Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡

Vierailija
02.03.2024 |

Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin 

Kommentit (275)

Vierailija
81/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Burkini pÀÀlle tai olet hÄrÄ.

Vierailija
82/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Makaroonilaatikko!

Siksi, koska sen sanan mainitseminen johtaa vÀlittömÀsti keskustelun poistoon tÀllÀ palstalla.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttaako kusista persUlia? 😂

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

Olet sÀÀlittÀvÀ xD.

MitÀ luulet tapahtuvan?

Vierailija
84/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissÀ, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistÀ uimapukua sitÀ varten, ettÀ kÀyn silloin tÀllöin uimshallissa.

SitÀ paitsi nÀet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikÀ ongelma? Möhömahainen miehesi tykkÀÀ tiirailla timmejÀ?

Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. HeitÀ joko ÀrsyttÀÀ, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitÀ ÀrsyttÀÀ, kun itse eivÀt pysty samaan kuin timmit bikininaiset.

Tai kolmas vaihtoehto: HeitÀ inhottaa nÀhdÀ toisten naisten paljaita perseitÀ julkisissa tiloissa. EhkÀ te timmit bikinimimmit ette olekaan niin hyvÀn nÀköisiÀ kuin luulette.

Vierailija
85/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

Olet sÀÀlittÀvÀ xD.

MitÀ luulet tapahtuvan?

Yhyy

Vierailija
86/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringimallinen alaosa uimahalleissa kĂ€yttĂ€vĂ€: 

Jotkut uimarit kĂ€yttĂ€vĂ€t uimaleseja ja sukeltavat. Se on ihan yleinen, tiedossa oleva ilmiö ettĂ€ eteenkin jotkut miehet harrastavat tĂ€tĂ€, katsoakseen naisten avautuvia haarovĂ€lejĂ€, uimaliikkeet avaavat/ levittĂ€vĂ€t vĂ€kisinkin tuota too saa. Stringit ei siinĂ€ peitĂ€ mitÀÀn, vaan koko vĂ€rkki nĂ€kyy. Mutta sitĂ€ haettekin ilmeisesti.  

Juuri nÀin, stringibikineitÀ kÀyttÀvÀt saavat kiksinsÀ siitÀ, kun sukeltelevat miehet tiiraavat heidÀn persettÀÀn. Joku sukelluslasien ja snorkkelin kanssa vedessÀ kuolaava Pertti 56v kÀy kuumana. SitÀ he nÀköjÀÀn haluavat.

Minun ex Jonne 30v teki tuota. Ja lomamatkoilla hĂ€nellĂ€ oli veden kestĂ€vĂ€  kamera vedenalaisen maailman kuvaamiseen. 

Nauratti enemmĂ€n kuin suututti. VĂ€hĂ€n hĂ€vetti kyllĂ€. 

Vierailija
87/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

Olet sÀÀlittÀvÀ xD.

MitÀ luulet tapahtuvan?

Yhyy

HyvÀ. Itke lisÀÀ saastainen vassarihuÄra!

Ettekö te kusiset rasistipersut parempaan pysty? đŸ„±

Vierailija
88/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkini pÀÀlle tai olet hÄrÄ.

Joo kun siinÀ vÀlissÀhÀn ei ole tietysti yhtÀÀn mitÀÀn, ei yhtÀÀn sopivaa vaihtoehtoa...

Vierailija
89/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissÀ, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistÀ uimapukua sitÀ varten, ettÀ kÀyn silloin tÀllöin uimshallissa.

SitÀ paitsi nÀet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikÀ ongelma? Möhömahainen miehesi tykkÀÀ tiirailla timmejÀ?

Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. HeitÀ joko ÀrsyttÀÀ, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitÀ ÀrsyttÀÀ, kun itse eivÀt pysty samaan kuin timmit bikininaiset.

Ei minua ÀrsytÀ, jos jotkut vanhat papparaiset tuijottavat sinun persereikÀÀsi.

Vierailija
90/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse tulla enÀÀ ulisemaan etteikö miehet tiiraile naisia seksistisesti.  Toivon ttavasti ai nakin pitĂ€vĂ€t silmĂ€nsĂ€ erossa nuorista. 

Vierailija
91/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ÀrsyttÀvÀn kun haluat kieltÀÀ bikinit.

Vierailija
92/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla on pari kokovartalouimapukua, mutta torsoni on liian pitkÀ enkÀ ole löytÀnyt sopivia. Kaksiosainen on siten peittÀvÀmpi, sillÀ se ei mene pyllyvakoon ikÀvÀsti.

Vierailija
93/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

Olet sÀÀlittÀvÀ xD.

MitÀ luulet tapahtuvan?

Yhyy

HyvÀ. Itke lisÀÀ saastainen vassarihuÄra!

Ettekö te kusiset rasistipersut parempaan pysty? đŸ„±

MitĂ€ mieltĂ€ olet siitĂ€ ettĂ€ "profeetta" muhammed oli pedofiili? 

Vierailija
94/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ÀrsyttÀvÀn kun haluat kieltÀÀ bikinit.

Ei se Ă€rsytĂ€, esittele vaan reikÀÀsi pervoille papoille jos siitĂ€ kiihotut. Mutta MINÄ en halua nĂ€hdĂ€ sinun tuhkaluukkuasi!

Vierailija
95/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ puhutaan mm. vapaudesta, mutta sehÀn ei tarkoita sitÀ, jokainen voi toimia ihan missÀ vaan just niinkuin itseÀ huvittaa. Vapauksien on toki hyvÀ olla mahdollisimman laajoja, mutta rajattomia ne eivÀt sentÀÀn voi koskaan olla ainakaan silloin, kun on kyseessÀ tavalla tai toisella kaikkien kÀytössÀ oleva julkinen tila. Silloin on huomioitava riittÀvÀssÀ mÀÀrin muitakin, paikan/tilaisuuden tarkoitusta ja luonnetta jne. Joka muuta vÀittÀÀ, ei tiedÀ mistÀ puhuu.

Vierailija
96/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On se jÀnnÀ miten tÀllasen paskan annetaan tÀÀllÀ palstalla jatkua sivukaupalla, mutta asialliset keskustelut poistetaan. Taitaa olla aika vinkata Sanoma Medialle palstan modejen tÀydellisestÀ saamattomuudesta ja idioottimaisuudesta.

Vierailija
97/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua itseÀni vÀhÀn ÀrsyttÀÀ, koska olen mies. En toki bikineissÀ ole koskaan ollut.

Vierailija
98/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀÀrin, saa olla: mutta ehdottomasti vain 59kg saakka. SiitÀ ylöspÀin biksut pannassa, riippumatta pituudesta.

Vierailija
99/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoikka ja hyvÀnnÀköinen nainen, niin sen paremmin mitÀ niukemmin on pukeutunut. Reilusti ylipainoisten ihmisten taas ei pitÀisi tulla uimahalliin lainkaan pilaamaan tunnelmaa, vaan keskittyÀ sellaisiin liikuntamuotoihin, joissa muut ihmiset eivÀt joudu kÀrsimÀÀn hÀnen vuokseen.

Oletkin provo. Uiminen on oivallinen liikuntamuoto ylipainoisille/lihaville. Pysy itse poissa, kiitos!!

Vierailija
100/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kolmas vaihtoehto: HeitÀ inhottaa nÀhdÀ toisten naisten paljaita perseitÀ julkisissa tiloissa. EhkÀ te timmit bikinimimmit ette olekaan niin hyvÀn nÀköisiÀ kuin luulette.

NÀet kaikkien naisten perseet tÀysin paljaana suihkutiloissa. Eikö se inhota? Miksi inhottaa vain nÀhdÀ perseet uima-altaiden puollella stringit pÀÀllÀ?