Näin Kurre Westerlundin romanttinen kosinta eteni Ainutlaatuiset kuvat intiimistä hetkestä
Iltiksen otsikko. Kauniita kuvia kaikkien katsottavaksi. Puuttu vain sana "yksityinen" hetki.
Ketä kiinnostaa?
Kommentit (36)
Kurrelta taisi joskus kuolla vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Kurre on niin kuuma, että housut menevät märäksi pelkästä kuvasta. Siksi en uskalla katsoa kuvia. Kurre äänikin saa huulet väpättämään.
Se näppyläluomi kasvoissa on turn-off.
Hän on 60 v. Jotenkin niin lapsellista kuten se ensimmäinenkin kosinta.
Toki saa uudelleen avioitua, vaimoa kuoli 2020 joten ei ollut pitkiä suruaikoja.
Mitähän aikuiset lapset ajattelee isän julkisuuden kipeydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän alkoi olemaan tämän uuden kanssa, ennenkuin edellinen edes oli kuollut syöpään.
Tässä esimerkki siitä, millaisia miehet ovat.
Eli kauanko arkun laskemisen jälkeen pitää odottaa ?
Kurre on jokseenkin yhtä merkityksellinen tyyppi kuin se jokin ruutunaama Fränti, joka esittelee naisiaan julkisuudessa.
Vastenmielinen ukko. Tai ehkä vastenmielistä onkin se, että kaikki on julkista, kuten tosiaan Fräntillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli häämatka maksetaan lehden rahoilla, kun ensin lasketaan se seuraamaan kosintaa?
Niin, niin romanttista...
Intiimi ja yksityinen julkinen kosinta, ihanaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurre on niin kuuma, että housut menevät märäksi pelkästä kuvasta. Siksi en uskalla katsoa kuvia. Kurre äänikin saa huulet väpättämään.
Se näppyläluomi kasvoissa on turn-off.
Sinä olet kokonaan "turn-off".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän alkoi olemaan tämän uuden kanssa, ennenkuin edellinen edes oli kuollut syöpään.
Tässä esimerkki siitä, millaisia miehet ovat.
Eli kauanko arkun laskemisen jälkeen pitää odottaa ?
Sehän riippuu miten paljon suree. Monella voi olla uusi jo tiedossa puolison kuollessa. Sivulliset saa tehdä omat johtopäätöksensä.
Itse ensimmäisen vuoden olin täysin surun vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Kurre on äijä isolla Äällä (ja kalulla)
Oletko nähnyt?
Eikös se ennen ollut että vuosi maattiin lesken vuodetta, sitä ennen ei sopinut avioitua. Jostain historiallisesta kirjasta, pappilaan tulleen uuden papin oli naitava entisen leski mutta armonvuoden jälkeen vasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kurt Westman?
Kurt Kurre Westerlund (s. 6. lokakuuta 1964) on suomalainen laulaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee Kurresta mieleen, että jos ei olisi jäänyt leskeksi, niin olisi varmaan Kirsin vaihtanut nuorempaan. Tytär hoiti Kirsin, kun hän sairastui. Kurre vaan matkusteli esim Las Vegasiin, jossa käynyt 90 kertaa.
Olisiko keskiverto av-mamma laittanut elämänsä seis puolison sairastumisen vuoksi? No ei niin.
Olen mä laittanut. Ollut 10 vuotta omaishoitajana.
Sama juttu. Samoin on minun ystäväni olleet.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla käy noin? Tule jo hoi mies sieltä kaapista ulos sitten.
Kurre petti vaimoaan Kirsiä ysärillä heti (ja varmaan ennenkin) vauvan kuoleman jälkeen. Sukkahousun kireissä farkuissa hilluu ympäri Las Vegasia ja esittää Suomen Elvistä. Tepee itsestään täys pellen. Lapsiraukat saavat hävetä silmät päästään. Kuka voi haluta mennä aina Vegasiin, hirveä paikka. Maailmassa niin miljoona kauniimpaa paikkaa. Vegas - vähän varakkaamman suomalaisen Fuengirola 🤣.
Just eilen yritin aloittaa, Kurre ei ees vanhana miehenä osaa pitää kosintojaan yksityisinä. Naisena kokisin olevani vain joku kohde, väline, esille pääsemiseen.