Löysin Tinderistä komean miehen joka halusi jutella sijoittamisesta. Onkohan kyseessä huijaus?
Olen nyt jutellut Tinderistä löytämäni erittäin komean saksalaismiehen kanssa. Hän näyttää ihan miesmallilta. Lisäksi hyvä koulutus, kauppatieteiden maisteri. Halusi aika pian siirtyä Tinderistä Whatsappiin ja kertoi pitävänsä minua kauniina ja ihastuneensa minuun. Sitten halusi opettaa minulle sijoittamista. Luin netistä Tinder-huijauksista joissa on pyydetty sijoittamaan ja rahat on menneet huijareiden tilille. Nyt pelkään että olen huijausyrityksen kohde. Mitähän tässä oikeen tekisi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Nämä huijaukset tuulevat Aasiasta, chattailet vaarallisen ihmisen kanssa joka tekee kaikkensa saadaksesi rahasi. Ethän siirry whatsappiin, et todellakaan halua antaa rikolliselle puh. numeroasi. Hän pystyy paikantamaan sijantisi sen avulla.
Itse asiassa voivat olla ihan mistä vain. Vaikka naapuristasi. Ei voi tietää. Yksi näistä suuttui kyllä kerran minulle, kun sanoin joitain negatiivista tummaihoisista miehistä. Kuvassa oli valkoihoinen ranskalainen. Ilmeisesti meni ihon alle. Olikin jostain Pohjois-Afrikasta. Lopulta myönsi.
Mulle tuli noita kryptomiehiä vastaan n vuosi sitten tinderissä. Olivat todella komeita ulkkiksia ja heti olisi pitänyt vaihtaa whatsapin puolelle. Eivät tykänneet kun ehdotin sen sijaan treffejä. Eivät kuulemma deittaile tuntemattomia :D En sit tiedä mitä tinderissä tekivät, kun kaikkihan siellä ovat tuntemattomia toisilleen. Treffeillä myös tutustuu paljon nopeammin kuin viestittelemällä. Poistin mokomat. Aivan varmasti jotain huijareita.
Totta kai kyseessä on huijaus. Profiilikuvana satumaisen komea mies, joka etsii "pitkää parisuhdetta" ja näyttää filmitähdeltä. On tullut minullekin vastaan. Tinderissä on nykyään ihan hirveästi kyseisiä feikkiprofiilejä.
Ap, muista tehdä ilmoitus tästä huijarista. Nuo tyypit olisi hyvä saada siivottua pois joten ylläpidon täytyy saada tietää.
Mitä sä pelkäät? Huijaus se on, mutta eipä hätää, lopetat vain yhteydenpidon ja se siitä. Etiäpäin!
Jollain tavoin hän vielä näyttää että haluaa vain kiskoa hyötyä. Varsinkin jos vetoaa hienotunteisuuteen siinä kohtaa kun puheeksi tulee raha-asiat. Sellaisia pitää varoa.
Vierailija kirjoitti:
On huijaus. Huijarit haluaa aina pois tinderistä juttelemaan johonkin appiin, koska niiden tilit poistetaan nopeasti tinderistä. Lisäksi se miesmallin ulkonäkö, niin juu. Jos haet sillä kuvalla googlen kuvahaun kautta, niin tulee varmaan vastaan kuvan todellinen henkilökin.
Kerro miten toimii googlen kuvanhaku.Veljeni törsää kamalasti naisiin , melkeen uponnut vuosien aikana eikä yhtään ole tullut vaikka on liputkin maksanut. Ei vaan usko.
Huijari on. Itse menin halpaan ja annoin puhelinnumeron. Tajusin kuitenkin että on huijari kun halusi opettaa mulle sijoittamista ja pyysi lataamaan jonku sovelluksen. Aloin hiillostaa miestä ja lopulta uhkasi tappaa. Laittoi kuvan ase kädessä. Tinderistä löytyi tämä mies. Estä heti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huijaus. Huijarit haluaa aina pois tinderistä juttelemaan johonkin appiin, koska niiden tilit poistetaan nopeasti tinderistä. Lisäksi se miesmallin ulkonäkö, niin juu. Jos haet sillä kuvalla googlen kuvahaun kautta, niin tulee varmaan vastaan kuvan todellinen henkilökin.
Kerro miten toimii googlen kuvanhaku.Veljeni törsää kamalasti naisiin , melkeen uponnut vuosien aikana eikä yhtään ole tullut vaikka on liputkin maksanut. Ei vaan usko.
Miten voi joku olla noin hölmö, luulisi, että oppisi kerrasta? Surullista.
Minulle taas eräs kirurgi kirjoitti .Ruotsalainen. Leski ,asuu Englannissa. Yksi tyttö.
Kirjoitin; Ja taas kirurgi. Ja kuinka paljon sinä haluat lainata.
Sen pituinen se.
Tämä nainen on fiksu koska kysyy apua tilanteeseen. Mikä sun ongelma on?