Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et halua seksiä muiden kuin oman miehen kanssa, vaikka sinulla olisi siihen puolison lupa?

Vierailija
03.03.2024 |

Tämä harmittaa omassa parisuhteessa. Olemme vaimoni kanssa toistemme ainoat kumppanit ja haluaisin, että vaimoni kokeilisi muitakin miehiä, mutta hän sanoo ettei voisi vähempää kiinnostaa. Kuulemma seksi tuntemattoman kanssa tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta. 

Onko tällainen ajattelu kovinkin yleistä naisilla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole parisuhteessa mitään rajoja, joten saisin milloin vain mennä tekemään mitä vain, mutta kun ei ihan tippaakaan kiinnosta. Vaatisi aika ison ponnistuksen, että saisin sydämeni irtoamaan miehestäni ja kiinnostumaan vähäänkään jostain toisesta. Jos mieheni työntäisi minua toisen syliin niin todennäköisesti haluaisin erota.

Vierailija
22/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole parisuhteessa mitään rajoja, joten saisin milloin vain mennä tekemään mitä vain, mutta kun ei ihan tippaakaan kiinnosta. Vaatisi aika ison ponnistuksen, että saisin sydämeni irtoamaan miehestäni ja kiinnostumaan vähäänkään jostain toisesta. Jos mieheni työntäisi minua toisen syliin niin todennäköisesti haluaisin erota.

Kyllä se ponnistus tulee sieltä vastaan, kun tämä mies astuu ensimmäistä kertaa kuvioihin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella jo vastanneella. Vaatii tunnesiteen. Minulla on aina ollut vain yksi seksikumppani kerrallaan, suhde edelliseen on aina loppunut ennen uutta. 

Vierailija
24/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin monella jo vastanneella. Vaatii tunnesiteen. Minulla on aina ollut vain yksi seksikumppani kerrallaan, suhde edelliseen on aina loppunut ennen uutta. 

Mutta niitä seksikumppaneita onkin sitten riittänyt.

Vierailija
25/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parisuhteessa kaikki hyvin ja sitä se on nytkin. En ollut kiinnostunut vieraista miehistä. Olen hyvän näköinen nainen vähän yli kolkyt,ja kun olemme käymässä viihteellä ,saan useinkin isku yrityksiä. Eteenkin nuoret miehet ovat jostain syystä avoimempia,jopa hävittömämpiä ehdottelemaan.

Nykyisin olemme mieheni kanssa kahdestaan lomilla,junioreille seuramme ei enää kelpaa.

Kerran tuli puhetta juuri tuosta vieraasta,sanoin miehelleni että rakastan liikaa häntä ja meillä oli upea sänky elämä.

Olimme lomalla ja minulla oli ovis,siis halut oli kohdillaan. Lähdimme käymään kapakassa muutamalla ,ja tanssimassa.

Olin pikkuisen siidereissä kun mua haki hiton komea nuori mies,ja sillä oli kovana ja ihan tarkoituksella hinkkas lantiota mua vasten.

Tiesin että teki tarkoituksella ,provosoiden.

Kun mut palautettiin miehelleni,sanoin että mua haluttaa. Tuo kaveri sai mut kiimaan.

Mieheni vastaus sai minun jalat veteläksi.

Meni ajatukset sekaisin,pakko oli sanoa että sinä olet sitten mukana.

Sovittu oli vastaus.

Jäi minun vastuulle mitä tapahtuu,se että vaadin mieheni mukaan helpotti asiaa.

Mua haettiin tanssimaan ,rohkaisin itseäni ja pyysin kaveria jatkoille.

Vastaus oli kyllä, näki kaverin ilmeestä että  mua riisuttiin siihen. Hikoilin ja olin punainen. Yllättiyin kun nuori mies sanoi että saako hänen kaverikin tulla.

Kusin melkein alleni,kun vastasin kyllä.

Lisäsi vielä tunnetta kun näin ,kuinka kaverilla pilkotti housuissa.

Niin sitä vietiin siveyden sipuli naista kun pässiä narusta.  

Ei ole tehnyt mieli sen jälkeen muita vieraita miehiä. Olen ollut uskollinen noille kolmelle miehelle. Se oli järisyttävä kokemus,paikka oli sellainen että se tarjosi mahdollisuuden nautinnolle. Jos vieraisiin miehiin pitää sekaantua se pitää olla noin,puolisoa kunnioittaen. Jos mieheni ei olisi ollut mukana ja yllättänyt minua ,ei mitään olis tapahtunut.  Tiedän että joku sanoo että yäk,mutta enpä olis kokenut sellaista nautinnon taivasta. Se että nuoret miehet tyydyttivät itsensä minuun oli jotain ihmeellistä siinä ei ollut silleen hellyyttä kun mieheni kanssa,vaan jotain eläimellistä.

Ja niiden kavereiden älytön kunto, ja se. Vartalo ja kasvot. Tuijotin aika ajoin päällä olevan kasvoja ja silmiä kun kaverilla ruiskahti.  Olen ylpeä siitä että olen tavallaan ollut uskollinen miehelleni. Ja siitä että mieheni pakotti mut kokeilemaan.

Nyt en edes harkitse vaikka kuinka komea mies tyrkyttäis,ja vaikka olis mahdollisuus.

Mulle riittää mieheni ja nuo kaksi miestä huudattavat kolme neljä kertaa vuodessa..noin..

Vierailija
26/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, mutta en olekaan enää rakastunut mieheeni. En ala kuitenkaan pettämään ennen eroa.

Vierailija
27/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niitä seksikumppaneita onkin sitten riittänyt.

Höpsis, nykyistä edeltävät olivat viime vuosituhannella😂

Vierailija
28/30 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdotti avointa suhdetta riidan aikana, ja uskoakseni hän pystyisikin ainakin periaatteessa ihan mainiosti paneskelemaan muita. Hän ei sanojensa mukaan ole yhtään mustasukkainen, jos kyse on vain panosta. Itseäni ei kiinnosta, enkä jäisi avoimeen suhteeseen kärvistelemään, olisin liian mustasukkainen. Se jäi kyllä mietityttämään, jos olisin heti sanonut kyllä, olisiko hän oikeasti hankkinut poikaystäviä itselleen, tai onko niitä ollut jo. Hän on hyvin rehellinen ihminen, mutta mistäs sitä ikinä voi tietää. Sinänsä tietty mielenkiintoista, että nyt en tiedä, että jos minulle tulee hyvä sauma pettämiseen vaikka työmatkalla, jäisikö itsellä painamaan omaatuntoa pettäminen, kun tiedän, ettei vaimo suhtaudu vakavasti niin kauan kun en rakastu enkä tuhlaa rahaa. tai yhteistä aikaa. Vaimo sen sijaan tietää, että suhde on ohi, jos hän jää pettämisestä kiinni. Ei ole minullakaan minkäänlaista halua pettämiseen noin yleisesti.

M46

29/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yleensä haluaa seksiä vain ihmisen kanssa johon on tunneside, miehet voivat harrastaa seksiä ilman tunteita. Me ollaan erilaisia. Ei kannata työntää naista toisen syliin, vai haluatko oikeasti, että hän kehittää tunnesiteen häneen?

"Miehet voivat voivat harrastaa seksiä ilman tunteita.". Tässä kommentissa lokeroidaan kaikki miehet niin pieneen kuutioon, että en ole aivan vähään aikaan moista lukenut. En voisi kuvitella haluavani seksiä ilman minkäänlaista tunnesidettä saati sitten, että haluaisin vierasta. Menettäisin vain itsekunnioitukseni.

Fantasiat ovat sitten eri asia, niitä voin pyöritellä päässäni miten päin huvittaa. Ne eivät loukkaa ketään.

Vierailija
30/30 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli rakastaja, kun olin naimisissa, ja aloin rakastua enemmän rakastajaani kuin aviomieheeni. Vaarallista leikkiä tulella 🔥

Tämä on mullakin suurin syy. Jossain vaiheessa tulisi mustasukkaisuutta, tunteita ja draamaa. Yhdessä seikkailu olisi parempi ratkaisu. Onneksi olen ehtinyt niin paljon juosta, etten kaipaa muita seksikumppaneita, koska uuden ihmisen kanssa se on aina huonompaa, kuin oman kumppanin.