Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡

Vierailija
02.03.2024 |

Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin 

Kommentit (275)

Vierailija
121/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttaako kusista persUlia? 😂

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

MinÀkin vinkkasin hÀnet totuuden puhumisesta. Koraanissa kehotetaan hakkaamaan naisia ja praiskaamaan lapsia.

MikÀ viiraa pÀÀssÀ ihmisellÀ, kun ei voi edes uimahallista ja bikineistÀ keskustella vetÀmÀttÀ siihen Koraania sekaan.

Vierailija
122/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀkö miehillÀkin olla kokopuku, jos maha ei saa nÀkyÀ.

KyllÀ. Sellaisia uimapukujahan miehet entisaikaan kÀyttivÀt. Katso vaikka valokuvia 20-luvulta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se Ă€rsytĂ€, esittele vaan reikÀÀsi pervoille papoille jos siitĂ€ kiihotut. Mutta MINÄ en halua nĂ€hdĂ€ sinun tuhkaluukkuasi!"

ÄlĂ€ sitten katso! Ihme pervo!

Pakko katsoa eteenpÀin ettÀ nÀkee mihin kulkee! Ja tietenkin ne stringiperseet haluavat, ettÀ kaikki nÀkevÀt heidÀn paljaan takalistonsa, joten tunkevat sitÀ esiin joka puolella. SiksihÀn niihin juuri pukeudutaan!

Puhko sitten silmÀsi. Suurinta osaa ei kiinnosta koska emme ole kaltaisiasi ahdasmielisiÀ muslimeja.

Miksi sitten pukeudut stringeihin jos juuri ketÀÀn ei se kiinnosta? TykkÀÀt kun narun hieronta perseessÀ kiihottaa sinua?

Vierailija
124/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

MinÀkin vinkkasin hÀnet totuuden puhumisesta. Koraanissa kehotetaan hakkaamaan naisia ja praiskaamaan lapsia.

Lue se ensin ÀlÀkÀ levitÀ paskapuheita.

Olen lukenut ja totta se on. "profeetta" muhamed oli irstas pedofiili btw.

Vierailija
125/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EtpÀ muuten voikaan. Tuo menee jo selvÀsti hÀirinnÀn puolelle eikÀ kyse ole mun mielipiteestÀ vaan faktasta. Ihmettelen myös, mikÀ on mennyt noin pahasti vikaan sinun kohdallasi? Jotain nimittÀin on pielessÀ ihmisellÀ, joka puhuu ja toimii noin.

- eri

ok

Vierailija
126/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀet kaikkien naisten perseet tÀysin paljaana suihkutiloissa. Eikö se inhota? Miksi inhottaa vain nÀhdÀ perseet uima-altaiden puollella stringit pÀÀllÀ?

Tilannetaju tuntuu olevan ihan vieras kÀsite nykyÀÀn.

Vierailija
127/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€ vika niissĂ€ nyt on? NiitĂ€ nyt on paljon muitakin kuin niitĂ€ kolmioliivejĂ€ ja stringejĂ€. Mulla on alaosa hipsteri-mallia ja ylĂ€osa muistuttaa urheilutoppia. 

Vierailija
128/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se Ă€rsytĂ€, esittele vaan reikÀÀsi pervoille papoille jos siitĂ€ kiihotut. Mutta MINÄ en halua nĂ€hdĂ€ sinun tuhkaluukkuasi!"

Pakko katsoa eteenpÀin ettÀ nÀkee mihin kulkee! Ja tietenkin ne stringiperseet haluavat, ettÀ kaikki nÀkevÀt heidÀn paljaan takalistonsa, joten tunkevat sitÀ esiin joka puolella. SiksihÀn niihin juuri pukeudutaan!

Itse tulen aina twerkkaamaan eteesi. Pyrin kohdistamaan paljaat pakarani hyvin lÀhelle naamaasi siellÀ uimahallissa. Koska voin.

Et muuten voi.

Vierailija
129/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhko sitten silmÀsi. Suurinta osaa ei kiinnosta koska emme ole kaltaisiasi ahdasmielisiÀ muslimeja.

Miksi sitten pukeudut stringeihin jos juuri ketÀÀn ei se kiinnosta? TykkÀÀt kun narun hieronta perseessÀ kiihottaa sinua?

En pukeudu itse stringeihin. Minua ei myöskÀÀn kiinnosta jos joku pukeutuu. Deal with it.

Vierailija
130/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀkö miehillÀkin olla kokopuku, jos maha ei saa nÀkyÀ.

KyllÀ. Sellaisia uimapukujahan miehet entisaikaan kÀyttivÀt. Katso vaikka valokuvia 20-luvulta.

Taantumukselliset woke-vihervassarit haluavat, ettÀ palataan 1920-luvulle. Uskomatonta.

Vierailija
131/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiinnostavaa pohtia, mikÀ nÀitÀ pakkopaljastelijoita oikein vaivaa. Ja etenkin vielÀ nÀitÀ, jotka sanovat tulevansa sitten oikein tahallaan toisen eteen hehkuttamaan ja pyllistelemÀÀn ja puhuvat tyyliin koska mÀ voin ja muuta. MitÀ ajatuksia, mistÀ kaikesta mahtaa/voi olla kyse? Ja ihan vakavasti mietin tÀtÀ ja toivoisin asiallista pohdintaa, sillÀ mistÀÀn haukkumisesta ei ole kyse.

Vierailija
132/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi kÀyt uimahallissa tuijottelemassa ihmisten vatsoja?

Vierailija
133/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

SitÀ sitÀ et ole kyllÀ voinut Koraanista lukea.

Vierailija
134/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ se onneksi on.

t. setÀmies

Vierailija
135/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ vika niissĂ€ nyt on? NiitĂ€ nyt on paljon muitakin kuin niitĂ€ kolmioliivejĂ€ ja stringejĂ€. Mulla on alaosa hipsteri-mallia ja ylĂ€osa muistuttaa urheilutoppia. 

Ei noissa muissa olekaan eikÀ niitÀ tÀÀllÀkÀÀn sillÀ tavoin kritisoida vaan enemmÀnkin noita naruversioita.

Vierailija
136/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap on jÀljillÀ sen suhteen ettei tarvisi ainakaan niitÀ rumia string-tyyppisiÀ uikkareita kÀyttÀÀ. Kukaan ei halua nÀhdÀ kenenkÀÀn pyllynposkia uidessaan.

Vierailija
137/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieluusti naiset bikineissĂ€ 👍

M37

Vierailija
138/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ se onneksi on.

t. setÀmies

Hienosti tÀÀllÀkin huomaa, kuinka kysyntÀ ja tarjonta kohtaa: setÀmiehet ja stringiperseet.

Vierailija
139/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

SitÀ sitÀ et ole kyllÀ

Olihan M- hammed naimisissa 9 vuotiaan kanssa= pedofiliaa. Eli kyllĂ€ lukee! 

T.eri

Vierailija
140/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan M- hammed naimisissa 9 vuotiaan kanssa= pedofiliaa. Eli kyllĂ€ lukee! 

T.eri

Mutta kun Koraanissa ei puhuta tuosta sanaakaan.