Löysin Tinderistä komean miehen joka halusi jutella sijoittamisesta. Onkohan kyseessä huijaus?
Olen nyt jutellut Tinderistä löytämäni erittäin komean saksalaismiehen kanssa. Hän näyttää ihan miesmallilta. Lisäksi hyvä koulutus, kauppatieteiden maisteri. Halusi aika pian siirtyä Tinderistä Whatsappiin ja kertoi pitävänsä minua kauniina ja ihastuneensa minuun. Sitten halusi opettaa minulle sijoittamista. Luin netistä Tinder-huijauksista joissa on pyydetty sijoittamaan ja rahat on menneet huijareiden tilille. Nyt pelkään että olen huijausyrityksen kohde. Mitähän tässä oikeen tekisi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009112801.html
Kuulostaa Maijan tapaukselta
Joo, tämä mies myös puhui bitcoiniin sijoittamisesta. Kerroin hänelle että en ole kiinnostunut sijoittamisesta. Mieheltä tulee viestiä joka päivä. Tänäänkin tuli kuva jossa hänellä on puku päällä ja menossa johonkin hyväntekeväisyysgaalaan. Koko tyyppi vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
Onko hän ns sen tasoinen kuin miehet jotka livenä lähestyvät sinua / joita deittailet?
No ei ole. Olen aika tavallisen näköinen nainen. Ajattelinkin heti että liian tasokas mies mulle. Ap
Eikö se mennytkään niin, ettei naisia kiinnosta miehen ulkonäkö ja varallisuus niin paljoa, vaan ihan muut asiat?
Vierailija kirjoitti:
Eli tarvitseeko edes arvata, että mies näyttää tältä?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
?
Muuten passaa mutta ikä 35 vuotta.
Huijarit ovat mestareita manipuloimaan, tästä syystä hän viestittelee sinulle päivittäin ja kutsuu sinua 'baby' ja 'beloved' jotta et näkisi häntä uhkana. Kaikki mitä hän kertoo on valetta ja hän analysoi sinua koko ajan et vain huomaa sitä. Lopeta viestittely heti, olet vaarassa.
Noita satumaisen ns. jenkkikomeita miesmalleja on paljon Tinderissä. Huijareita ja feikkiprofiileja ovat. Yleensä ei profiilitekstiä. Yhdessä kuvassa aina koiranpennun kanssa. Ilmoita huijaus ja poista match. Älä kerro mitään itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Noita satumaisen ns. jenkkikomeita miesmalleja on paljon Tinderissä. Huijareita ja feikkiprofiileja ovat. Yleensä ei profiilitekstiä. Yhdessä kuvassa aina koiranpennun kanssa. Ilmoita huijaus ja poista match. Älä kerro mitään itsestäsi.
Mutta eikö naiset ole kertoneet pitävänsä komeina tosi erilaisia miehiä? Kaikki eivät voi pitää samanlaista miestä komeana? Eikun.
Nämä huijaukset tuulevat Aasiasta, chattailet vaarallisen ihmisen kanssa joka tekee kaikkensa saadaksesi rahasi. Ethän siirry whatsappiin, et todellakaan halua antaa rikolliselle puh. numeroasi. Hän pystyy paikantamaan sijantisi sen avulla.
No tarkoitin sellainen mies mitä läntisessä maailmassa yleisesti pidettäisiin komeana. Itse henk koht en edes syty jos on liian sliipattu kiiltokuvapoika.
Se komea sijoittajamies tulee sijoittamaan vällykäärmeensä sinun karvalompakkoosi.
Vierailija kirjoitti:
No tarkoitin sellainen mies mitä läntisessä maailmassa yleisesti pidettäisiin komeana. Itse henk koht en edes syty jos on liian sliipattu kiiltokuvapoika.
Et tietenkään syttyisi. Varmasti todella eri näköisestä miehestä haaveilet.
Vierailija kirjoitti:
Huijarit ovat mestareita manipuloimaan, tästä syystä hän viestittelee sinulle päivittäin ja kutsuu sinua 'baby' ja 'beloved' jotta et näkisi häntä uhkana. Kaikki mitä hän kertoo on valetta ja hän analysoi sinua koko ajan et vain huomaa sitä. Lopeta viestittely heti, olet vaarassa.
Mitä mestareita manipuloimaan? Laittaa vain klassisen komean mallimiehen kuvan, niin Tinder laulaa ihan mitä säveltä mies vain haluaa.
Tyhmät suomi naiset antaa komealle miehelle rahansa ilman huijaustakin. Olette vaan niin kiimaisia että ette huomaa mitään kun rahanne katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät suomi naiset antaa komealle miehelle rahansa ilman huijaustakin. Olette vaan niin kiimaisia että ette huomaa mitään kun rahanne katoaa.
Eihän meillä pitänyt olla rahaa. Elättäjää vain etsimme.
Siis mies ihastui kuvaasi, uskotko että tyyppi vastaa kuvaansa. Älä ole hölmö.
Kyllä, huijari joka tekee sijoituspetoksia työkseen on mestari manipuloimaan. Aktiivinen 'rakkaus' viestittely on manipulointaktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mestareita manipuloimaan? Laittaa vain klassisen komean mallimiehen kuvan, niin Tinder laulaa ihan mitä säveltä mies vain haluaa.
Kyllä, huijari joka tekee sijoituspetoksia työkseen on mestari manipuloimaan. Aktiivinen 'rakkaus' viestittely on manipulointaktiikka.
Minulle noita on tullut kaksi vastaan. Ovat väkisin jankuttaneet kryptovaluutoista, vaikka en ole ollut kiinnostunut. Aina puhe kääntyi kryptoihin ja heillä oli joku tosi hyvä sijoituskohde. Molemmille suutuin ja sanoin, ettei sijoittaminen kiinnosta. Myös yhteydenottoajat olivat aina samaan aikaan ja melkein pakolla olisi pitänyt viestiä juuri siihen aikaan. Ilmeisesti työaika.
Älä vain haksahda. Ei kannata tuntemattomien kanssa jutella raha-asioista. Ja juu, molemmat olivat erittäin komeita, ainakin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitenkään mahdollista, että aikuisella naisella olisi sen verran itsekritiikkiä, ettei usko amerikkalaisen miesmallin haluavan naista parisuhteeseen ja sen kautta sijoitusbisnekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009112801.html
Kuulostaa Maijan tapaukselta
Joo, tämä mies myös puhui bitcoiniin sijoittamisesta. Kerroin hänelle että en ole kiinnostunut sijoittamisesta. Mieheltä tulee viestiä joka päivä. Tänäänkin tuli kuva jossa hänellä on puku päällä ja menossa johonkin hyväntekeväisyysgaalaan. Koko tyyppi vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
Onko hän ns sen tasoinen kuin miehet jotka livenä lähestyvät sinua / joita deittailet?
No ei ole. Olen aika tavallisen näköinen nainen. Ajattelinkin heti että liian tasokas mies mulle. Ap
Minua häiritsi nimenomaan jankuttaminen rahasta. Ja melkein pakonomainen siitä puhuminen. Rikastumisesta. Sinänsä en pitänyt liian tasokkaina kuvien miehiä minulle. Mutta siis todella nopea ja suoraviivainen rahasta puhuminen. Ja aina piti puhe kääntää siihen. Kaksi noita tuli vastaan. Toiselle sanoinkin, että olet puheiltasi ihan yhden toisen tyypin kanssa identtinen.
Eli tarvitseeko edes arvata, että mies näyttää tältä?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
?