Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä parisuhde?

Vierailija
03.03.2024 |

Onko sinulla hyvä parisuhde, onko ollut aiemmin tai uskotko vähintään sellaisen mahdollisuuteen? Erityisesti yhdessä asuminen saa paljon nokan nyrpistelyä osakseen.

Tällä palstalla on hirveä määrä keskusteluita, joissa kerrotaan, että miehet vaan sotkee ja paskantaa ja naisista ei ole iloa kuin makuuhuoneessa ja sekin lysti kuulema loppuu alta aikayksikön.

Ihmeellistä toisen sukupuolen vihaamista. Nuo luonnehdinnat eivät vastaa yhtään sitä mitä kuulee tosielämässä ihmisiltä. 

Tietenkin toisen ihmisen kanssa asumiseen liittyy kaikenlaisia kompromisseja ja ärsytyksenaiheita, mutta mielestäni ne eivät ole mitään sukupuolesta aiheutuvia asioita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polysuhteet ja avoimet suhteet ovat ainakin alemman kastin juttuja. Manipulointia koko juttu.

Vierailija
2/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla uskalletaan kertoa totuus. Tosielämässä sitten tyydytään, kun ei haluta olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä parisuhde, kuten oli myös edellinen parisuhteeni. Olen ollut aina äärimmäisen nirso mitä tule kumppanin valintaan, joten varmaan sen takia kokemukset ovat olleet näin hyviä.

Vierailija
4/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei asuta yhdessä. Uskon että tämä auttaa siinä ettei hermostu toiseen niin helposti. Sitten kun tavataan jälleen se on kuin romanttisesta elokuvasta.

Vierailija
5/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä epäonnistuneet surkimukset kasaantuvat palstan kaltaisille sivustoille purkamaan pahaa oloaan. Yleensä haukkumalla vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
6/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole minkäänlaista parisuhdetta koska ne joita olen kokeillut meni vessanpöntöstä alas.

En löytänyt miestä jonka kanssa olisi voinut ajatella mitään enempää, joten jättäydyin suosiolla yksin.

En valita, elämäni on hyvää, ja koska sellaista ei löydy jonka haluaisin olen mieluummin yksin.

Ystävälläni sen sijaan on.

He alkoivat seurustella 21- ja 22-vuotiaina, helmikuussa tuli 11 vuotta täyteen.  Ystäväni oli 22, mies se nuorempi.

Olivat etäsuhteessa melkein vuoden ennenkuin ystäväni muutti miehen luo ja asuvat nyt miehen kotimaassa.

Ovat ostaneet asunnon, ja omakotitalo on hankkeissa. On koira ja kolme kissaa, kumpikaan ei halua lapsia.

He ovat harvinaisen harmoninen pari.  Riitelevät mutta sopivat aina heti. 

Sellaisia rock-henkisiä molemmat, nyt vanhemmiten rauhoittuneet kyllä.  Tapasivatkin rock-konsertissa ulkomailla.

Työskenetelevät samassa firmassa hieman eri tehtävissä. Ystäväni vastuullisemmassa asemassa ja tienaa näin ollen enemmän, se ei miestä haittaa.

Uskon vakaasti että ätmä pari on lopun ikäänsä yhdessä.

Kihloissa ovat olleet nyt  reilun kolme vuotta ja luulenpa että häitä vietetään kun sen talon hommaavat, näin olen saanut hieman vihiä. On todella hieno nähdä niin tassapinoinen ja onnellinen pari vielä noin monen vuoden jälkeen.

Vierailija
7/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään parisuhteseen ei kuulu imelä valheellisuus ja taustalla tapahtuva salasuhteilu.

Vierailija
8/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä parisuhde. Olemme olleet yhdessä reilu 20 vuotta ja meillä on lapsia. Me edelleen rakastamme ja arvostamme toisiamme ja hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme. Meillä on jonkun verran yhteisiä harrastuksia mutta vietämme paljon aikaa myös omien lempijuttujemme parissa. Me tuemme toisiamme ja hulluttelemme yhdessä. Nykyään tuntuu että osaamme jopa lukea toistemme ajatuksia. Emme ole yhdessä lasten tai tottumuksen takia vaan siksi että haluamme edelleen olla yhdessä ja valitsisimme toisemme uudelleen.

Vierailija
9/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä joiden ei olisi pitänyt elämässään mennä parisuhteisiin eikä varsinkaan tehdä niissä lapsia. 

Vierailija
10/10 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä ainoa, pitkä parisuhde, joka on kestänyt 37 vuotta ja loppuu, kun jompikumpi kuolee. On ollut huonoja hetkiäkin - tietenkin näin pitkässä suhteessa. Ei vain olla niitä tyyppejä, jotka heti luovuttaa, kun menee huonosti.

Olemme yhä rakastuneita ja toistemme parhaat ystävät. Harrastamme asioita yhdessä, mutta kummallakin on myös omat harrastuksemme.

Näin pitkässä suhteessa särmät ovat hioutuneet ja tunteet kuitenkin säilyneet. Haluan puolisolleni aina vain pelkkää hyvää. Pitkässä suhteessa oppii sietämään erilaisuutta ja huomaa, että se on rikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme