Nautitko antaa suuseksiä?
Naiset ja miehet, annatteko mielellänne suuseksiä kumppanille?
Kommentit (59)
Nautin ja kiihotun itse nykyisen kanssa, maistuu ja tuntuu tosi hyvältä ja tottakai siinä takaraivossa aina ajatus et kohta saa sitä kivikovaa patukkaa sisäänsä eri asennoissa 😅 Sitten tottakai toisen kiihottumisen ja nauttimisen näkeminen ja kuuleminen on myös ihanaa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Kimppaseksin aluksi vieras nuoli niin ihanasti, että sain yllättävän äkkiä upean orgasmin. Vastalahjaksi otin vieraalta suihin enkä päästänyt häntä karkuun ennen miehen tulemista. Omaa miestä hämmästytti kun nielin merensuolaisen lastin ja jatkoin vieraan miellyttämistä. Pian sainkin kahta miestä. N28
Oletko kokeillut kolmen miehen kanssa kimppaa siinä vaan saa nauttia ihanasti vaikka koko päivän jos vaan halutttaa.
Vierailija kirjoitti:
lipokaa toisianne . .
Heti kun nuolijani pääsee käymään...että voin myös ottaa häneltä....
En tiedä kumman nuolemista ja hyväilyä pidän mielyttävämpänä, mutta sekä naisen että miehen käy mutta edelytäen että saan kunnon suihinoton myös itse. 69 on parasta, varsinkin ajan kansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nautin suihinottamisesta varsinkin jos mies kerää mun hiukset nyrkkiinsä ja pitää musta vähän kiinni. Nuolen tottakai myös pallit ja perseen ja kiihotun siitä ihan suunnattomasti. Mieskin tykkää:)
N31
Ikä ei täsmää. Muuten voisin epäillä että vaimo kirjoittaa palstalle; pyytää nimittäin usein että otan kiinni hiuksista tai päästä kun on hommissaan.
/JiiPee
Vierailija kirjoitti:
Nautin ja kiihotun itse nykyisen kanssa, maistuu ja tuntuu tosi hyvältä ja tottakai siinä takaraivossa aina ajatus et kohta saa sitä kivikovaa patukkaa sisäänsä eri asennoissa 😅 Sitten tottakai toisen kiihottumisen ja nauttimisen näkeminen ja kuuleminen on myös ihanaa.
N46
Vaimoko se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni nuolen, koska silloin saan minäkin seksiä. Olisihan kylmää, että vaimo kääntäisi selän ja alkaisi nukkua sen jälkeen, kun olen nuollut muutaman orgasmin.
Vai teki mulle noin edellisellä kerralla. Yllätyin, että kiihotti enemmän kuin harmitti.
En tykkää yhtään antaa suuseksiä, enkä myöskään vastaanottaa sitä.
Itse yhdynnästä kyllä tykkään.
N42
Kumpikin hoitelee itse itsensä omalla suullaan. Olemme notkeita kuin käärmeet.
Rakastan nuolla ja imeä ja kielellä kiusata mieheni kalua. Eilen viimeksi loppuun asti, ja nielin toki myös. Tänään tein aika pitkään blowjobia, mutta mies halusi pitkittää, joten jatkamme myöhemmin. Mielipuuhaani, ja mies kyllä palkitsee minut hyvin aina ,ennen sekä jälkeenkinpäin! Hän osaa...
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla poikkeus, kun tykkään enemmän antaa kuin vastaanottaa suuseksiä. Olen kuulemma mahtava siinä ja nautin suunnattomasti nuolla naistani. Tykkään minäkin kyllä, kun multa otetaan suihin, mutta useimmin minä olen se, joka on jalkovälissä:)
M44
Ihana olet.
Tykkään antaa ja saada. Tasapuolisesti. Ihanaa puuhaa kyllä.
Ihania miehiä ketjussa. Alkoipa tekemään mieli..
Oikein mielelläni pitkään ja kiihottuneena, naisen molempia koloja 😋
Eilen viimeksi otin mieheltäni suihin loppuun asti. Olihan se kiihottavaa, mieheni ei helpolla kyllä tule ja se kestää aika pitkään pelkällä suulla, mutta on sen arvoista. Ehkä eniten kiihottaa se miten kiimainen mieheni on ja lopussa ei pysty enää pidättämään.
Kyllä. M50. Ongelmana on se, että muija haluaa paalua, eikä lipsutusta.
Lämpenen itse aika tehokkaasti ottaessani suihin. Joskus on hauska kiihottaa itseään (ja miestä) vuorottelemalla suikkaria ja ratsastamista ja seurata, kun mies koittaa pidätellä viimeiseen asti, ettei tulisi mielestään liian aikaisin :D
Noh Pena, tavataanko tänään? Näytä että susta on tositoimiin, etkä vaan lämpimiksesi huutele täällä.