Nautitko antaa suuseksiä?
Naiset ja miehet, annatteko mielellänne suuseksiä kumppanille?
Kommentit (59)
Otan suihin kyllä mieheltäni mutten nyt varsinaisesti nauti siitä itse. Yleensä se kuitenki toimiikin esileikkinä.
Vieras vakkari ja hänen muna kyllä oikeesti maistuu ja siitä suihinotosta nautin myös itse.
Mielelläni nuolen, koska silloin saan minäkin seksiä. Olisihan kylmää, että vaimo kääntäisi selän ja alkaisi nukkua sen jälkeen, kun olen nuollut muutaman orgasmin.
Tykkään ottaa suihin, mutta en varsinaisesti kiihotu siitä itse. On ihana tehdä toiselle hyvää ja katsoa, kun hän nauttii.
En tiedä, onko nuoleminen varsinaisesti nautinnollista. Enemmän pidän pimpannuolentahommissa siitä, että näin pääsee nauttimaan katsellaan ja kosketuksillaan naisen koko vartalosta intiimeimmillään. Ei ehkä tulisi jalkoväliin niin vaan mentyä, kastomaan neitien pimppejä ja peppureikiä lähietäisyydeltä, jos kielihommat eivät olisi ajatuksessa. Siitä nautin : hyvin intiimistä koskettamisesta.
Myös nautinnon tuottaminen on kivaa, koska se takaa, että toinen on kunnolla mukana. Siinäkin parasta on, kun nainen nauttii vaikka niin, että minulla on naama pimpalla ja sormi sykkivällä peppuaukolla. Se on niin paljon riettaampaa kuin muuten.
Rakastan tuottaa miehelleni nautintoa suullani. Se saa mut litimäräksi joka kerta. N33
Kyllä. Yleensä nuolen daamia niin pitkään kuin on lupa. Toista tuntia pisimmät sessiot, jossa orkkujen jälkeen olen antanut lyhyen elpymisen ja taas jatkettu sitten. Nautinnon tuottaminen on nuolemisessa se ykkösjuttu - yleensä sen perään saa itselleenkin enemmän ja omia mielihaluja toteutettua.
M58
Ehdottomasti nautin ja itsekin kiihotun (takuuvarma seisokki koko ajan) suuseksin antamisesta, oli sitten kohteena pillu, pylly tai kulli. On vain valitettavan vähän kokemuksia kulleista ja nekin melkein 20 vuoden takaa. Pidän kuitenkin eritoten siitä, kun nainen on jalat levällään nauttimassa ja antaa vapaasti nuolla alapäästään kaikkialta orgasmiin asti ennen kuin työnnyn sisään. Voi myös ohjata päätäni käsillään sen mukaan, mistä tuntuu parhaimmalta.
M50
Todellakin nautin nuolemisesta, tietenkin edellyttäen ettei ole mitään puskaa siellä eikä hirveää lemua.
Minä rakastan ottaa mieheltäni suihin. Kiihotun siitä todella paljon itsekin. Voisin ottaa poskeen vaikka joka päivä, sen olen miehellenikin sanonut että saa aina kun vaan haluaa.
On niin ihanaa kuunnella kun mies nauttii ja kova kalu tuntuu ihanalta suussa varsinkin sitten kun lasti lentää ja muna sykkii suussa. Uh
Nimim. Vartti sitten suikkaria miehelle, hän katseli telkkaria ja sitten minulla teki mieli ottaa suihin. Ei kuulemma haitannut häiriö ;)
Toki. Nautinnon tuottaminen on seksissä parasta. Minulta menee yleensä erektio, mutta sieltä se tulee takaisin saadessani itse huomiota.
Katellaan sitten uusiksi kun löytyy se kumppani.
Kukapa ei tykkäisi nuolla puhtaaksi pestyä pimpsaa. Turpeaksi ja saaneeksi nuoltuna kosteuteen on juhlallista livauttaa paksumpikin vempele.
En mä nyt suihin ottamisesta mitenkään erityisesti nauti enkä kyllä kiihotu siitä lainkaan. On se ihan ok jos miehen vehje on puhdas eikä maistu oikein miltään. Toki on tullu välillä otettua suihin vakipanolta senkin jälkeen kun kulli on jo käynyt mun pillussa.
Kostun itsekin ottaessani mieheltä suihin.
N, 35
Vierailija kirjoitti:
Kostun itsekin ottaessani mieheltä suihin.
N, 35
Niin naisen kuuluukin kostua. Ja jos ei kostu, niin sitten ei oikeasti homma kiinnosta.
Kyllä nautin suihinottamisesta varsinkin jos mies kerää mun hiukset nyrkkiinsä ja pitää musta vähän kiinni. Nuolen tottakai myös pallit ja perseen ja kiihotun siitä ihan suunnattomasti. Mieskin tykkää:)
N31
En tykkää suuseksistä, enkä suostukaan siihen enää. Olen kyllä kokeillut muutamia kertoja, mutta kokemukset olleet niin huonoja että enää en siihen ryhdy.
Ekan kerran kun sain mällit suuhun, olin oikeasti oksentaa, ihan hirveää se lämmin limamälli suussa. Siitä jäi kammo.
Kerran eräs miesystävä sanoi, ettei kukaan nainen osaa ottaa kunnolla suihin enkä minä kuulemma ollut poikkeus.
Ja yks yhdenillanhoito nukahti kun annoin suuseksiä, kylläpä hiveli kun jo muutenkin ajattelin että olen puuhassa huono.
Sen jälkeen luovutin, kenenkään munaa en enää suuhuni huoli. Yritetty on mutta ei selkeästi ole mun juttu.
N41
Kullia en ime mutta cunnillingusta rakastan.
M48
Vierailija kirjoitti:
En tykkää suuseksistä, enkä suostukaan siihen enää. Olen kyllä kokeillut muutamia kertoja, mutta kokemukset olleet niin huonoja että enää en siihen ryhdy.
Ekan kerran kun sain mällit suuhun, olin oikeasti oksentaa, ihan hirveää se lämmin limamälli suussa. Siitä jäi kammo.
Kerran eräs miesystävä sanoi, ettei kukaan nainen osaa ottaa kunnolla suihin enkä minä kuulemma ollut poikkeus.
Ja yks yhdenillanhoito nukahti kun annoin suuseksiä, kylläpä hiveli kun jo muutenkin ajattelin että olen puuhassa huono.
Sen jälkeen luovutin, kenenkään munaa en enää suuhuni huoli. Yritetty on mutta ei selkeästi ole mun juttu.
N41
Sun kaltainen nainen on sitten muuten menettänyt oikeiden edes pyytää suuseksiä.
Oikein mielelläni nuolen.