Uimahalli ei ole bikinien paikka đĄ
Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt ala kitisemÀÀn. Muhamed oli oksettava pedofiili. Kiukuttaako?
Onko sulla lÀÀkitys tuohon pakkomielteeseesi?
Et vielÀkÀÀn osannut vastata. Taitaa musulla olla hermot riekaleina xD.
Muhammed oli pedofiili. Deal with it.
SinÀhÀn tÀÀllÀ riehut kuin rabieksen saanut mÀyrÀ.
Ja millÀ "musulla".
Kerron totuuden pedofiiili muhammedista=riehumista. Hyvin sĂ€ vedĂ€t. đđ€Łđđ€Ł
Itse kÀyn uimassa matkaa sÀÀnnöllisesti ja todennÀköisesti kukaan ei usko nyt tÀssÀ kun sanon, ettÀ erityisesti pyllybiksujen kÀyttÀjÀt on niitÀ, jotka ei peseydy ennen altaaseen menoa.
Se mikÀ ENITEN tÀssÀ ihmetyttÀÀ on se, ettÀ kuitenkin iso osa nÀistÀ likakaivoista peseytyy altaasta tulon jÀlkeen.
Jos nolottaa riisua, miksi ei nolota esitellÀ per settÀ? Ja peseytyÀ myöhemmin samalla lailla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millÀ "musulla".
đ„± jankuti jankuti
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuuluisi saada olla uimahallissa ylÀosattomissa halutessaan. Free the nibbles!
mitÀ naposteltavia sÀ haluat vapauttaa? nÀnnit kirjoitetaan p:llÀ enkuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millÀ "musulla".
đ„± jankuti jankuti
Muhammed oli pedofiili
Jankuti jankuti, persuli
Vierailija kirjoitti:
EipÀ tullut tÀtÀ ennen mieleen, ettÀ jotain voisi haitata bikinit. KÀyn vesijumpassa joka toinen pÀivÀ ja tuntuisi ÀllöltÀ pukeutua johonkin mahan peittÀvÀÀn kÀÀröön. Muutenkin, kun on lyhyt, siro mutta isotissinen, on ihan mahdotonta löytÀÀ sopivaa kokouikkaria.
EikÀ yhtÀÀn pelota, ettÀ ylös pÀin hyppiessÀ housut jÀÀ altaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BerliinissÀ saa naisetkin uida ylÀosattomissa uimahallissa, samoin kuin miehetkin. Sukupuolielimet ja p***e pitÀÀ peittÀÀ. Miksi naisen maha tai rinnat olisi kielletympi kuin miehen?
Niin joo, pohdippa sitÀ, woke. Mies ja nainen ovat eri sukupuolia edelleen ja ikuisesti.
T. N
Jos pohditaan ap:n aloitusta... Miksi miehen maha on ok, mutta naisen maha ei?
Otin kantaa tuohon ettÀ nainen saisi olla uimahallissa ilman ylÀosaa tai stringimallisessa uimapuvussa/ bikineissÀ.
Bikini voisi mielestÀni olla ok, jos on kunnollinen ylÀ ja alaosa. Uimahallien virallinen sÀÀntö/ suositus on ettÀ ei bikinit vaan uimapuk
Ei tÀÀllÀpÀin ainakaan. Shortseissa ja alusvaatteissa ei saa uida. Uimapuvut ja bikinit ovat okei ja uimahousut.
"Jankuti jankuti, persuli"
MinÀ olen vasemmistolainen ja muhammed oli pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
"Jankuti jankuti, persuli"
MinÀ olen vasemmistolainen ja muhammed oli pedofiili.
đ©vittu ketĂ€ kiinnostaa? Jankuttajapersuli đ€Šđ»
Minullakin on vain bikinit ja todellakin kÀytÀn niitÀ aina uimahallissa. Kukaan ei voi sanella toiselle, millaisella uima-asulla toisen tulee uida.
No milloin niitÀ bikineitÀ sitten kÀytetÀÀn, jos ei uidessa?
Vierailija kirjoitti:
No milloin niitÀ bikineitÀ sitten kÀytetÀÀn, jos ei uidessa?
Rannalla aurinkoa ottaessa. Uidessa uimapuku on kÀytÀnnöllisempi, siitÀ ei ui vahingossa ulos.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se maha mitÀÀn haittaa, mutta pyllynposket (ja hÀpyhuulet) piiloon ehdottomasti uimahallissa ja mielellÀÀn myös kylpylÀssÀ. Stringit vain rannalle, jos sinnekÀÀn. Ne saavat lÀhes jokaisen nÀyttÀmÀÀn rumalta ja itseÀÀn arvostamattomalta. LisÀksi ne ovat epÀhygieeniset. Esimerkiksi madon munat leviÀvÀt ja ehkÀ sukupuolitauditkin. Kiitos!!!!
En halua nÀhdÀ toisten naisten rintavakoja ja persposkia, eikÀ varmasti moni muukaan. Pukeutukaa sen mukaan, ettÀ muut ei vÀlttÀmÀttÀ halua nÀhdÀ teitÀ niin suuressa mittakaavassa.
TylsÀÀ. Jotkut menee uimahalliin ja kylpylÀÀn vain bongaillakseen hÀppÀreitÀ ja persposkia.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vain bikinit ja todellakin kÀytÀn niitÀ aina uimahallissa. Kukaan ei voi sanella toiselle, millaisella uima-asulla toisen tulee uida.
KyllÀ ne siellÀ uimahallissakin sanelee. Ei tÀÀ elÀmÀ oikeasti ole niin kuin Foodora-mainoksessa, "koska minÀ haluan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se maha mitÀÀn haittaa, mutta pyllynposket (ja hÀpyhuulet) piiloon ehdottomasti uimahallissa ja mielellÀÀn myös kylpylÀssÀ. Stringit vain rannalle, jos sinnekÀÀn. Ne saavat lÀhes jokaisen nÀyttÀmÀÀn rumalta ja itseÀÀn arvostamattomalta. LisÀksi ne ovat epÀhygieeniset. Esimerkiksi madon munat leviÀvÀt ja ehkÀ sukupuolitauditkin. Kiitos!!!!
En halua nÀhdÀ toisten naisten rintavakoja ja persposkia, eikÀ varmasti moni muukaan. Pukeutukaa sen mukaan, ettÀ muut ei vÀlttÀmÀttÀ halua nÀhdÀ teitÀ niin suuressa mittakaavassa.
TylsÀÀ. Jotkut menee uimahalliin ja kylpylÀÀn vain bongaillakseen hÀppÀreitÀ ja persposkia.
Ja toiset menee esittelemÀÀn niitÀ.
Itse olen valinnut bikinit kahdesta syystÀ:
-oli helpompi löytÀÀ alaosa, jossa tunnen oloni turvalliseksi eli on vÀhÀn lahjetta
-raskaana ollessa ei tarvitse hankkia toista uikkaria
Olen huomannut, ettÀ tutut ovat lastensaannin jÀlkeen siirtyneet kokouimapukuun. Itse olen ylpeÀ mahastani, joka on kantanut vauvojani eikÀ minulla ole tarve sitÀ peitellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yksinkertaisia he, jotka luulevat pÀÀttÀvÀnsÀ onko asiallista pukeutua stringibikineihin uimahallissa. MillÀ oikeudella he sen tekevÀt? Luultavasti vain ÀrsyyntyvÀt nÀhdessÀÀn stringejÀ kÀytettÀvÀn ja reagoivat tunteella. Yhteiskunnassa ei vaan voi reagoida aina tunteen mukaan.
Ei, mutta siinÀ vaiheessa kun tuot ne kihomatosi mukaan yhteiseen uimaveteen, alkaa ne tunteetkin kiinnostaa muita ihmisiÀ.
Ja muhammed oli silti sairas pedofiili.