja lopussa ei pysty enää pidättämään.

Vierailija
58/59 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. M50. Ongelmana on se, että muija haluaa paalua, eikä lipsutusta.

Vierailija
59/59 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpenen itse aika tehokkaasti ottaessani suihin. Joskus on hauska kiihottaa itseään (ja miestä) vuorottelemalla suikkaria ja ratsastamista ja seurata, kun mies koittaa pidätellä viimeiseen asti, ettei tulisi mielestään liian aikaisin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä