Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan haluaa parisuhteeseen, kun voi ottaa lemmikin?

Vierailija
03.03.2024 |

Parisuhteessa ei ole kyse mistään rakkaudesta vaan valtasuhde taistelusta. Lemmikit ovat paljon helpompia, koska ovat kuin lapsen korvike jonka kanssa voi harrastaa ja joka pitää seuraa

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hamsterini ovat kuolleet parin päivän jälkeen sisäiseen verenvuotoon. Kalliiksi tulee pitkässä juoksussa.

Vierailija
42/43 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan 100%:sti mieluummin parisuhteen kuin lemmikin. Minusta on mukavaa kun keskustelukumppani vastaa takaisin ja saan muitakin mielipiteitä asiaa. Lemmikistä on yleensä vaan riesaa ja rahanmenoa.

Kuinka moni suhde on oikeasti näin antoisa? Joo useimmat parit pärjää. Painosanalla pärjää. Kulut hoidetaan,kämppä pidetään kuosissa ja lapset/lemmikit pidetään hengissä. Et sä kuule useimpien rakastelevan viikonloppuisin kylpylähotellin patiolla tai viettävän romanttisia iltamia lasten lähdettyä hoitajalle/mentyä nukkumaan.

Elämä puolison kanssa voi kuule olla ihanaa ihan tavallisessa arjessa, ei tarvitse olla mitään kylpylähotellin patioita tai romanttisia iltamia. Ihan vaan sitä tavallista arkea. Ei ihme jos parisuhteet menee perseelleen jos niiden

Jenkeissä moni perheellinen nainen (jopa varakkaat) käy päihteillä. Keskustellaanko tästä? 

Surullista, heidän liittonsa tuskin sitten on onnellinen. Ei kaikki parisuhteet ole onnellisia. Mutta ei kaikki parisuhteet myöskään ole onnettomia tai vain pärjäämistä. Esim. minä tai puolisoni emme käy päihteillä. Ei ole moiseen tarvetta. Elämme ihan tavallista arkea ja olemme onnellisia. Parisuhde voi hyvin ja työkin on mieluista. Lapset kasvamassa aikuisiksi. En koe että mun pitäis mistään syystä vaihtaa puoliso lemmikkiin, tuskin olisin siten onnellisempi. Pikemminkin päinvastoin, olisin onnettomampi, sillä ei lemmikki puolisoa tai lapsia vastaa. Lemmikki on lemmikki ja tuo omana itsenään elämään oman lisänsä. Ei korvaa muita perheenjäseniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hamsterini ovat kuolleet parin päivän jälkeen sisäiseen verenvuotoon. Kalliiksi tulee pitkässä juoksussa.

Miten sä niitä oikein hoidat jos ne heti kuolee? Mun hamsterit on eläneet 2-3v.