Nainen, miksi et halua seksiä muiden kuin oman miehen kanssa, vaikka sinulla olisi siihen puolison lupa?
Tämä harmittaa omassa parisuhteessa. Olemme vaimoni kanssa toistemme ainoat kumppanit ja haluaisin, että vaimoni kokeilisi muitakin miehiä, mutta hän sanoo ettei voisi vähempää kiinnostaa. Kuulemma seksi tuntemattoman kanssa tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta.
Onko tällainen ajattelu kovinkin yleistä naisilla?
Kommentit (30)
No juuri samasta syystä kuin vaimollasi: minulle seksi vaatii tunneyhteyden ja ilman sitä taas seksi ei kiinnostaa lainkaan.
Sun vaimon pitäisi ihastua johonkin mieheen, niin kyllä se silloin haluaisi sen kanssa seksiä. Jos ei ihastu, niin ei halua 🤷
Ei minua yhtään kiinnosta seksi jonkun tuntemattoman heebon kanssa. Ja jos kiinnostaisi, niin se tarkoittaisi sitä, että olisin kiinnostunut ihmisestä laajemmin ja ehkä ihastunut ja kiintynyt. Silloin oma parisuhde joutuisi isoon vaaraan ja tilanne todennäköisesti johtaisi eroon. Kuka haluaa alkaa leikkimään tällaisilla jutuilla?
Miksi pitäisi haluta? - Itse olen toki mies mutta ei minulla ole haluja harrastaa seksiä kuin kumppanini kanssa. - Ja vaikka joskus tulis tällaien halu ja la lupa sen toteuttamseen olisi, niin en mitenkään erityisesti haluasi sekoittaa siihen ketään mukaan ta avautua kenellekään siitä millaista tuo seksi oli hänen tai tuon kanssa.
Yhdessä miehessä on tarpeeksi. Olen yhden miehen nainen. Ei kiinnosta muut.
No jos avoimet suhteet on yhtä yleisiä kuin mediasta voisi päätellä niin on niitä sellaisiakin naisia, joita tuo kiinnostaa.
Jotenkin outo koko avauksen ajatus. Ensinnäkään itse en tarvitse mieheni lupaa seksin harrastamiselle vaan päätän siitä ihan itse milloin sitä harrastan ja kenen kanssa ja sitten kun haluan harrastaa sitä jonkun muun kanssa, niin en varmastikaan enää halua olla edes yhdessä mieheni kanssa.
Naiset yleensä haluaa seksiä vain ihmisen kanssa johon on tunneside, miehet voivat harrastaa seksiä ilman tunteita. Me ollaan erilaisia. Ei kannata työntää naista toisen syliin, vai haluatko oikeasti, että hän kehittää tunnesiteen häneen?
Jotkut, kuten minä, pystyvät seksiin ilman suurempaa tunnetta, riittää että vastapuoli on omasta mielestäni kiinnostava ja houkutteleva. Meillä ei ole moisia sopimuksia eikä tule mutta jos olisi niin hyödyntäisin
Mulla oli rakastaja, kun olin naimisissa, ja aloin rakastua enemmän rakastajaani kuin aviomieheeni. Vaarallista leikkiä tulella 🔥
Pystyn hyvin seksiin muiden miesten kanssa ja seksiä myös muiden kanssa harrastan, mutta vain mieheni ollessa mukana.
En ymmärrä, miksi ap haluaisi, että vaimo haluaisi muita miehiä. Eiköhän ongelma ole yleensä ajan kuluessa toisinpäin, että vaimoa ei enää oma mies kiinnosta, mutta vieraat kyllä.
N50+
Vierailija kirjoitti:
No jos avoimet suhteet on yhtä yleisiä kuin mediasta voisi päätellä niin on niitä sellaisiakin naisia, joita tuo kiinnostaa.
Ei kannata uskoa mediaa kaikessa. Media elää ihan omaa elämää ja tuputtaa meille asioita, jotka vähän pöyristyttää. Kuten maksullista seksiä ja avoimia suhteita ja oletko tehnyt tämänkin aina väärin ja jos sulla on näitä ja näitä oireita, niin sulla on syöpä.
Kuten edellä, ei minuakaan kiinnosta ollenkaan seksi muiden kun oman kumppanin kanssa. Tarvitsen ihastusta ja vahvaa kiinnostusta ennenkun mitään voi tapahtua, nyt kun oma suhde on niin hyvä ja ollaan rakastuneita ei vois tulla mitenkään kyseeseen jonkun toisen miehen kanssa oleminen, Ajatuskin jotenkin yököttää
Oman kimpussa olisin vaikka koko ajan, haluan häntä paljon ja meillä onkin kiihkeää seksiä aina kun nähdään. Mitä intiimimpää ja pervompaa sen parempi. Mitenkään epäseksiaalinen en siis ole..
Näin ollut kaikissa suhteissani nuoresta lähtien ja mitä kavereiden kanssa jutellut niin 90% naisista tilanne sama.
Periaatteessa haluaisin seksiä muiden kanssa, mutta käytännössä sen löytäminen on vaikeaa, kun en haluaisi mennä baareihin roikkumaan. Se, että olen varattu, häiritsee monia, ja kun on yli 40 vuotta ikää, tuntuu että ainoastaan parikymppiset pojat on kiinnostuneita kun itse etsisin oman ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
No juuri samasta syystä kuin vaimollasi: minulle seksi vaatii tunneyhteyden ja ilman sitä taas seksi ei kiinnostaa lainkaan.
Minulla meni vuosia ymmärtää, etten halua ja pysty seksiin ilman tunnesiteita. Tunteet ja sydän vaimolla ja hän täyttänyt sen osan aina 100%sesti. Harkitsin jopa toisinaan syrjähyppyä ja oli moniakin tilaisuuksia nättien naisten kanssa ja vierellä. Mutta vaikka he herättivät halua fantasioissa, ei livenä naisen vierellä värähtänyt alapäässä yhtään. Ihan kaverimeiningillä mentiin, joten jäivät väliin. Meni joku vuosi ihmetellessä, kun en itse tiennyt olevani sellaisen. Olisi toki voinut jo arvailla, kun nuorenakin kävin tyttöjä läpi suudellen ja vain vaimoni vei sydämmeni ja vaikutti kullini ja heti ensi suudelmasta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ap haluaisi, että vaimo haluaisi muita miehiä. Eiköhän ongelma ole yleensä ajan kuluessa toisinpäin, että vaimoa ei enää oma mies kiinnosta, mutta vieraat kyllä.
N50+
Lukuisat miehet haaveilevat aisurin roolista, kun esimerkiksi tummaihoinen mies panisi omaa naista. Mikään ei maailmassa ole kiihottavampi ajatus, näin miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa haluaisin seksiä muiden kanssa, mutta käytännössä sen löytäminen on vaikeaa, kun en haluaisi mennä baareihin roikkumaan. Se, että olen varattu, häiritsee monia, ja kun on yli 40 vuotta ikää, tuntuu että ainoastaan parikymppiset pojat on kiinnostuneita kun itse etsisin oman ikäistä.
40-vuotiaat hyvät miehet eivät juuri baareissa roiku. Netistä löydät kaiken tarvitsemasi (kun olet nainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
Lukuisat miehet haaveilevat aisurin roolista, kun esimerkiksi tummaihoinen mies panisi omaa naista. Mikään ei maailmassa ole kiihottavampi ajatus, näin miehen näkökulmasta.
Hyi helvetti. Suhteellisen kuvottava ajatus, että joku panisi vaimoani.
Oma aviomieheni on komein ja haluttavin mies mitä tiedän. Rakkaus kiihottaa, ei mikään muu.
Outo avaus.