Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet tänään sinä 48-vuotias nainen?

Vierailija
02.03.2024 |

Eli siinä kysymys. Minä katselen televisiota, taputtelen koiraa ja viestittelemään parin kaverin kanssa. Kuppi kuumaa on pöydällä ja mies tuossa vieressä katselee myös telkkaria. Teinit ovat kavereillaan. On rauhallista, vähän tylsää, mietin mitä teen loppuelämäni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä mitäsullekuuluu-ketjuista. Kiva lukea mitä muut puuhailleet. Itselläni tänään ollut leffoja kotona miehen ja sairaan  lapsen kanssa. Grrrr Vin Diesel! Lisäksi kuskailin muita lapsia kavereille ja kauppaan, pesin vessat ja pyykkiä. Tein opiskelutehtävää eteenpäin. Ja ruokaa pari kertaa, pasta bolognese eli jauhelihasoosia spagetilla ja pinaattikeittoa. Ja trimmasin koiran. Haittaako että vastaan vaikka olen (vasta) 45 😜

Vierailija
22/29 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin eilen euroopan kaupunkilomalta perheen kanssa. Tänään on pesty pyykkiä, siivottu, kävelty koiran kanssa. Teinien kanssa käytiin mummolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kävely, opiskelutehtäviä ja haen kohta teinin yökyläreissultaan kotiiin. Aurinko paistaa vihdoinkin.

Vierailija
24/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siivousta ja sauna. Tänään on syöty hyvin ja nyt palstailen ja katson elokuvaa. Hyvin perinteistä siis, sopii mulle.

Vierailija
25/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias, joten ihan ei täsmää. Tulin juuri töistä, kerran kuussa on lauantain iltavuoro, joka päättyy klo 21.30.

Mies ja lapset nukkuvat jo, mies lähtee aamulla seitsemäksi töihin. Joutuu heräämään jo ennen kuutta. Onnekai näitä viikonloppuja, joina molemmille osuu työvuoro, on tosi harvoin.

Aion syödä iltapalaa ja mennä sitten nukkumaan. Lämmitän jääkaapista parsakaali-purjosipuli-paprikapaistosta ja muutaman lihapullan. Sitten juon vielä teetä ja syön pari dallaspullaa.

Sopivan "kevyt" iltapala, pelkissä dallaspullissa on jotain 750kcal energiaa. Ei ole ihme, että suomalaiset paisuu paisumistaan..

Vierailija
26/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkällä kävelyllä ja pyöräilin tunnin. Siivosin ja mies laittoi illallisen. Nyt vaan lepäilen, ensi viikko tulee olemaan aika raskas. Pitkiä yrittäjän päiviä, noin 12-17h per päivä. 

Vierailija
27/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin koripallo-ottelun ja surffaan koripalloaiheiseisilla keskustelupalstoilla sekä av: lla. Lapsi pelaa tietokoneella vieressä. Söin suklaata.

Vierailija
28/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v nainen, istun sohvalla ja katson toisella silmällä telkkaria. Odotan kovasti ensimmäisen lapsenlapseni syntymää, minusta tulee mummo!

Vierailija
29/29 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Final Fantasy VII Rebirth peliä playstation vitosella.