Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko antaa suuseksiä?

Vierailija
03.03.2024 |

Naiset ja miehet, annatteko mielellänne suuseksiä kumppanille?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää suuseksistä, enkä suostukaan siihen enää. Olen kyllä kokeillut muutamia kertoja, mutta kokemukset olleet niin huonoja että enää en siihen ryhdy.

Ekan kerran kun sain mällit suuhun, olin oikeasti oksentaa, ihan hirveää se lämmin limamälli suussa. Siitä jäi kammo. 

Kerran eräs miesystävä sanoi, ettei kukaan nainen osaa ottaa kunnolla suihin enkä minä kuulemma ollut poikkeus.

Ja yks yhdenillanhoito nukahti kun annoin suuseksiä, kylläpä hiveli kun jo muutenkin ajattelin että olen puuhassa huono.

Sen jälkeen luovutin, kenenkään munaa en enää suuhuni huoli. Yritetty on mutta ei selkeästi ole mun juttu.

N41

Sun kaltainen nainen on sitten muuten menettänyt oikeiden edes pyytää suuseksiä.

En mä edes halua sitä, ja osin myös juuri reiluuden nimissä; kun en itsekään sitä anna niin en myöskään toista laita sitä tekemään. Välillä kyllä ihmetyttää että jotkut väenvängällä haluaisivat sitä antaa vaikka kiellän, ja joskus tullut melkein riitaa asiasta.

N41

Vierailija
22/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää suuseksistä, enkä suostukaan siihen enää. Olen kyllä kokeillut muutamia kertoja, mutta kokemukset olleet niin huonoja että enää en siihen ryhdy.

Ekan kerran kun sain mällit suuhun, olin oikeasti oksentaa, ihan hirveää se lämmin limamälli suussa. Siitä jäi kammo. 

Kerran eräs miesystävä sanoi, ettei kukaan nainen osaa ottaa kunnolla suihin enkä minä kuulemma ollut poikkeus.

Ja yks yhdenillanhoito nukahti kun annoin suuseksiä, kylläpä hiveli kun jo muutenkin ajattelin että olen puuhassa huono.

Sen jälkeen luovutin, kenenkään munaa en enää suuhuni huoli. Yritetty on mutta ei selkeästi ole mun juttu.

N41

Sun kaltainen nainen on sitten muuten menettänyt oikeiden edes pyytää suuseksiä.

Ohiksena ihmetyttää, miksi hän olisi menettänyt oikeuden pyytää suuseksiä itselleen? On kuitenkin siis yrittänyt hommaa, mutta saanut huonoja kokemuksia ja huonoa palautetta. Ei ole silti jättänyt edes yhteen yritykseen, vaan yrittänyt nyt ainakin tuon kolme kertaa, ehkä useamminkin.

Ei kaikki asiat kaikilta luonnistu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeus, kun tykkään enemmän antaa kuin vastaanottaa suuseksiä. Olen kuulemma mahtava siinä ja nautin suunnattomasti nuolla naistani. Tykkään minäkin kyllä, kun multa otetaan suihin, mutta useimmin minä olen se, joka on jalkovälissä:)

M44

Vierailija
24/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan antaa suuseksiä M46. Olen siinä ilmeisesti kohtuullisen hyvä kun jokainen kumppani on näin sanonut ja se on ollut aina mukana esileikissä.

Vierailija
25/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette suuseksistä kondomin kanssa? Tuntuuko se miltään? 

Vierailija
26/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja naisystäväni olisi ihan koko ajan nuolemassa mua, ja tuntuu nauttivan siitä jopa enemmän kuin minä (ja minä todellakin tykkään siitä). Sen sijaan musta se tuntuu epämielyttävältä ja melkein vähän ällöttävältä nuolla pillua. Nuolen kyllä silloin kun hän sitä haluaa, mutta onneksi hän ei kovin usein halua. Olen muutaman kerran kysynyt, että miksi hän aina haluaa nuolla, ja aina vastaus on ollut "se on vain niin ihanaa/olet kiihottavan ja hyvän makuinen/mä nautin siitä".

Vierailija
27/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joiden kanssa päädyn harrastamaan suuseksiä, ovat mielestäni erittäin puoleensavetäviä (ja huolehtivat hygieniastaan) ja nautin ERITTÄIN PALJON heidän kalunsa imemisestä ja nuolemisesta! Tekisin sitä vaikka kuinka pitkään! Ja saan kyllä kehuja suullisista taidoistani, mikä on hyvä asia. Tykkään kyllä myös siitä, kun taitava mies herkuttelee pillullani, nuolee, imee, työntää kieltään pilluuni! 

Vierailija
28/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumishuoneella kyllä, kunhan on suht tuore kroppa, ettei haise.

Vierailija
29/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää todella kovasti nuolla pimpsaa nautin siitä todella kovasti 

Vierailija
30/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen pillua mielelläni. Ihana tunne kun pillu sykkii orkun hetkellä suuta vasten. Mikäpä parempaa kuin panna turvonnutta ja märkää. Puoliso ottaa mielellään suihin, joskus nieleekin. Yleensä silloin kun tietää ettei ole iso lasti tulossa eli toisella kierroksella. 

Vierailija
31/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

En mä edes halua s

Tämän palstan lainaus on mennyt "uudistuksen" suhteen ihan metsään. En saa näkyviin koko kommenttia. "Reiluuden nimissä" jos ei ota suihin, koska ei itse halua, niin väite on tosi nolo, koska toinen voi haluta. Mutta maailmassa on naisia ja sitten on vauvanaisia.

Vierailija
32/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua saada enkä antaa suuseksiä

Vierailija
33/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin päin käy. Pääosin haluan itse laueta pilluun, voi painaa menemään kunnolla lopuksi. Tosin vaimoa vain hymyilytti viimeksi kun otti suihin ja tein lopussa pientä panoliikettä, pitää vain varoa ettei liikaa innostu.

Toisinpäin taas aivan ehdottomasti haluan nuolla vaimolle orgasmin tai useamman ennen panoa, hitaasti edeten, otan sormetkin mukaan ja sitten yritän viedä hommaa hitaasti eteenpäin, koska pidän sen tekemisestä ja se myös tuntuu toimivan paremmin. Ensi kerralla pitääkin yrittää mennä pitkällä kaavalla, kokeilla montako onnistun ennenkuin vaimo työntää minut pois... Tai miten pitkään voisi venyttää hetkeä ennen orgasmia... 

Vierailija
34/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten miehet muistakaa kehua naisianne suihinoton jälkeen. Voitte tietysti sen jälkeen kertoa myös mitä vielä olisi voinut tehdä, mutta miksi ihmeessä lytätä toinen jos ei ollutkaan täydellistä? Siinä tapahtuu vain kaksi asiaa: suihinottoja ei enää tule eikä halua opetella paremmaksi siinä. 

Vierailija
35/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä ja opettelen mielellään uusia juttuja. Suihinottaminen on parasta! Tai no, oli, mies jätti pari kk sitten.

N37

Vierailija
36/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin. Etenkin naisen pyllyn nuolemisesta

Vierailija
37/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeus, kun tykkään enemmän antaa kuin vastaanottaa suuseksiä. Olen kuulemma mahtava siinä ja nautin suunnattomasti nuolla naistani. Tykkään minäkin kyllä, kun multa otetaan suihin, mutta useimmin minä olen se, joka on jalkovälissä:)

M44

Et ole ainoa! Mä rakastan ottaa mieheltä suihin, mutta en tykkää, että mua nuollaan. Pidän enemmän näppärästä sormeilusta.

Vierailija
38/59 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa suuseksiä siisteille komeille sporttisille max 35 kundeille. B-rappua myöten. Haluan että karvat tallella eikä sheivattu, vaikea vaan nykyään löytää sellaisia aitoja miehiä.

Pena41

Vierailija
39/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppaseksin aluksi vieras nuoli niin ihanasti, että sain yllättävän äkkiä upean orgasmin. Vastalahjaksi otin vieraalta suihin enkä päästänyt häntä karkuun ennen miehen tulemista. Omaa miestä hämmästytti kun nielin merensuolaisen lastin ja jatkoin vieraan miellyttämistä. Pian sainkin kahta miestä. N28 

Vierailija
40/59 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa nauttivani ja rakastavani nuolla pillua.  Nuollut vaimon pillua viikoittain vuodesta -77, joten just lähti 48v vuosi pillunnuolemista käyntiin. Tuossa ajassa tullut joku tuhat orgasmia nuoltua, vaikka enemmän onkin ollut "pakollista" esileikkiä. Pakollista sen takia, että jo ekalla kerralla nuolin niin hyvin, ettei vaimo ole suostunut seksiin sen jälkeen ilman pillun nuolemista. Mutta en ole valittanut, kun nautin kiimaisen pillun nuolemisesta yhtä paljon kuin sen naimisesta.  Suikkareitakin saanut niin paljon  kuin halunnut. .Vaimo imuttanut aina ennen yhdyntää, mutta loppuun asti vain silloin harvoin kun olen erikseen halunnut. Vaimo halunnut siemenet aina pillun perille ja niin minäkin. On vaan jotenkin niin tiukasti liskoaivoihin ohjelmoitu, että ihan pakko päästä syvälle pilluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan