Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksimieltymykset ovat muuttuneet vuosien myötä?

Vierailija
02.03.2024 |

Miten mieltymykset seksissä on muuttuneet vuosien saatossa? Onko joku asia mikä tuntui ennen vastenmieliseltä ja nyt tykkäätkin tai toisin päin? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmo Kontula on tutkinut tätä. Mars kirjastoon!

Vierailija
2/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä. Saat varmaan tiivistelmistä kaiken tarvittavan:

https://www.vaestoliitto.fi/tutkimus/perheiden-hyvinvointi/finsex/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysyttiin. 

Vierailija
4/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon tahdis mennään eli sehän laskee miehen haluja pitkäs juoksus

Vierailija
5/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena: vanhemmat naiset kiinnostivat eniten.

Keski-iässä: tällä ei ollut ollenkaan merkitystä, kuka.

Vanhana: vain nuoremmat naiset kiinnostaa enää..

Vierailija
6/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 48 v. Nuorena minulla oli vain yksi kumppani, siis mieheni. 30 vuotiaana tykkäsin pukeutua seksikkäästi ja minulla oli ollut kaksi vierasta mieheni luvalla. 40 vuotiaana olimme tuollainen cuckold pari, kolmasia pyöriä, mieheni katsellessa. Nyt cuckold, dogging, kimppajututut  (1N4M), joskus syrjähyppyjä ( mieheni ei niistä tiedä ), seksiä itseäni nuorempien miesten kanssa.

Vierailija
7/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee sitä isommasta tykkään. N44

Vierailija
8/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ikää tulee sitä isommasta tykkään. N44

Entä hipsuttelupuoli, jutteletko panokavereiden kanssa? Itse olen sapioseksuaali ja älykkyys kiihottaa. Pelkkä paikkoja halkova lerssi ei riitä ;)

Vierailija
9/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliitossa hommat ovat vuosien aikana menneet enemmän ja enemmän oraali- ja anaali-painotteisiksi. Anaalissa ei niinkään varsinaisesti perspanoa mutta rimmausta, sormeilua ja leluja. Pannaan kyllä normistikin (vaimo haluaa yleensä olla päällä), mutta harvemmin nykyään itseasiassa tulee lauettua vaimon sisään. Vaimo haluaa ottaa lastin aika yleisesti suuhun, rinnoille tai pakaroille. 

/JiiPee

Vierailija
10/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en ollut ehkä niin kokeilunhaluinen kuin nykyisin. Saattoi olla, että olin ehdottomampi joissain asioissa enkä suostunut kokeilemaankaan niin herkästi. Nykyisin seksi on monipuolisempaa ja kaipaan itsekin vaihtelua. Nekin, jotka nuorempana tuntui "oudoilta" asioilta niin on nyt perusseksiä.

Vierailija
11/15 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuolee nykyään innokkaasti. Kun aloimme seurusteleen sekä ensimmäisten vuosien aikana oli nihkeä nuolija. Se on mennyt parempaan yhteisten vuosien myötä.

Vierailija
12/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli vain panemista, sitten alettiin harrastamaan sitomista ja muuta sellaista, nykyisin minussa on pieni pervo ja rouva on lämmittelyn jälkeen himokas piru, mitä ei niin vain tyydytetä. Jokin aikaa sitten oltiin makkarissa sormet pilllussa ja piti alkaa nuolemaan, ovikello soi, pidettiin tauko ja menin avaamaan. Sielä oli kaveri parin kaljan ottaneena ja kerroin mitä oli tekeillä, hän lupasi odottaa olkkarissa. Käskin hänet pesemään munansa ja itse menen nuolemaan rouvan panokuntoon. Rouva ei nikotellut himoissan vaan nuolin orgun ja jätkä seisoi munasillaan sängyn vierellä se ojossa. Rouva meni nelinkontin pillu kaveria päin, siitä alkoi kova paneminen, hetken huhkimisen jälkeen laukesi rouvan sisään. Pantu nainen kääntyi selälleen ja otin jaloista kiinni, vedin sängynpäätyyn naitavaksi, aloin työn ja käskin kaveria hieromaan rintoja, tykkään siitä. Märkä pillu lätisi ja roiski, lopulta tuli valmista, rouva oli myös hiestä märkä, tyytyväinen ja tyydytetty. Olen järjestänyt muutakin pervoiluyllätyksiä, ei nuorempana olisi tullut mieleenkään, eikä rouva olisi suostunut. M58

Vierailija
13/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei kiinnostanut mikään eikä kukaan.  Kuvittelin että naisena minun täytyy haluta olla miehen kanssa ja kun en halunnut, tunsin olevani viallinen ja yritin pakottaa itseni siihen. Sen nyt arvaa mitä siitä tuli. Paljon lyhyitä suhteita joista lähdin hyvin nopeasti.

Vasta kolmekymmentä täytettyäni myönsin itselleni asian jonka oikeastaan olin tiennyt jo murrosiästä alkaen, tykkään naisista.  Oikeastaan sen myöntäminen tuli eteen kun eräs ihminen noin sivumennen kysyi että "muuten, oletko varma seksuaalisesta identiteetistäsi?"  Tämä kysymys ratkaisi kaiken, ja kun tajusin miten on, se rauhoitti ja sain levollisesti olla minä.

Vierailija
14/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ei kiinnostanut mikään eikä kukaan.  Kuvittelin että naisena minun täytyy haluta olla miehen kanssa ja kun en halunnut, tunsin olevani viallinen ja yritin pakottaa itseni siihen. Sen nyt arvaa mitä siitä tuli. Paljon lyhyitä suhteita joista lähdin hyvin nopeasti.

Vasta kolmekymmentä täytettyäni myönsin itselleni asian jonka oikeastaan olin tiennyt jo murrosiästä alkaen, tykkään naisista.  Oikeastaan sen myöntäminen tuli eteen kun eräs ihminen noin sivumennen kysyi että "muuten, oletko varma seksuaalisesta identiteetistäsi?"  Tämä kysymys ratkaisi kaiken, ja kun tajusin miten on, se rauhoitti ja sain levollisesti olla minä.

Kuka ja miksi kysyi sinulta; oletko varma seksuaalisesta identiteetistäsi?

Vierailija
15/15 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aika nopeasti siirryin peruspanemiseen, yleensä lähärissä. Nykyisin on enemmän esileikkiä ja halua kokeilla kaikenlaista. Vaimo on siirtynyt ehkä toiseen suuntaan. Mutta osaan varmasti tuottaa naisille enemmän orgasmeja kuin parikymppisinä, toisaalta silloin naiset ei kaivannutkaan niin paljon lämmittelyä.