Lue keskustelun säännöt.
Sama mies mainosäänenä sekä ei-kaupallisilla ja kaupallisilla tv-ja radiokanavilla jo 1990 luvulta alkaen
03.03.2024 |
Miten brändimainostajat suostuvat valitsemaan täysin saman miesäänen myös kilpailevan tuotteen kanssa?
Olettaisin, että Suomesta voisi halutessaan löytää ammattitason mainosääniä - se varmaan kustantaisi tietty enemmän. Ilahtuisin, jos mainostajat haluaisivat arvostaa valinnoillaan myös kuluttajiaan.
Kommentit (2)
Onneksi sentään löytyy joskus naisääniä. Hyvä. Mainostajat eivät tosin taida haluta valita kuin saman miesäänen, joka terrorisoi jotain 90% kaikista mainosäänistä. Huokaava spanieli !
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Herran jumala vieläkö jossain mediassa saa olla mies äänessä ja esillä? Kyllä se pitää korvata naisella kiireesti