Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*Enskat tiistaina 16.1.*~*~

16.01.2007 |

Kun uni ei vaan tule. Rytmit ihan sekaisin...

Paremmalla ajalla kirjottelen myöhemmin!

-Mary

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille,

Hih, meitsin mies tunki itsensä kotiin viikoksi. Vaihtoi toimipistettä siis ja onpi nyt viikon töissä täällä päässä. Todella ihanaa... Sellainen kiva sivujutska tässä on, että kun mies menee seiskaan duuniin, niin mäkin olen ajoissa töissä. Hyvä niin, etten aina kympiltä raahaudu konttorille.

Mitä mitä mitä mitä... Ceriseä kosittu... voi hyvänen aika. IIIIISOOO ONNITTELURUTISTUS.

Nopeasti täältä konttorilta kirjoittelen. Koitan kovasti kasata itseäni, mutta tuota...

Dajm sitä jo kyselikin... täällä mennään kp 34/31-33. Kierto on heitellyt ennenkin, mutta yleensä lyhyempään päin, eli yli 33 vrkn kiertoa mulla ei ole sitten murrosiän ollut. Omituinen olo... Tavallaan mä olen antanut itseni jo toivoa, mutta samalla pelottaa ihan kamalasti, jos se täti sieltä sittenkin tulee. Vatsanpohjaa vihloi vielä viikonloppuna vähän ja eilenkin juilaisi illalla melkoisesti, olin jo ihan varma, että nyt se täti yllätti, vaan ei sitten mitään... ei tuhruakaan. Testiä en ole uskaltanut ostaa / tehdä, pelottaa se negan testaaminen. Aika tuoreessa muistissa on vielä se edellinen nega... jotenkin mieluummin sitten se täti kylään kuin nega tikkuun.

Positiivistahan tässä on se, että jos nyt sattuisi niin, että haikara on meidät löytänyt, niin ainakaan mun ei tulevalle isälle tarvitse kertoa puhelimessa, vaan voidaan ihan kasvotusten olla.

Sori omanapainen teksti... on vaan niin hämmentynyt olo, kun ei oikein uskalla ajatella mitään. Jos tekisi töitä ja yrittäisi keskittyä johonkin muuhun ;)

Vilkutuksia kaikille enskoille... palaan linjoille paremmalla ajalla.

- R

Vierailija
2/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiu: kiitos negapahoitteluista.

Dizku: hienoa, että olet jo vähän paremmalla mielellä ja mieskin vauvapuuhissa taas mukana. Semmoisia ne miehet on, saattavat itsekseen miettiä jotain juttua eivätkä oikein suoraan kehtaa sanoa aina mikä vaivaa. Tsemppiä ja bdbdbd... mikäs kp sulla onkaan menossa? Kiitos nega- ja tätipahoitteluista.

Marzu: kiva, että täti nyt VIHDOIN on tajunnut häipyä: pupuiluintoa ; )

MaryRose: mikäs yökukkuja se täällä on käynyt pinon avaamassa : ) Vitsivitsi, kiva oikeesti, kun avasit!

Repuli: miehuuden olet saanut viikoksi kotiin, hienoa! Ja peukkuja ja plussasäteitä oikein hypersuper-lähetys täältä päin! Ei sitten mein yhteinen kp-laskenta enää toimikaan, mutta hyvä niin, ettet ole sinä tätiä vierailulle saanut ; ) Meinasitko nyt tällä viikolla testailla?

).( Kp 3 (29-31) menossa, tätiä siis kestitään. Melko niukkaa vuoto on kyllä, onneksi. Eilinenkin päivä meni vielä vähän alamaissa, jotenkin tuo flunssakin vielä väsyttää ja ärsyttää entistä enemmän. Muutenkaan nuo maakunnan uutiset Perloksen tehtaiden lakkauttamisista eivät mieltä kohenna, vaikkeivät henk.koht. kosketakaan. Jotenkin tulee vaan sääli niitä nuoria perheitä, joilla piti olla varmat työpaikat, lainaa otettu, talo rakennettu ja perhettä perustettu. Kyllä se varmaan melkoinen pommi on.

Dajm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kouluun lähtöä kirjottelen...

Dajmille nega ja tätipahoittelut, voi hitsin vitsi! :/ Nyt vaan leuka pystyyn uuteen kiertoon!

Dizkuakin näkyy, heips! Hyvä että siellä on latailtu ja miehen kanssa keskusteltu asiat läpi, ettei kumpikaan mieti/syyllisty tahollaan. Ja kiitos tsempistä, myös paljon voimia sinne! Toivotaan että ¿aurinko paistaa risukasaankin¿, vaikka me ei ehkä ihan risukasoja ollakaan ;)

Marzu: Onneksi se täti vihdoin lähti tiehensä, toivottavasti pysyykin sen reilu vuoden ;) Nyt vaan peitonpöllytysintoa sinne oviksen odotteluun! Mitkäs kp:t siellä on?

Repulilla on siellä ihan hienot kp:t, hui! Oot ihan kaistapää, kun et jo testaa :D Kuulostaa juilimiset hyvältä *bdbdbd* Ja olishan se überiä, jos saisit miehelle kertoa kasvotusten! :) Superpeukutukset ja plussatuulet sinne!

ON: Yritän tässä kierrossa painaa sitä maagista stressinpoistonappulaa :) Eli en kummempia stressaile. Jokatoinenpäivä -tekniikka ois tällä kertaa testissä :D Eip kummempaa, vilkutuksia vaan kaikille!

-Mary kp14/29-33

Vierailija
4/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on mulla vähän päällä joku yökukkumisvaihe, en tajua. Kun ei vaan nukuta niin täytyyhän sitä jotain hyödyllistä tehdä ;)

Jaksuja sinne flunssan (ja tädin) kouriin!

Vierailija
5/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin tekemään testin... jännä juttu... mun testinteko päättyy aina itkuun... SE OLI PLUSSA!!!! Vähän haalea vielä, mutta oli kuitenkin... Enkä sitten kertonut miehelle kasvotusten. Oli pakko soittaa. Vaan se oli oikein onnellinen kun soitin.

Palaan asiaan mahd pian...

Voi Köhnä.

- R

Vierailija
6/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselittosta kp:stäelikkä täälä olaan nyt 9/28 (tai ennen ainaki ollu toi 28 en nyt sit oo ihan varma viel ku tosiaa just vast alku voudesta jäi pillerit).

Ihanaa vapaapäivää viettelen, ku eilen pomo vaa tuli sanoo et niin pieni päivä et marika pitää vapaan sitten :) pitäis jaksaa raahautuu seppälään kattelee josko löytäis jotai kivaa vaatetta. Pitäis keksii päälle jotain ristiäisiin kun mies sai ekan serkun: Ajatella!! vasta eka serkku: nOho ite ku en enää pysy ees laskuissa paljon niitä mulla on.. No juu, mutta mutta.. Masua on kipristelly pari päivää. Ihan ku siel olis ilmaa mut ku ei tunnu olevan :( aika inhottava tunne, en oo viittiny miehelle mitään sanoo. Jep jep. Nyt lopetan tän lässytyksen ja syöksyn kohti seppälää. Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
7/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Repuli:)

Hienoa että enskat on päässy näin hyvään plussavauhtiin heti alkuvuodesta. :)

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan.

T: Buuffa rv 7+2 (aikaisemmin olin laskeskellut viikon pieleen joten älkää ihmetelkö)

Vierailija
8/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihania uutisia, pakko taas tulla kommentoimaan:

REPULI: +++ Suurensuuret PLUSSAONSKUT! +++ Nyt sie pääset laskemaan ihan muuta kuin kiertopäiviä, hienoa! : )

MaryRose: kiitti pahoitteluista ja jaksutoivotuksista! Joo, leukaa pystyyn yritän kyllä nostaa. Repulin uutiset sai kyllä hyvälle tuulelle minutkin : ) Joka toinen päivä-taktiikka kuulostaa hyvältä, bdbdbd....

... palstaterroristi Dajm...

Vierailija
9/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Siis wau! Täällähän plussattu kahteenkin kertaan sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin vaikka ei siitä oo kuin 2vuorokautta, nyt on oikea tahti!!![/color]

[color=blue]MAITIKKA JA REPULI: Paljon paljon onnea!!! Ihana juttu. *iso hali molemmille*. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan!! Antaa toivoa itsellenikin kun vähän pidempään yrittäneet plussaavat! Teillä molemmilla taisi olla pillerit jääneet kaappiin 2/06.. IHANAA IHANAA!!! Tulee niin hyvä mieli aina plussauutisista![/color]

[color=fuchsia]Nyt en ehdi tämän enempää kirjoitella, koska olen töissä ja vielä kiirettä pitää joten kiireesti takaisin työntouhuun. Omaan napaan sen verran valotusta että kp 15/27-31 eli oviksen aikoja. Sunnuntaina sain miehen houkuteltua pupuiluun eli ainakin vähän piinaillaan. Saa nähdä nyt kuinka saisin taas miehen houkuteltua, kun sillä on tosi kiireinen viikko.[/color]

[color=blue]Mukavaa tiistaita kaikille! Tulen kommentoimaan pidemmästi kun ehdin![/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Vierailija
10/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!

Ja ihan ensimmäiseksi Repulille onnea plussasta ja liimaa ja tarrasukkia matkaan:)

Ja Dajm oli kyselly kp:tä joten piti ihan kalenteri ehtii ja laskeskella ja siitä tulee nyt tänään 18 päivää kun keskenmeno alkoi joten siitä varmaan lasketaan niin se ois sit 18/ 28-40. Joten suhkot puolväliä mennään. Kait? En oo oikeen varma et lasketaanks se noin:)

Marzullakin oli vihdoin täti tajunnut pakata laukkunsa ja lähteä:)

Joo siinäpä sitä ois sit vastailtu on vähän ollut porukkaa liikenteessä näemmä.

Mut omassa navassa ei oo muutoksia luulenpa et jo mielikuvitus tekee tepposet kun toivois et ois jo raskaana:) saa sit kaikki samat oireet aikasiks mut kummiskin sanohan se neuvolan täti sillon kun kävin kontrollissa et kuukauden päästä pitäs tehä testi jos ei oo täti eksyny paikalle jotes ens viikon loppupuolelle se testaus sit menis.

Siinäpä sitä nyt taas olis vähän lyhyempi teksti ku eilen:)

T:Dizku

Vierailija
11/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, että heti perään joku muukin plussasi! Voidaan sitten yhtäaikaa mennä o-puolelle.

Minä jo soitin neuvolaan ja sain ajan kahden viikon päähän! Aika aikaisin menen, koska mulla on ykköstyypin diabetes ja raskausaika voi olla vähän hankalaa. Mm oksentaminen voi aiheuttaa matalia verennsokereita ja tajutomuutta sen seurauksena. En tosin koskaan ole vielä ollut sokissa, mutta monet saa ensimmäisen sokin raskausaikana. Sorry etten kommentoinut, kauhea kiire. Koitan myöhemmin kommentoida!

Vierailija
12/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen piipahdus ja hyviä uutisiahan täällä oli!!

[b]Reppuli[/b] Oikein Kovasti Onnea Plussasta ja vauvaliimaa ym. tarpeellista matkaan mukaan =)

Vilkutusta ja ++++pöllytystä kaikille muillekin enska kamuille, täytyy taas rientää!

-hapö-

Vierailija
13/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA suuresti ja tuplasti Maitikalle ja Repulille!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan. Ihanaa!!! Lasketutajat osuu sitten varmaan sinne enskojen syysbuumiin. Muistatteko kuinka viimeksi syys-lokakuulla oli enskojen synttäriryntäys? Itsekin siellä juhlin, joten siksi muistan hyvin.. Syysvauvat on ihania ;)

On se vaan niin jännää, että täällä jos joku plussailee, niin tuntuu mahtavalta ja siltä, että itsekin olisi plussannut, mutta jos kuulee jonkun tutun odottavan vauvaa, niin mieli on enemmänkin katkera ja kateellinen.

No, mut tää oli vaan tällainen pikavierailu ja onnitteluviesti!!! Nyt täytyy lähteä laulutunnille.. Moikkis.

-Saikku-

Vierailija
14/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ihanaa! Onnea oikein paljon! Siellä taitaa olla kyllä maailma sekaisin <3 Kun näin , että pulinoita on jo pari sivua, heti kävi mielessä, että joku on napannut plussan! Liimaa ja tarroja mukaan ;) Onneksi niitä + alkoi sitten sädellä hyvään tahtiin, josko sama tahi jatkuu ja kukaan ei sitä katkaise =)

Sama kiire minuakin vaivaa, kuten monia muitakin...Tulin töistä ja ajttelin hiukan henkäistä ennen seuraavaa menoa. Tulen kyllä illalla takaisin =) se on pai!

Vierailija
15/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtionnittelut Repulille plussauksen johdosta! Ja tais olla Maitikkakin vielä ilman meikäläisen onnitteluja!!!

Buuffallakin oli menny rv-laskennat alkuun vähän mettään, mullakin meni ton vuodenvaihteen ja kalenterin vaihdon myötä eka sekasin, et laskin yhden kalenteriviikon kahteen kertaan ja tuli alkuun turhan suuret rv-lukemat...

hannnah

Vierailija
16/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä REPULILLE & MAITIKALLE Suuren Suuret onnittelut; iso annos vauvaliimaa ja tarrasukkia tuhansittain matkaan:) Ihanaa:) Kattelinkin Maitikan plussatessa tuota esittelyäsi ja mietin, miten diabeetikon raskausajan seurannat meneekään..mutta vähän jo ehditkin vastailla :) Hoitsu täällä taasen nostaa päätään:) Siis nyt makiaa mukaan aina matkaan mukaan kassiin, jos b-gluk. uhkaa laskea:) Mutta Voikaa hyvin kumpainenkin R & M:)

Ihanainen Mary oli jo ehtinyt miua kysellä: Siis olen nyt parin kk aivan hissun kissun koko vauva-asiasta, että mies saa tajuta ihan itse, kuinka ihanaa olisikaan tulla isäksi ja tosi pian vielä:) Tämä painostustaktiikka kuin ei näemmä tuota tulosta:( Kyllähän se mieskin sen lapsosen haluaa, mutta aikataulun suhteen meitillä on hiukan eri visiot (vielä)...nim. kaikki miulle heti nyt:)

Heilutuksia taasen kaikille Enskattarille:) Olette upeita, kerta kaikkisen:)

Do dii, tämä taustailukin on sujunut niin loistavasti, eli ehkä olen tällainen satunnaispalstailija...tai taustailija:) What ever...

*poistuu*

rakkaudella, pariisitar

Vierailija
17/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

ja ensimmäiseksi vauvantuoksuiset onnittelut juuri plussanneille enskoille!

Olen jo hyvän aikaa roikkunut tällä palstalla takapiruna, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään. " Pelkona" kai se, että jäisin palstailuun koukkuun, mitä niin monelle näkyy tapahtuneen.. ;) Jotenkin alkoi jo tuntumaan tunkeilulta tulla tänne vaan lueskeleen toisten juttuja, kun ei itse avaudu ollenkaan. Joten toivottavasti mahtuupi mukaan?

Ja lyhyesti esittely: elikkäs olemme ensimmäistä kääröänsä kuumeileva avopari pirkanmaalta, minä 25, miehen ketale muutaman vuoden vanhempi. Monta pettymysten kuukautta on jo takana päin, sillä yritystä on ollut jo viime kevään lopulta ja pillerit heitetty nurkaan jo aiemmin...

Tällä hetkellä mennään kp 19/28-32, ja harjotuksia on ollut... :) Toivottavasti jo tärppäisi..

Ei muuta kuin, hypätään joukolla sinne plussajunaan, kun jo matkustajia on saatu mukaan!

Vierailija
18/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla onnittelemaan MAITIKKAA ja REPÙLIA, paljon onnea plussan johdosta, mahtavaa masun kasvatusaikaa :) . Kertokaahan/ilmotelkaahan sitten kun teidät saa päivittää plussanneeks.. Niin teen sen ilomielin :)

Amalia (meniks oikein?) Tervetuloa mukaan meidän enskojen pariin jutustelemaan. viittikkö käydä vielä laittamassa oman esittelyn tuonne meidän esittelypinoon päivittelen sen sitten sinne. Linkki on tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9331359&p=3&tmode=1&smode…

Vilkutuksia kaikille enskoille :)

-Sara-Maria-

Vierailija
19/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea, teilläkin yritystä ehti olla tovi. Nyt vain paljon sitä vauvalimaa mukaan!!!

HÄPÖN oli tainnut täti löytää, höh :( Me " seniorit" täällä ollaan aina vaan ;) Teillä olikin jo aika lekuriin varattu? Jännää! Me vielä mietitään...

AMALIA, tervetuloa mukaan ja paljon tärppionnea sinulle!

Huiskutuksia muille _o/

ON: Täti vihdoin tekee tuloaan, kuten sen negan jälkeen osasinkin odottaa. Huomenna taitaa olla kp1.

Vierailija
20/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Maitikalle ja Repulille plussista, tosi ihania uutisia. Ottakaahan meitä muitakin vielä mukaan vuoden ekaan plussajunaan =)

Pahoittelut negan testanneille, ainakin Aqua sekä Elviira, jaksuhalit!!

Tädin yllättämille myös pahoitteluja, ainakin Dajm, Marge sekä Hapö ovat joutuneet tätiä kestitsemään. Voimia vaan seuraavaan kiertoon!

Nellamaija ja nuutti ovat ilmoittautuneet, molemmille paljon halauksia, nellamaijalle piinailuun tsemppiä =)

Juliaanalle sekä saikulle pupuilu intoa sekä kaikille muillekin oviksen seutuvilla oleville enskoille, Rouvavauvalla on huonoa tuuria kun mies on reissussa. Jospa te vielä ehtisitte pupuilemaan sopivaan aikaan..

Katalle piinailu-tsempit!

S-k taitaa olla melko samoilla kp:llä ku minä, mulla taitaa olla nyt 22/27-29. Hieman ehkä tulen perässä. Piinaillaan sit yhdessä =)

Yökukkuja Maryroselle vilkutukset, minäkin valvoin viime yönä aika lailla.. En tiiä miks?

Amalialle tervetulotoivotukset =)

Pariisittarelle halit =) Kerrohan aina kuulumisia!!

Dizkulle, Bubukselle, Marzulle, Ceriselle, Fiiulle sekä Sara-marialle halauksia ja terveisiä!!

Hyviä vointeja kaikille toivottaa hermione