IL: Sanna Marin emännöi yksityisjuhlia Stubbin virkaanastujaisten iltana Pukeutui pieneen toppiin
Perjantaina vietettiin presidentti Alexander Stubbin virkaanastujaisia. Paikalle saapui monien vieraiden ohella ex-pääministeri Sanna Marin, joka istui eduskunnassa erillään muista ex-pääministereistä. Istumajärjestykseen syynä oli se, että Marin oli muuttanut viime hetkellä mieltään ja päätti pari päivää ennen virkaanastujaisia osallistumisestaan tilaisuuteen.
Tyylikkäästi mustaan asuun, ansiomerkkiin ja Kalevalan Vetovoima-korvakoruihin sonnustautunut Marin pyysi paikalla ollutta henkilöä ottamaan itsestään kuvan paikan päällä. Presidentin virkaanastujaisten jälkeen Marinin ilta jatkui toisenlaisten juhlallisuuksien parissa.
Instagramin perusteella Sanna Marin ja hänen entinen erityisavustajansa ja nykyinen yhtiökumppani Tuulia Pitkänen järjestivät yrityksensä MA/PI Oy:n launchin helsinkiläisessä Madonna-ravintolassa. Juhlissa Marinin asu vaihtui tummansiniseen jakkuasuun. Avonaisen jakun alta näkyi pieni crop-toppi.
Paikan päällä yksityisjuhlissa oli sosiaalisen median perusteella monia tunnettuja suomalaisia, kuten toimittaja Ina Mikkola, muotisuunnittelija Katri Niskanen, muotiin erikoistunut toimittaja Sami Sykkö, näyttelijä Minka Kuustonen ja TTK:sta tuttu tanssinopettaja Marko Keränen.
Ihana ilta, hyvää ruokaa, livemusiikkia ja ihania tyyppejä. Cheers! Kirjoittaa Katri Niskanen Instagramin tarinoihin.
Valtavasti onnea rakas Sanna Marin ja ihana Tuulia Pitkänen. Antakaa palaa, pystytte mihin vaan, Minka Kuustonen hehkuttaa Instagramin tarinoihin lisäämässään julkaisussa.
Onnea kaikkeen uuteen, Marko Keränen kirjoittaa Instagramin tarinoihinsa lisäämänsä yhteiskuvan oheen. Kuvassa hän on Sanna Marinin kanssa.
Yksityisjuhlissa esiintyi päivitysten perusteella illan aikana Elias Kaskinen. Edellä mainitut henkilöt kuuluvat Marinin laajaan tuttava- ja ystäväpiiriin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/071337a5-b1b6-47aa-805a-c4479b…
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huomionhakuisuutta . Menee hieman naurettavaksi . Eri istumapaikka ja sama päiväkö sattumaa ?
Mitä tekemistä hänen bileillään on pressan kanssa? Ei hän ollut menossa Stubbin lähipiirin juhliin joten hyvin voi järjestää omat, eivät olleet keneltäkään pois, tuskin Stubb oli asiasta pahoillaan. Älytöntä paskanjauhantaa sulta ja monelta muulta.
Vierailija kirjoitti:
Huomiotyrkky Sannuli, minä, minä,minä!
Ei kestä ajatusta, että ihmisten suuri huomio on itsenäisyyspäivänä Niinistössä ja Jenni Haukiossa. Erittäin vaikuttava ja ihailtava presidenttipari.
Ei myöskään kestä ajatusta, että Suomi sai uuden, komean ja vieläpä nuoren presidenttiparin, jota virkaanastujaisilla juhlittiin.
Pakko järkätä bileet samalle päivälle ja kutsua media raportoimaan. Lisäksi osoitti presidenttien juhlissa näyttävästi mieltään poistumalla pikaisesti ja istumalla erillään.
Naurattaisi tai säälittäisi, mutta ei voi, koska myötähäpeä!
Juuri näin. Ei uskoisi että monella aikuisella on noin särkynyt minäkuva kuin hänellä. Pakko tehdä jotain vetoja että saa huomiota. Ihmettelen että yrityksen muut tekijät vai käskyläiset menevät tässä sirkuksessa mukana. Oikeasti kannattaisi tehdä suunnanmuutos ja miettiä miten heidän tuote eli ihmiset voidaan paketoida paremmin niin että pysyvät relevanttina toimialaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä ajatusta, että ihmisten suuri huomio on itsenäisyyspäivänä Niinistössä ja Jenni Haukiossa. Erittäin vaikuttava ja ihailtava presidenttipari.
Ei myöskään kestä ajatusta, että Suomi sai uuden, komean ja vieläpä nuoren presidenttiparin, jota virkaanastujaisilla juhlittiin.
Pakko järkätä bileet samalle päivälle ja kutsua media raportoimaan. Lisäksi osoitti presidenttien juhlissa näyttävästi mieltään poistumalla pikaisesti ja istumalla erillään.
Hän oli linnanjuhlissa ihan yhtä kauan kuin moni muukin.
55 v. ei ole nuori eikä hän kyllä ole komeakaan jos sillä jotain merkitystä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ei uskoisi että monella aikuisella on noin särkynyt minäkuva kuin hänellä. Pakko tehdä jotain vetoja että saa huomiota. Ihmettelen että yrityksen muut tekijät vai käskyläiset menevät tässä sirkuksessa mukana. Oikeasti kannattaisi tehdä suunnanmuutos ja miettiä
Mitä jos keskittyisit omaan uraasi ja perheeseesi, hänen työnsä tuskin liittyy niihin mitenkään.
En tiedä olenko ainoa, mutta itse en kuuna päivänä haluaisi tuollaisiin bileisiin, joissa ovat Mikkola ja Sykkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin suoraan narsistin oppikirjasta.
Näiden lisäksi hän järjesti viime joulukuussa viisikon joululounaan samalle päivälle kuin Oprpon hallituksella oli jouluillallinen. Tästä johtuen Anna-Maja Henriksson myöhästyi hallituksen illalliseslta. Ei tämä enää tämä sattumalta tunnu, hän vain haluaa kääntää huomion itseensä, jos maan ylimmällä johdolla on jokin yhteinen juhla, johon hänellä itsellään ei enää ole pääsyä.
Olet oikeassa. Se että entinen valtion päämies piilovittuilee systeemille jonka osana itse oli, on todella uskomatonta. Se että muut ihmiset suostuvat olemaan mukana tässä ihmetyttää tai sitten eivät vielä ole ymmärtäneet että heitä käytetään hyväksi tässä yhden naisen mielenosoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Se että entinen valtion päämies piilovittuilee systeemille jonka osana itse oli, on todella uskomatonta. Se että muut ihmiset suostuvat olemaan mukana tässä ihmetyttää tai sitten eivät vielä ole ymmärtäneet että heitä käytetään hyväksi tässä yhden naisen mielenosoituksessa.
Eipä kai tuohon lähde mukaan kuin jotkut julkisuushakuiset tyypit ja iltapäivälehdistö.
"Sanna kyllä voi kuvitella."
No, ja varmasti, sehän kuvittelee ihan kaiken muunkin.
Yksi parhain titteli on olla entinen pääministeri, sanoi Sanna juhlissaan. Ja juhlissa ollut ystävänsä Ina Mikkola pohtii: "Pestin kautta saatu kokemus, näkemys ja kontaktit tuovat vaikutusvaltaa. Sellaista, joka ei häviä pääministeriyden päätyttyä, mikäli sen osaa ja haluaa hyödyntää jatkossa." Onko nyt ihan ok että pääministerin tehtävää pidetään pelkästään jotain verkostoitumiskeinona ja ponnahduslautana turhaksi julkkikseksi ja lausuntoautomaatiksi joka voi entisen tittelinsä varjolla suoltaa ties mitä sanasalaattia ja nostaa tästä sisällöttömästä puheentuotosta isoja palkkioita? Toki hieman tyhmempi porukka joka haluaa mieltää itsensä intellektuelleiksi taputtaa käsiään ja palvoo tyhjää kuorta.
Kylmäkiskoisen oloinen robottimainen vaikutelma tästä tulee ja on yllättävää miten suurin osa jengistä menee halpaan.
Ei meinaa Sannaa enää tunnistaa kun vertaa vanhoihin kuviin. Laihtunut niin paljon, huulet turvonneet ja suihkurusketus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, vaan poistui nopeasti kättelyn jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aea3fe32-d76c-4e11-99dc-0e6bb1…
Vierailija kirjoitti:
On erinomaista jos Sanna Marin suostuu ottamaan Presidentin viran 6 vuoden päästä ja sitten ravistelee kunnolla Presidentti-instituutiota.
Onkin jo korkea aika että Kultarantaan tulee kunnon bileitä.
"Siin on tissit, siin on perseet, kaks muijaa, Kesärata. Diu."
Vierailija kirjoitti:
Muuten oikein hyvin, mutta Suomessa valtion päämies on edelleenkin presidentti, ei pääministeri.
Protokollan mukaan pääministeri on eduskunnan puhemiehen jälkeen kolmantena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut,
Löytyy kylläkin kuvia joissa on linnassa Stubbin ja Urpilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meinaa Sannaa enää tunnistaa kun vertaa vanhoihin kuviin. Laihtunut niin paljon, huulet turvonneet ja suihkurusketus.
Lisää koksua nokkaan ja menoksi.
Niin, Sannalla keulii kovasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erinomaista jos Sanna Marin suostuu ottamaan Presidentin viran 6 vuoden päästä ja sitten ravistelee kunnolla Presidentti-instituutiota.
Onkin jo korkea aika että Kultarantaan tulee kunnon bileitä.
"Siin on tissit, siin on perseet, kaks muijaa, Kesärata. Diu."
Voi olla että Putin isännöi maatamme silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku onko ottanut botoxinsa eestissä vai suomessa?
Kuin suoraan narsistin oppikirjasta.