Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡

Vierailija
02.03.2024 |

Uimahallissa kuuluu pitää uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin 

Kommentit (275)

Vierailija
81/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkini päälle tai olet hårå.

Vierailija
82/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonilaatikko!

Siksi, koska sen sanan mainitseminen johtaa välittömästi keskustelun poistoon tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttaako kusista persUlia? 😂

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka päivä turpaasi muslimimieheltäsi. Siitä ne tykkää. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

Olet säälittävä xD.

Mitä luulet tapahtuvan?

Vierailija
84/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissä, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistä uimapukua sitä varten, että käyn silloin tällöin uimshallissa.

Sitä paitsi näet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikä ongelma? Möhömahainen miehesi tykkää tiirailla timmejä?

Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. Heitä joko ärsyttää, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitä ärsyttää, kun itse eivät pysty samaan kuin timmit bikininaiset.

Tai kolmas vaihtoehto: Heitä inhottaa nähdä toisten naisten paljaita perseitä julkisissa tiloissa. Ehkä te timmit bikinimimmit ette olekaan niin hyvän näköisiä kuin luulette.

Vierailija
85/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka päivä turpaasi muslimimieheltäsi. Siitä ne tykkää. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

Olet säälittävä xD.

Mitä luulet tapahtuvan?

Yhyy

Vierailija
86/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringimallinen alaosa uimahalleissa käyttävä: 

Jotkut uimarit käyttävät uimaleseja ja sukeltavat. Se on ihan yleinen, tiedossa oleva ilmiö että eteenkin jotkut miehet harrastavat tätä, katsoakseen naisten avautuvia haarovälejä, uimaliikkeet avaavat/ levittävät väkisinkin tuota too saa. Stringit ei siinä peitä mitään, vaan koko värkki näkyy. Mutta sitä haettekin ilmeisesti.  

Juuri näin, stringibikineitä käyttävät saavat kiksinsä siitä, kun sukeltelevat miehet tiiraavat heidän persettään. Joku sukelluslasien ja snorkkelin kanssa vedessä kuolaava Pertti 56v käy kuumana. Sitä he näköjään haluavat.

Minun ex Jonne 30v teki tuota. Ja lomamatkoilla hänellä oli veden kestävä  kamera vedenalaisen maailman kuvaamiseen. 

Nauratti enemmän kuin suututti. Vähän hävetti kyllä. 

Vierailija
87/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

Olet säälittävä xD.

Mitä luulet tapahtuvan?

Yhyy

Hyvä. Itke lisää saastainen vassarihuåra!

Ettekö te kusiset rasistipersut parempaan pysty? 🥱

Vierailija
88/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkini päälle tai olet hårå.

Joo kun siinä välissähän ei ole tietysti yhtään mitään, ei yhtään sopivaa vaihtoehtoa...

Vierailija
89/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissä, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistä uimapukua sitä varten, että käyn silloin tällöin uimshallissa.

Sitä paitsi näet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikä ongelma? Möhömahainen miehesi tykkää tiirailla timmejä?

Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. Heitä joko ärsyttää, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitä ärsyttää, kun itse eivät pysty samaan kuin timmit bikininaiset.

Ei minua ärsytä, jos jotkut vanhat papparaiset tuijottavat sinun persereikääsi.

Vierailija
90/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse tulla enää ulisemaan etteikö miehet tiiraile naisia seksistisesti.  Toivon ttavasti ai nakin pitävät silmänsä erossa nuorista. 

Vierailija
91/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ärsyttävän kun haluat kieltää bikinit.

Vierailija
92/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari kokovartalouimapukua, mutta torsoni on liian pitkä enkä ole löytänyt sopivia. Kaksiosainen on siten peittävämpi, sillä se ei mene pyllyvakoon ikävästi.

Vierailija
93/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

Olet säälittävä xD.

Mitä luulet tapahtuvan?

Yhyy

Hyvä. Itke lisää saastainen vassarihuåra!

Ettekö te kusiset rasistipersut parempaan pysty? 🥱

Mitä mieltä olet siitä että "profeetta" muhammed oli pedofiili? 

Vierailija
94/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ärsyttävän kun haluat kieltää bikinit.

Ei se ärsytä, esittele vaan reikääsi pervoille papoille jos siitä kiihotut. Mutta MINÄ en halua nähdä sinun tuhkaluukkuasi!

Vierailija
95/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan mm. vapaudesta, mutta sehän ei tarkoita sitä, jokainen voi toimia ihan missä vaan just niinkuin itseä huvittaa. Vapauksien on toki hyvä olla mahdollisimman laajoja, mutta rajattomia ne eivät sentään voi koskaan olla ainakaan silloin, kun on kyseessä tavalla tai toisella kaikkien käytössä oleva julkinen tila. Silloin on huomioitava riittävässä määrin muitakin, paikan/tilaisuuden tarkoitusta ja luonnetta jne. Joka muuta väittää, ei tiedä mistä puhuu.

Vierailija
96/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten tällasen paskan annetaan täällä palstalla jatkua sivukaupalla, mutta asialliset keskustelut poistetaan. Taitaa olla aika vinkata Sanoma Medialle palstan modejen täydellisestä saamattomuudesta ja idioottimaisuudesta.

Vierailija
97/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua itseäni vähän ärsyttää, koska olen mies. En toki bikineissä ole koskaan ollut.

Vierailija
98/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin, saa olla: mutta ehdottomasti vain 59kg saakka. Siitä ylöspäin biksut pannassa, riippumatta pituudesta.

Vierailija
99/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoikka ja hyvännäköinen nainen, niin sen paremmin mitä niukemmin on pukeutunut. Reilusti ylipainoisten ihmisten taas ei pitäisi tulla uimahalliin lainkaan pilaamaan tunnelmaa, vaan keskittyä sellaisiin liikuntamuotoihin, joissa muut ihmiset eivät joudu kärsimään hänen vuokseen.

Oletkin provo. Uiminen on oivallinen liikuntamuoto ylipainoisille/lihaville. Pysy itse poissa, kiitos!!

Vierailija
100/275 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kolmas vaihtoehto: Heitä inhottaa nähdä toisten naisten paljaita perseitä julkisissa tiloissa. Ehkä te timmit bikinimimmit ette olekaan niin hyvän näköisiä kuin luulette.

Näet kaikkien naisten perseet täysin paljaana suihkutiloissa. Eikö se inhota? Miksi inhottaa vain nähdä perseet uima-altaiden puollella stringit päällä?