Mitkä 5 asiaa ruusufinnistä kärsivä teki?
Iltalehdessä taas plus artikkeli tärkeästä asiasta mutta ei kerrota kaikille köyhille kärsiville. Paljastaako joku?
Kommentit (15)
Minäkin haluaisin tietää, kiitos ap aloituksesta!
Minä menisin ihotautilääkärille ja saisin lääkkeet ennemmin kuin lukisin iltalehdestä jonkun maallikon ohjeita
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin ihotautilääkärille ja saisin lääkkeet ennemmin kuin lukisin iltalehdestä jonkun maallikon ohjeita
Olen käynyt. Mutta en saanut apua.
En tiedä mitä tuossa lehdessä on maksumuurin takana, mutta mulla on auttanut 2 ilman reseptiä saatavaa tuotetta: ektoiinia sisältävä kasvovesi, ja 10% atselaiinihappoa sisältävä voideseerumi joka aamu. Mun ruusufinni-iho ei ole herkkä tai punaisemmaksi helahteleva, joten ei ole paljon merkitystä niillä yleisillä neuvoilla kuten hellävaraiset puhdistusaineet jne.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lopetti viinan juonnin?
No ei kai nyt sentään!
Sokeri on pahin joten se nollaan. Kova antibioottikuuri.
Vierailija kirjoitti:
Iholääkäristä ei ole kyllä siihen mitään apua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tuossa lehdessä on maksumuurin takana, mutta mulla on auttanut 2 ilman reseptiä saatavaa tuotetta: ektoiinia sisältävä kasvovesi, ja 10% atselaiinihappoa sisältävä voideseerumi joka aamu. Mun ruusufinni-iho ei ole herkkä tai punaisemmaksi helahteleva, joten ei ole paljon merkitystä niillä yleisillä neuvoilla kuten hellävaraiset puhdistusaineet jne.
Onko tuotenimet näille? Mistä ostit?
🇺🇦🇮🇱
Sokeri pois tyystin, ihonpuhdistus vedellä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuotenimet näille? Mistä ostit?
- Laponie of Scandinavia Suihkutettava hoitovesi, sis. ektoiinia. Ostin muistaakseni niiden omasta verkkokaupasta.
- Paula's Choice Azelaic Acid 10%. Ihan Kicksistä löytyy, ei maksanutkaan kuin jotain 10-15 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri pois tyystin, ihonpuhdistus vedellä.
Itsellä ei ruokavaliolla ole ollut mitään vaikutusta ikinä tuohon. Ja mulla on toiminut lähinnä päinvastainen, eli ihonpuhdistus kaikkien suositusten vastaisesti palasaippualla, oliiviöljy-sellaisella. Ei toimi herkkäihoisilla tämä, mutta mun iho ei ole reaktiivinen aineille, ja ruusufinnissähän demodex-punkit lisääntyy iholla liikaa, joskus niihin voi vähän kovemmat myrkyt tehota jos iho vaan kestää. Mutta tosiaan jos on sellainen lehahteleva herkkä ruusufinni-iho, niin ei saippuapesua sellaiselle.
Up