Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi ihastua mieheen yhden illan viestittelyn perusteella näin vahvasti!?

Vierailija
03.03.2024 |

Taidan olla yksinäinen vaiko vain epätoivoinen? 

Pitkästä aikaa päätin lähteä deittisovellukseen ja katsoa olisko jotain mukavaa/kiinnostavaa ihmistä siellä ilmoilla. No, eka match ja pum! 

Aivan samanlaisia ajatuksia, paljon keskustelua eri näkökulmista. Huumoria, vaikeita aiheita, ja peruskysymykset. Nauroin, oli ihanaa vaihtaa ajatuksia ja synkkasi ihan mahdottoman hyvällä tavalla. Hän vaikuttaa niin erilaiselta kuin aikaisemmat tapaamani ihmiset ja aidolta. 

Ei egoile, ei tuo saavutuksiaan esiin, ei mitään sellaista pintaliitoa. Vaan ihana ja herttaisen oloinen, hienotunteinen ja keskusteleva. 

Ihastuin myös hänen ulkonäköönsäkin vaikka ei ole ehkä yleisesti ottaen sitä yleisesti pidettyä miesmallia vaan minun silmääni juuri ihana. Tässä on ihan pää pyörällä miten voi löytää ihmisen joka on samanhenkinen ja on halu tutustua enemmän. 

Olisi ihanaa jos tästä kehkeytyisi jotain! 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taipumusta maanisuuteen?

Vierailija
2/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet avannut pariutumisikkunan auki, onnea.

Tapaa mahdollisimman pian, niin selviää onko aihetta jatkaa tutustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän fiiliksen, mullakin oli ekan mätsin kanssa hiljattain tuo sama homma. Innostuin ehkä vähän liikaakin ja pettymys oli valtava kun mies iski ekan tapaamisen jälkeen kaverikortin kehiin. Poistinkin sitten koko hiton Tinderin. Sopikaa mahdollisimman äkkiä tapaaminen, ei satu sitten ihan niin paljon jos livenä ei toisen mielestä natsaakaan.

Vierailija
4/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Et tunne sitä ihmistä yhtään.

Vierailija
5/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epätoivoinen, kyllä. Nyt äkkiä sitten treffit, ettet ehdi enempää rakennella pilvilinnoja.

Vierailija
6/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehellä on todennäköisesti ollut samanlaisia ihkuja keskusteluja kymmenien muidenkin naisten kanssa.

Vierailija
7/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet liian yksinäinen ja epätoivoinen. Tapaaminen tietysti mahd. pian ja ilman suuria ennakko-oletuksia. 

Vierailija
8/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta niin...🚩🚩🚩 varoituslippuja ei pidä ohittaa. Malttia malttia, älä mene heti rakastumaan.

Vierailija
9/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän. Itse kohtasin tinderissä elämäni rakkauden. En sitä ihan noin nopeasti tiennyt mutta hyvin nopeasti tajusin että nyt voisi olla jotain tosi spesiaalia tarjolla. Ehdittiin jutella (tunteja myös puhelimessa) parin viikon ajan ennen ekoja treffejä ja olin jo todella ihastunut ennen niitä. Ollaan oltu yhdessä ekoista treffeistä asti ja edelleen rakastuneita, pari vuotta myöhemmin. 

Joskus se vaan osuu jonkun kohdalle. Meidän kohdalle se osui. Miksi se ei voisi osua teidänkin kohdalle :) 

Vierailija
10/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2024 ihmiset menee hullaantumaan johonkuhun pelkän ruudun välityksellä?? Täytyy sanoa että todella toivon tyypin olevan se "hahmonsa" myös irl, eikä ole esim. mikään varattu salasuhdetta hakeva kuspää ja mitä roskaa tuolla nyt pyöriikään

Vierailija
11/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ihastunut siihen mieheen, vaan siihen fantasiaversioon hänestä minkä olet luonut päässäsi. Se ei koskaan vastaa siihen todellisuuteen, millainen tämä mies on oikeasti.

Vierailija
12/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla vaan kävi harvinaisen hyvä tuuri! Onnea! Olen vähän kateellinen :D kun en ikinä tapaa ketään jonka kanssa synkkaisi. Mutta toivottavasti joskus vielä tapaisi sen sielunkumppanin.

Vierailija
13/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jatko olisi muuten hemmetin mielenkiintoinen tietää, siis ilmestyikö mies tapaamiseen, jos ilmestyi niin miten meni jne.!

Vierailija
14/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehellä on todennäköisesti ollut samanlaisia ihkuja keskusteluja kymmenien muidenkin naisten kanssa.

No, ehkä liioittelin ihastumisella mutta sanotaanko, että olen normaalia kiinnostuneempi tästä ihmisestä. 

Hän vaikuttaa aidosti vilpittömältä eikä ole esimerkiksi juuri seurustellut elämänsä aikana. Olemme puhuneet monista eri aiheista ja synkkaa yllättävän hyvin. Mies jopa ajatteli, että minä olen se, joka tässä huijaa, että nyt kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Hän oli siis itse sitä mieltä ja itsekin olen ollut ihmeissäni, että miten voi mennä niin yksi yhteen keskustelujen perusteella. 

Eikä tämä mene niin, että mies sanoo sen mitä haluan kuulla vaan ennemminkin minä kyselen ja huomaan hänen kertovan juuri kuten itsekin ajattelisin asioista tai millaiset mieltymykset minulla on. Molemmat aika pöyristyneitä. 

Menemme ihan rauhassa eteenpäin. Haluan tutustua mutta en liian innokkaasti. En aina jutella vaan ihan omaan tahtiin tutustua. Jos sitten tämä kuihtuu kokoon niin olkoon. Mukavaa kuitenkin kun on kiinnostunut toisesta pitkästä aikaa. :)

-ap

Vierailija
15/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää. Jos mies osaa kirjoitella sun kanssa kivasti, se osaa sen muidenkin kanssa. Tinderissä on todella vähän miehiä jotka osaavat kirjoittaa ja jos sellainen sieltä löytyy, naiset kyllä iskevät heti kiinni. Eli turha kuvitella että olisit ainoa.

Vierailija
16/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla s.riippuvainen, pidä varasi.

Jos epäilyttää, laita tiskiin heti kaikki huonot puolesi, kyllä se vastapuoli sillä kaikkoaa.

Vierailija
17/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Et ole ihastunut siihen mieheen, vaan siihen fantasiaversioon hänestä minkä olet luonut päässäsi. Se ei koskaan vastaa siihen todellisuuteen, millainen tämä mies on oikeasti.

Juuri näin ja siksi nopeasti tapaamisen sopiminen! Nuo taitavat kirjoittajat osoittautuvat monesti ihan erilaisiksi mitä antavat viestitellessä ymmärtää, tai ainakin se mielikuva voi olla ihan väärä. Toivottavasti ei enää ikinä nettideittailua tässä essä, mieheni löysinkin muuta kautta 

Vierailija
18/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Jos mies osaa kirjoitella sun kanssa kivasti, se osaa sen muidenkin kanssa. Tinderissä on todella vähän miehiä jotka osaavat kirjoittaa ja jos sellainen sieltä löytyy, naiset kyllä iskevät heti kiinni. Eli turha kuvitella että olisit ainoa.

Tämä on totta, että on todella vähän miehiä, jotka osaavat kirjoittaa. Onneksi itse osaan, joten siksi saan hyviä keskusteluja monien kanssa aikaan. Huomaan kyllä heti jos vastapuoli ei säväytä millään lailla, ei minkäänlaista otetta tai yritystä edes tutustua vaikka miten yrittäisi herätellä henkiin aluksi. 

Minä olen hyvä ihmisasiantuntija, en usko, että minulla on intuitio tässäkään väärässä, joten vähättelyt sikseen. Tiedän mitä teen. ;)

-ap

Vierailija
19/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran olet päättänyt, että tässä on elämäsi rakkaus niin ei muuta kuin kirkkoa varaamaan.

Vierailija
20/35 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla s.riippuvainen, pidä varasi.

Jos epäilyttää, laita tiskiin heti kaikki huonot puolesi, kyllä se vastapuoli sillä kaikkoaa.

Mikään ei epäilytä toistaiseksi. Tottakai olen kertonut huonoista puolistani ja niitäkin riittää. Kuten hänkin omista epävarmuuksistaan. Heti jos jokin alkaa epäilyttää niin etäännyn. Toistaiseksi ei ole ilmennyt minkäänlaista red flagia. -ap