Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi ihastua mieheen yhden illan viestittelyn perusteella näin vahvasti!?

Vierailija
03.03.2024 |

Taidan olla yksinäinen vaiko vain epätoivoinen? 

Pitkästä aikaa päätin lähteä deittisovellukseen ja katsoa olisko jotain mukavaa/kiinnostavaa ihmistä siellä ilmoilla. No, eka match ja pum! 

Aivan samanlaisia ajatuksia, paljon keskustelua eri näkökulmista. Huumoria, vaikeita aiheita, ja peruskysymykset. Nauroin, oli ihanaa vaihtaa ajatuksia ja synkkasi ihan mahdottoman hyvällä tavalla. Hän vaikuttaa niin erilaiselta kuin aikaisemmat tapaamani ihmiset ja aidolta. 

Ei egoile, ei tuo saavutuksiaan esiin, ei mitään sellaista pintaliitoa. Vaan ihana ja herttaisen oloinen, hienotunteinen ja keskusteleva. 

Ihastuin myös hänen ulkonäköönsäkin vaikka ei ole ehkä yleisesti ottaen sitä yleisesti pidettyä miesmallia vaan minun silmääni juuri ihana. Tässä on ihan pää pyörällä miten voi löytää ihmisen joka on samanhenkinen ja on halu tutustua enemmän. 

Olisi ihanaa jos tästä kehkeytyisi jotain! 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehellä on todennäköisesti ollut samanlaisia ihkuja keskusteluja kymmenien muidenkin naisten kanssa.

No, ehkä liioittelin ihastumisella mutta sanotaanko, että olen normaalia kiinnostuneempi tästä ihmisestä. 

Hän vaikuttaa aidosti vilpittömältä eikä ole esimerkiksi juuri seurustellut elämänsä aikana. Olemme puhuneet monista eri aiheista ja synkkaa yllättävän hyvin. Mies jopa ajatteli, että minä olen se, joka tässä huijaa, että nyt kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Hän oli siis itse sitä mieltä ja itsekin olen ollut ihmeissäni, että miten voi mennä niin yksi yhteen keskustelujen perusteella. 

Eikä tämä mene niin, että mies sanoo sen mitä haluan kuulla vaan ennemminkin minä kyselen ja huomaan hänen kertovan juuri kuten itsekin ajattelisin asioista tai millaiset mieltymykset minulla on. Molemmat aika pöyristyne

"Menemme ihan rauhassa eteenpäin. Haluan tutustua mutta en liian innokkaasti. En aina jutella vaan ihan omaan tahtiin tutustua. Jos sitten tämä kuihtuu kokoon niin olkoon."

Öö, eli ei edes aikeita tavata pian ettei vaan "kupla puhkea." Ei järin fiksulta touhulta kuullosta.

Vierailija
22/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta niin...🚩🚩🚩 varoituslippuja ei pidä ohittaa. Malttia malttia, älä mene heti rakastumaan.

Tietenkään ei ole tervettä rakastua viestittelyvaiheessa, mutta silti jokainen mukava ja samanhenkinen tyyppi, jonka kanssa keskustelut sujuu, ei ole mikään red flag. Eihän muuten kehenkään voisi tutustua, jos kaikkea sujuvaa kanssakäymistä pitäisi varoitusmerkkinä.

t. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehellä on todennäköisesti ollut samanlaisia ihkuja keskusteluja kymmenien muidenkin naisten kanssa.

No, ehkä liioittelin ihastumisella mutta sanotaanko, että olen normaalia kiinnostuneempi tästä ihmisestä. 

Hän vaikuttaa aidosti vilpittömältä eikä ole esimerkiksi juuri seurustellut elämänsä aikana. Olemme puhuneet monista eri aiheista ja synkkaa yllättävän hyvin. Mies jopa ajatteli, että minä olen se, joka tässä huijaa, että nyt kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Hän oli siis itse sitä mieltä ja itsekin olen ollut ihmeissäni, että miten voi mennä niin yksi yhteen keskustelujen perusteella. 

Eikä tämä mene niin, että mies sanoo sen mitä haluan kuulla vaan ennemminkin minä kyselen ja huomaan hänen kertovan juuri kuten itsekin ajattelisin asioista tai millaiset mieltymykset minulla on. Molemmat aika pöyristyne

Onnea siis _viestittelysuhteesta_ turvallisesti ruudun takana olevaan ihmiseen 😅

Vierailija
24/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sulla on nyt vain niin kova kaipuu miehelle elämässäsi, että hän siksi vaikuttaa taivaan lahjalta.

Vierailija
25/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä mene niin, että mies sanoo sen mitä haluan kuulla vaan ennemminkin minä kyselen ja huomaan hänen kertovan juuri kuten itsekin ajattelisin asioista tai millaise

Kai tämä on niin yksilöllistä miten jokainen ajattelee tässäkin. itse en ole sellainen, että lämpenen heti tapaamaan, en vain jaksa/pysty. Haluan ensin tutustua ja vasta sitten. 

Ei tämä tarkoita kuitenkaan, että kuukausia pitäisi jutella. Muutama viikko viestiä/soittelua (ei päivittäin välttämättä) ja sitten huomaa, haluaako edes tavata. 

En jaksa kyllä liikaa suunnitelmallisuuttakaan. Eli omalla painollaan. Tiedä vaikka jo ensi viikolla hävisimme kahvilla jossain. -ap

Vierailija
26/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että sulla on nyt vain niin kova kaipuu miehelle elämässäsi, että hän siksi vaikuttaa taivaan lahjalta.

Tämäkin sinällään voi olla. En sano, etteikö ihminen ole oikeasti mukava ja kiinnostava. Silti saatan ihastua nyt ihastumisen tunteeseen. Yritän vähän reflekoidakin tätä. Toisaalta olen tapaillut miehiä ja välillä viestitellyt tässä vuoden sisään vaikka en varsinaisesti ole deittipalstalla ollut. Kukaan ei ole herättänyt minussa aitoa kiinnostusta. Lähinnä jopa vastenmielisyyttä. -ap

Vierailija
27/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Jos mies osaa kirjoitella sun kanssa kivasti, se osaa sen muidenkin kanssa. Tinderissä on todella vähän miehiä jotka osaavat kirjoittaa ja jos sellainen sieltä löytyy, naiset kyllä iskevät heti kiinni. Eli turha kuvitella että olisit ainoa.

Tämä on totta, että on todella vähän miehiä, jotka osaavat kirjoittaa. Onneksi itse osaan, joten siksi saan hyviä keskusteluja monien kanssa aikaan. Huomaan kyllä heti jos vastapuoli ei säväytä millään lailla, ei minkäänlaista otetta tai yritystä edes tutustua vaikka miten yrittäisi herätellä henkiin aluksi. 

Minä olen hyvä ihmisasiantuntija, en usko, että minulla on intuitio tässäkään väärässä, joten vähät

Ei jestas, kun et sinä selvästikään tiedä yhtään mitä teet. Nyt valoja päälle ja tapaat sen tyypin pian.

Vierailija
28/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viddu, onkohan veljestäni kyse :D Onnea vaan jos on

Vierailija
29/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihastuu ihmiseen jota ei ole koskaan edes tavannut livenä, ja jonka kanssa on viestitellyt yhden illan, kuulostaa kyllä todella erikoiselta. 

Kannattaa tavata mahdollisimman pian. Muuten ehdit rakennella aivan liian pitkälle meneviä haavekuvia hänestä.

Vierailija
30/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2024 ihmiset menee hullaantumaan johonkuhun pelkän ruudun välityksellä?? Täytyy sanoa että todella toivon tyypin olevan se "hahmonsa" myös irl, eikä ole esim. mikään varattu salasuhdetta hakeva kuspää ja mitä roskaa tuolla nyt pyöriikään

Mun mielestä ei edes ole paha jos mies osoittautuu roskaksi livenä. Pahempi on jos mies on vielä paljon parempi mitä olisi edes voinut kuvitella ja herättää heti ihastuksen, mutta tunne ei ole molemminpuolinen. Se tunne kun sä oletkin se, joka on tuottanut toiselle pettymyksen, on ihan kauhea.

Toivottavasti ap:n tapauksessa kumpikaan ei joudu pettymään.

Vierailija
31/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh pikku nettideittilimerenssit siis tulilla!

Vierailija
32/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää jatko olisi muuten hemmetin mielenkiintoinen tietää, siis ilmestyikö mies tapaamiseen, jos ilmestyi niin miten meni jne.!

Mietin ihan samaa tulet ap sitten kertomaan miten meni tähän ketjuun?

Vierailija
33/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää jatko olisi muuten hemmetin mielenkiintoinen tietää, siis ilmestyikö mies tapaamiseen, jos ilmestyi niin miten meni jne.!

Mietin ihan samaa tulet ap sitten kertomaan miten meni tähän ketjuun?

Tietenkin. Voi mennä penkin alle tai sitten olis ihanaa, jos pientä tai suurempaa romanssia kehkeytyisi. :D jää nähtäväksi. -ap

Vierailija
34/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta niin...🚩🚩🚩 varoituslippuja ei pidä ohittaa. Malttia malttia, älä mene heti rakastumaan.

Narsistihan on aluksi aivan hurmaava, kun se on niin kiinnostunut ja heijastelee takaisin kaikkea mitä vaan toiselta toivoa saattaa.  Se skannaa tulevaa uhriansa ja muutaman viikon tai kuukauden päästä se lyö kasvoille kaiken sen, mitä olet onnessasi hehkuttanut ja kertonut.

Vierailija
35/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, olen iloinen puolestasi ap! 🙂 

Mulle kävi samoin pari vuotta sitten, elämäni rakkaus hän on. Vaikka tulikin ero hiljattain.