Mahdoton tapaus, Yle Areena
Täällä oli keskusteluketju ranskalaussarjasta Mahdoton tapaus. En vaan sitä haulla löydä. Olen nyt jatkanut sen katselua ja pakko sanoa, että tämähän käy jakso jaksolta paremmaksi. Aivan upea!
Kommentit (102)
Minusta sarja vaikuttaa laskelmoidulta ja teennäiseltä. Ensin ajattelin, että on kivan erilainen, mutta sitten tuli tunne, että ei tätä jaksa. Tekemällä tehty.
Minä katsoin Areenasta kaikki kolme kautta. Sopivaa katsottavaa, jos haluaa antaa aivoille lepoa raskaan päivän jälkeen.
Kai jokainen ymmärtää, ettei tuo kuvaa todellista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin Areenasta kaikki kolme kautta. Sopivaa katsottavaa, jos haluaa antaa aivoille lepoa raskaan päivän jälkeen.
Kai jokainen ymmärtää, ettei tuo kuvaa todellista elämää.
Johan nimikin sen sanoo: "Mahdoton tapaus".
Oon tykännyt, vaikka ratkaisut ovat olleet vähän liian helppoja. Kivan kepeä sarja. Pääroolin esittäjä sopii rooliin täydellisesti <3
Koukuttava sarja! Erinomaisia hahmoja ja erinomaiset näyttelijät!
Ranskalaiset sarjat ei yleensä muhun pure, mutta tämä on poikkeus. Virkistävä tapaus tuo Morgane, maltan tuskin odottaa seuraavaa kautta!
Tykkään siitä, että sivuosissakin on niin loistavia näyttelijöitä. Yksi suosikkejani on se Morganen noin satavuotias naapuri Henri. Myös Morganen isäukko on mainio tyyppi.
Niin kiva välillä kuunnella ranskan kieltä, kun melkein koko sarjatarjonta on nykyään englanniksi.
Pidin kovasti myös toisesta, Agentit-nimisestä ranskalaissarjasta, joka on kai myös vielä Areenassa katsottavissa. Siinä vasta näyttelijäkirjo olikin; vanhin päänäyttelijöistä oikeasti lähes 90-vuotias vaikka vähän nuorempaa esittikin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, mutta se Morganen hahmo veti välillä ihan liian överiksi. Oli kuin missäkin aineissa tai rapajuoppo huutelija...
No, no... Fiktiivinen hahmo on aina vähän yliampuva. Mut toisaalta täähän sellanen eräänlainen adhd...
Vierailija kirjoitti:
Joku kehui rikostarkastajan partaa siistiksi. Sitähän se nyt ei just ole nähnytkään! Siisti parta on siisti eikä epämääräinen kuontalo, jolla on yritetty peittää kasvojen puutteet ja yläpurenta. Jos sitä nyt ylipäätään pitää arvostella, on toisarvoinen asia, kuuluu rooliin.
Mutta sarjan edetessä hän ajaa partansa veks, ero on kyllä selkeä, parempi parrallisena kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sarja vaikuttaa laskelmoidulta ja teennäiseltä. Ensin ajattelin, että on kivan erilainen, mutta sitten tuli tunne, että ei tätä jaksa. Tekemällä tehty.
Nyt mä nauran todellakin ÄÄNEEN! Siis sun kommenttia - tekemällä tehty...
Sarjaa katsoessa sen sijaan hihittelin yksikseni...
Vierailija kirjoitti:
Yäk,punaiset hiukset ja tekoripset.En vaan pysty katsomaan tuota naista,ei ole luonnollisen näköinen!
Ei ole tarkoituskaan olla.
Minä mietin tuota katsoessani että olisinpa itse samanikäisenä noin vetävän näköinen (kun en ole nyt yli 10 vuotta nuorempanakaan), ja olisipa minulla sisäsyntyinen tarve ja kyky pukeutua ja meikata näyttävästi.
Sarjan edetessä Gilleskin tulee hassummaksi, paikka paikoin.
Kaikki sarjathan "tekemällä tehdään". Kaikki sarjat ovat myös laskelmoituja, totta kai. Pyritään mahdollisimman kiinnostavaan lopputulokseen ja suureen katsojamäärään.
Toi partaleuka on katkarapuheppuja.
Mulla jäänyt 11/12 kolmas kausi..onko 12/12 näkyvissä..ei löydy
Tuon Morganen ääni kuulostaa muuten just Cherin ääneltä. On varmasti myös hyvä laulaja.
Oli kyllä rasittava se Morgane. Epäuskottavaa, että huippuälykäs, kun käyttäytyi niin typerästi. Vai oliko hänellä sekä autismi että adh?
Se Agentit sarja puolestaan aivan tosi hyvä.
Joku kehui rikostarkastajan partaa siistiksi. Sitähän se nyt ei just ole nähnytkään! Siisti parta on siisti eikä epämääräinen kuontalo, jolla on yritetty peittää kasvojen puutteet ja yläpurenta. Jos sitä nyt ylipäätään pitää arvostella, on toisarvoinen asia, kuuluu rooliin.