Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton tapaus, Yle Areena

Vierailija
02.03.2024 |

Täällä oli keskusteluketju ranskalaussarjasta Mahdoton tapaus. En vaan sitä haulla löydä. Olen nyt jatkanut sen katselua ja pakko sanoa, että tämähän käy jakso jaksolta paremmaksi. Aivan upea!

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey on ihana!

Sarjassa on sopivasti jännitystä ja komiikkaa.

Vierailija
2/102 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö ei löydy?

Oli äsken Areenan etusivulla isosti esillä.

https://areena.yle.fi/1-66244474

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö ei löydy?

Oli äsken Areenan etusivulla isosti esillä.

https://areena.yle.fi/1-66244474

Sori, tarkoitin että en löytänyt kyseistä keskusteluketjua vauvalla. Sarja siis mulla nyt menossa ja tykkään!

Vierailija
4/102 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen etsinyt ko. keskusteluketjua, mutta kadonnut kuin tuhka tuuleen.. 

Vierailija
5/102 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä sarja, kunhan ensin pääsi alkuun.

Alku oli vähän kaaottinen ja ranskan kieli vieras, mutta kun jatkoin katselua, niin jäin koukkuun.

Vierailija
6/102 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma saa valtaa ja valta menee päähän. AV-mamma on rähjäinen ja luulee itsestään liikoja. Ranska ja varsinkin alaluokan ranska kuulostaa kamalalta ja onko tuo av-mamman lapsi erityislapsi. Koko ajan tuo lapsi tuntuu itkevän. Kaaoksessa tuon av-mamman elämä on ja siivoojana pitäisi päästä joksikin poliisin mestarietsiväksi. 

Vierailija
7/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa vaan paranee pidemmälle mentäessä noi komiikkakohdat, kun Audrey selostaa aivojensa tuotoksia😄

Tosi hyvin osattu yhdistää hauskuus ja vakavuus 👌

Vierailija
8/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audreylla on valokuvamuisti ja muutoinkin hieman poikkeuksellisesti toimivat aivot/ aistit.

Ulospäin Audreyn elämä näyttää lähinnä kaaokselta, mutta hänellä on kyky havainnoida ja yhdistää asioita hyvin luovasti - ja tästä on apua arvoitusten ratkaisemisessa. 

Toki Audreyn "luova" rajattomuus ja kaaottisuus saavat aikaan omat ongelmansa.. 

Vierailija
9/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla ranskan kieltä!

Vierailija
10/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tykkään ranskalaisista, mutta tämä on kyllä onnistunut tekele! 

Vierailija
11/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hauska ja kiva, että "Sherlock" on välillä nainen

Vierailija
12/102 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk,punaiset hiukset ja tekoripset.En vaan pysty katsomaan tuota naista,ei ole luonnollisen näköinen!

Vierailija
13/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just viimeisen jakson ja loppu olikin niin yllättävä, että luulen, että jatkoa tulee. Erilainen, erikoinen sarja, mielenkiintoinen minusta ja päänäyttelijät molemmat hyviä. Tämän näyttelijän punainen tukka, jota joku moitti , on varmasti aito, kun hänen koko ihonsakin on pisamainen.

Minusta olis kiva, että kirjoiteltaisiin mielipiteitä tästä sarjasta.

Vierailija
14/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva ja kouluttava sarja. Pääosan esittäjät aivan ihania. Tulee Amelie mieleen vaikkei ole yhtään samaa. Kiva katsoa areenasta useampi jakso kerralla. Ainoa mikä hanaa minua vastaan on se iso purkkamälli mitä maiskuttaa.

Vierailija
15/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koukuttava ei kouluttava. Tulipa taas virhelyönti. Bugi.

Vierailija
16/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audreylla on valokuvamuisti ja muutoinkin hieman poikkeuksellisesti toimivat aivot/ aistit.

Ulospäin Audreyn elämä näyttää lähinnä kaaokselta, mutta hänellä on kyky havainnoida ja yhdistää asioita hyvin luovasti - ja tästä on apua arvoitusten ratkaisemisessa. 

Toki Audreyn "luova" rajattomuus ja kaaottisuus saavat aikaan omat ongelmansa.. 

Se on Morgane eikä mikään Audrey!!

Vierailija
17/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin, mutta minulla tuli usein sellainen tunne, että olisi tehnyt mieli potkia persuksille sitä naista. Lapset olisivat tarvinneet siistin kodin, kunnon ruokaa jne. Tietenkin fiktiivinen sarja, mutta minä melkein ahdistuin välillä, kun muksuja heiteltiin sinne ja tänne ja koko elämä oli yhtä sekasotkua.

Vierailija
18/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just viimeisen jakson ja loppu olikin niin yllättävä, että luulen, että jatkoa tulee. Erilainen, erikoinen sarja, mielenkiintoinen minusta ja päänäyttelijät molemmat hyviä. Tämän näyttelijän punainen tukka, jota joku moitti , on varmasti aito, kun hänen koko ihonsakin on pisamainen.

Minusta olis kiva, että kirjoiteltaisiin mielipiteitä tästä sarjasta.

No ei todellakaan ole aito punainen 🙄. Johan sen näkee sokeakin kilometrin päähän.

Vierailija
19/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, mutta se Morganen hahmo veti välillä ihan liian överiksi. Oli kuin missäkin aineissa tai rapajuoppo huutelija...

Vierailija
20/102 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa vaan paranee pidemmälle mentäessä noi komiikkakohdat, kun Audrey selostaa aivojensa tuotoksia😄

Tosi hyvin osattu yhdistää hauskuus ja vakavuus 👌

Vai Morgane?

Hyvä sarja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme