Siis minulle on epäselvää tehtävän palautus amk vapaa!! Palautus on 4.3 mennessä. Tarkoittaako se, että minulla on huominen aikaa tehdä sitä
Vielä? Tehtävä on pahasti kesken, koska minulla on vaikeuksia myös tehtävästä suoriutumisessa.
Tarvitsen huomisen vielä aikaa parannella.
Tarkoittaako 4.3 mennessä sitä, että kun on 4.3, klo 23:59, niin tehtävä on oltava palautettu?
Vai tarkoittaako se, että 5. 3 illalla tehtävä on palautettava.
En ymmärrä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4.3 mennessä eli huomisen aikana täytyy viimeistään palauttaa.
Hyvä eli tehtävä periaatteessa rullaa vielä huomisen ja palautuu 5.3.
Ap
Miten noin tyhmä ihminen on päässyt opiskelemaan yhtään mihinkään?
Sitä olen tässä ihmetellyt. Mikäli ap ei provoile, niin on joko todella typerä tai ei ymmärrä suomen kieltä. Jo aloitus on sanoitukseltaan outo.
Ei huolta, annetun päivämäärän jälkeen tehtävät joi palauttaa myös pullonpalautusautomaattiin, kassalla saat kuittia vastaan rahaakin. Moni opiskelija hyödyntää tätä, kun on rahasta tiukkaa. Varsinkin menopäivien jälkeen.
Sääli niitä ihmisiä jotka joutuu tiimityöskennellä ap:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ap:llahan ei oikeasti ole edes mitään opiskelutehtävää. Esittää vain AMK-opiskelijaa.
Miten voikin joku oppilaitos joitain ihmisiä ärsyttää niin paljon! :D XD
Ahaa, nyt tajuan, joku haluaa mollata amkia esittämällä todella tyhmää ja jankuttamalla. Voi ressua! Itse yliopiston 70-luvulla käyneenä en tajua, miksi amkilaisia pitää mollata. Kai sieltäkin ihan ammattilaisia valmistuu.
Eräpäivä 4.3 mennessä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että klo 00:00, 4.3.2024 tehtävän oltava valmis ja palautettu.
Viimeinen eräpäivä 4.3 tarkoittaa sen päivän aikana.
Yliopisto-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Eräpäivä 4.3 mennessä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että klo 00:00, 4.3.2024 tehtävän oltava valmis ja palautettu.
Viimeinen eräpäivä 4.3 tarkoittaa sen päivän aikana.
Yliopisto-opiskelija
Noh en sano mitään! Tuo oikein hyvä toimintamalli. Paljon parempi, kuin ap:n 5.3 illalla
Ei haittaa, vaikka myöhässäkin palautat. Voit sanoa, että tietääksesi et tiedosta palauttaneesi myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä näkyy ainakin Moodlessa se päivämäärä ja kellonaika, jolloin vastausmahdollisuus sulkeutuu.
Suosittelen jättämään tehtävän, vaikka se ei tunnu täydelliseltä. Pahimmassa tapauksessa opettaja pyytää täydentämään. Mutta jos et palauta mitään, joudut käymään kurssin uudestaan.
kirjaimellisesti 4.3. mennessä tarkoittaa sitä että se on palautettu ennenkun päivämäärä vaihtuu 3.3.-> 4.3.
Sen mitä noita joskus tein niin määräajat oli ilmoitettu paitsi kurssin sivuilla, joskus joka tehtävän kohdalla erikseen ja joskus yleisesti esim. keskiviikkoisin klo 23.00 tjsp. Lisäksi tehtäväpaperissa oli palautusaika. Ja lopuksi vielä siinä weppipalautusjärjestelmässä luki joka tehtävän kohdalla erikseen mihin asti saa palauttaa ja missä kohtaa se sulkeutuu.
Eli jos noista ei selviä niin oppilas taitaa olla väärässä koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llahan ei oikeasti ole edes mitään opiskelutehtävää. Esittää vain AMK-opiskelijaa.
Miten voikin joku oppilaitos joitain ihmisiä ärsyttää niin paljon! :D XD
Ahaa, nyt tajuan, joku haluaa mollata amkia esittämällä todella tyhmää ja jankuttamalla. Voi ressua! Itse yliopiston 70-luvulla käyneenä en tajua, miksi amkilaisia pitää mollata. Kai sieltäkin ihan ammattilaisia valmistuu.
Ihan samat määräaikahaasteet ap:llä olisi yliopistossakin joten tuskin tuo siitäkään on selvinnyt läpi noilla taidoilla. Ja siellä noita määräaikoja vasta riittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Klo 13 mennessä = ennen yhtä, viimeistään klo 12:59
4.3 mennessä = viimeistään 3.3 klo 23:59
Toinen juttu kokonaan on se, että onko opettajakin yhtä pihalla ja todellisuudessa tarkoittaa ihan muuta.
Loogisesti merkityksen tulisi olla noin. Mutta kirjoitusasu sinultakin on hukassa. Suomessa kellonajat merkitään pisteellä. Samoin kuukauden jälkeen tulee piste.
Viimeistään 3.3. klo 23.59
Vierailija kirjoitti:
4. päivä on viimeinen päivä palauttaa. Miten tää on niin epäselvää monille?
Jos mä sanon, että laihdutan 10 kg kesään mennessä, niin tarkoittaako se sun mielestä sitä, että olen kesän koittaessa bikinikunnossa vai sitä, että vielä kesän ajan voin laihduttaa eli vaikka syyskuun alkuun asti?
Taasko ap:lla on tehtävän palatuksen määräpäivän kanssa ongelmia? Edellisellä kerralla puhuit pelkästään eräpäivästä ja palautuspäivästä, nyt tullut jo mukaan termi menopäivä jne...
Tää oli ensimmäiset kaksi sivua ihan hauska. Siis siinä aiemmassa ketjussa ehkä kuukausi sitten.
Mikä tehtävä se on? Ehkä voimme auttaa.