Työtön sunnuntainakin voit lähettää työhakemuksia
Antaa hakijasta hyvän kuvan työnantajalle. Mitä useampi työhakemus sitä todennäköisempää on työllistyminen
Kommentit (32)
Ei.
Työmarkkinatukea maksetaan arkipäivinä ja silloin haen töitä kuten kuuluukin.
Viikonloput ovat vapaita.
Tee pakkotyönhaku aiheutti sen, että jäin eläkkeelle. Ei ole järkeä randomisti vaan hakea jotain työpaikkaa. Pitäisi olla sellainen, mihin on osaamista ja mahdollisuuksia. Sitä etsiessä nostan eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy irtisanoutua että pääsee lähettelemään hakemuksia.
Ei se lähettely oikein työstä käy. Viimeksi, kun olin kesällä anssilla niin 4 kpl vuokrafirmaan tökättyä hakemusta vei n. 10 min yhteensä. Aamulla kahvia juodessa hoidettu sekin roska.
Yllätyksekseni sain sitten hyvän kokoaikaisen työn vuokrafirman kautta. Nyt olen jo toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Kyllä niitä hakemuksia kannattaa lähetellä vähän vitsilläkin sillä aina joskus tärppää kuten kalareissullakin iso vonkale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy irtisanoutua että pääsee lähettelemään hakemuksia.
Ei se lähettely oikein työstä käy. Viimeksi, kun olin kesällä anssilla niin 4 kpl vuokrafirmaan tökättyä hakemusta vei n. 10 min yhteensä. Aamulla kahvia juodessa hoidettu sekin roska.
Yllätyksekseni sain sitten hyvän kokoaikaisen työn vuokrafirman kautta. Nyt olen jo toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Kyllä niitä hakemuksia kannattaa lähetellä vähän vitsilläkin sillä aina joskus tärppää kuten kalareissullakin iso vonkale.
Itse laitan nykyään vaan CVn noihin vuokrafirmoihin, en mitään muuta turhaa salahelinää. Pari kertaa päässyt haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähettelen hakemukset perjantai- ja lauantai-iltaisin, sekä sunnuntaiaamuina. Näin työnantaja näkee heti ettei kyseessä ole mikään baareissa notkuja, vaan ahkera ja reipas työnhakija!
Mäkin lähettelen kännissä noita. Sitten en muista enää mihin kaikkialle olen hakenut ja sitten kun ne soittelee noista niin vähän aina hävettää.
Lähetän kerran vuodessa hakemuksia jos on aikaa. On tässä työttömänä paljon muuta tekemistä ettei viitsi kuluttaa arvokasta aikaani hakemusten lähettämiseen koska niihin ei yleensä kukaan vastaa.
Kun olin työtön, sain koko ajan yhtä typeriä, itsestään selviä neuvoja. Kukaan ei koskaan kertonut mitään mitä en olisi tiennyt itsekin. Hakukanavia tiesin paljon enemmänkin kuin työkkärin sivut.
28 lisää että työni sain tavalla millä tavalla niitä ei kuulemma saa. "Kukaan ei tule kotoa hakemaan", mutta kohdallani kävi juuri niin. Minulle soitettiin ja pyydettiin töihin, kun oli saatu selville että olen työnhakijana ja koulutus ja kokemus sopii hommaan. En tuntenut työnantajaa ennestään, hän oli vain saanut tiedon mutkien kautta.
Sunnuntainakin ap on sinun hyvä päivä tappaa-itsesi. Tee se jo tänään, vapauta ympäristö itsesi saastalta.
Mulla on vain 1 haku joten laitan tasan yhden hakemuksen kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en voi kun mun tietsikka vetelee viimesiään. Työkkäri ei ole auki viikonloppuisin.
Laiskan loisen tekosyitä. Kyllä sulla on joku tuttu tai naapuri, jonka tietsikkaa voit lainata. Selvität vaan, että sekin on työtön ennenkuin menet pyhäaamuna koputtelemaan ovelle. Kunnon kansalaisilla on oikeus lepoon, mutta mahdollinen työnantaja arvostaa innokkuutta.
Ei kaikilla ole sellaisia tuttuja tai naapureita
olet näköjään tällaisissa asioissa hyvin kapea katseinen
Kristittynä haluan hoitaa nuo muulloin.