Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡

Vierailija
02.03.2024 |

Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin 

Kommentit (275)

Vierailija
61/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÀÀ kiinni! Muuta johonkin muslimipersreikÀmaahan jos haluat ettÀ ihmiset ui jossain v i t u n jÀtesÀkissÀ.

TÀmÀhÀn se persereikÀmaa on, kun sitÀ persettÀ pitÀÀ saada esitellÀ kaikissa mahdollisissa kÀÀnteissÀ.

Muuta afganistaniin jos noin ahdistaa! Fundia sekopÀÀ!

Suahan tÀÀllÀ ahdistaa, kun mesoat ja huudat niin kuin mikÀkin.

Jos vapaus Ă€rsyttÀÀ, muuta muslimipaskareikĂ€maahan. SiellĂ€ sinun kaltainen ahdasmielinen mulkku varmasti viihtyy. Tuitui đŸ˜˜đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚

Kiukuttaako kusista persUlia? 😂

Vierailija
62/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ tahansa uima-asu on juurikin uimahallissa ok, kunhan ei ole lÀhes pelkkiÀ naruja, jotka paljastavat tosiasiassa aivan kaiken. Siis tyyliin jotkut tuollaiset niinkuin KourtneyllÀ (linkki kuvineen alla). Noin niukat eivÀt sentÀÀn ole uimahalleihin sopivia ja normaalit ihmiset ymmÀrtÀvÀt sen kyllÀ sekÀ kykenevÀt huomioimaan myös muut ihmiset ja erilaiset tilanteet. Ei ihan normaaleilla on siinÀ sitten haasteita, joskus jopa huomattaviakin.

https://www.cosmopolitan.com/uk/fashion/celebrity/a35444833/kardashian-

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimakaapupakko kaikille naisille!!

Ismar Swarts

Vain rumille.

Vierailija
64/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissÀ, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistÀ uimapukua sitÀ varten, ettÀ kÀyn silloin tÀllöin uimshallissa.

SitÀ paitsi nÀet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikÀ ongelma? Möhömahainen miehesi tykkÀÀ tiirailla timmejÀ?

Vierailija
65/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringimallinen alaosa uimahalleissa kĂ€yttĂ€vĂ€: 

Jotkut uimarit kĂ€yttĂ€vĂ€t uimaleseja ja sukeltavat. Se on ihan yleinen, tiedossa oleva ilmiö ettĂ€ eteenkin jotkut miehet harrastavat tĂ€tĂ€, katsoakseen naisten avautuvia haarovĂ€lejĂ€, uimaliikkeet avaavat/ levittĂ€vĂ€t vĂ€kisinkin tuota too saa. Stringit ei siinĂ€ peitĂ€ mitÀÀn, vaan koko vĂ€rkki nĂ€kyy. Mutta sitĂ€ haettekin ilmeisesti.  

Juuri nÀin, stringibikineitÀ kÀyttÀvÀt saavat kiksinsÀ siitÀ, kun sukeltelevat miehet tiiraavat heidÀn persettÀÀn. Joku sukelluslasien ja snorkkelin kanssa vedessÀ kuolaava Pertti 56v kÀy kuumana. SitÀ he nÀköjÀÀn haluavat.

Vierailija
66/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Soomi somalilaisile!!

Vierailija
67/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ tykkÀÀn olla vaan bikineissÀ, uimapukua ei edes ole. SiinÀ on liikaa kangasta, mÀrkÀ uimapuku tuntuu ikÀvÀltÀ pÀÀllÀ ja erityisesti vatsan alueella.

Ei ole tullut mieleen ettÀ joku voisi tÀstÀkin loukkaantua. Olen hoikka ja treenattu nelikymppinen nainen ja mielestÀni kaikin puolin asiallisesti pukeutunut.

Vierailija
68/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos bikinit uimahalleissa kielletÀÀn, niin sitten ei ole tÀllÀ naisella asiaa sinne. Ostaisin uimahallia varten kokouikkarin, mutta ei löydy mistÀÀn pÀÀlle sopivaa. SyynÀ pitkÀ selkÀ ja ylipaino. Normipainoisenakin sopivan uikkarin löytÀminen oli ÀÀrimmÀisen vaikeaa. Nyt jos ihmeen kautta löytyisi riittÀvÀn pitkÀ, leveys ei riitÀ, tai jos leveÀn saa virutettua pÀÀlleen, siinÀ olevat rintojen paikat tulevat vÀÀrÀÀn kohtaan tai ovat liian suuret. Uin mummobikineissÀni, eikÀ kukaan katso ainakaan ihaillen. Ihan riittÀvÀsti ne peittÀÀ.

Vierailija
69/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse et kehtaa olla bikineissÀ, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistÀ uimapukua sitÀ varten, ettÀ kÀyn silloin tÀllöin uimshallissa.

SitÀ paitsi nÀet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikÀ ongelma? Möhömahainen miehesi tykkÀÀ tiirailla timmejÀ?

Uimapuvun voi saada kympillÀ. Eli jos on varaa kÀydÀ uimahalleissa niin on myös varaa ostaa sen uimapuvun.

Vierailija
70/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÀÀ kiinni! Muuta johonkin muslimipersreikÀmaahan jos haluat ettÀ ihmiset ui jossain v i t u n jÀtesÀkissÀ.

TÀmÀhÀn se persereikÀmaa on, kun sitÀ persettÀ pitÀÀ saada esitellÀ kaikissa mahdollisissa kÀÀnteissÀ.

Muuta afganistaniin jos noin ahdistaa! Fundia sekopÀÀ!

Suahan tÀÀllÀ ahdistaa, kun mesoat ja huudat niin kuin mikÀkin.

Jos vapaus Ă€rsyttÀÀ, muuta muslimipaskareikĂ€maahan. SiellĂ€ sinun kaltainen ahdasmielinen mulkku varmasti viihtyy. Tuitui đŸ˜˜đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Vierailija
71/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on hoikka ja hyvÀnnÀköinen nainen, niin sen paremmin mitÀ niukemmin on pukeutunut. Reilusti ylipainoisten ihmisten taas ei pitÀisi tulla uimahalliin lainkaan pilaamaan tunnelmaa, vaan keskittyÀ sellaisiin liikuntamuotoihin, joissa muut ihmiset eivÀt joudu kÀrsimÀÀn hÀnen vuokseen.

Vierailija
72/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ taas aina ihailen kauniita, vÀrikkÀitÀ ja nÀyttÀviÀ uikkareita ja bikineitÀ. VÀhÀn nyt iloa elÀmÀÀn!

Ei ainut valinta tartte olla musta kokouikkari!

Vierailija
73/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka pÀivÀ turpaasi muslimimieheltÀsi. SiitÀ ne tykkÀÀ. Hakata naisia ja praiskata lapsia.

Nettivinkattu

Vierailija
74/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkÀÀn sellaiset kaksiosaiset uikkarit, koska niiden housuosassa oli pieni lahje. MikÀÀn ei ole sen karmivampaa kuin yksiosainen uimapuku, jossa saa koko ajan vetÀÀ haaruksista kangasta paikoilleen ettÀ peittÀvÀtkin sen mitÀ kuuluu peittÀÀ. YlÀosa oli sellainen urheiluliivejÀ muistuttava ylÀosa ja alaosa sellainen sortsimainen. Mieluummin nÀkyy vatsa, kuin saa koko ajan pelÀtÀ ettÀ alempaa nÀkyy jotain muuta! Nih!!!

Vierailija
75/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Aion jatkossakin kÀyttÀÀ bikineitÀ uimahallissa. :-)

Vierailija
76/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. HeitÀ joko ÀrsyttÀÀ, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitÀ ÀrsyttÀÀ, kun itse eivÀt pysty samaan kuin timmit bikininaiset.

Vierailija
77/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi stringit kyllĂ€ sais kieltÀÀ, minusta ei ole mitenkÀÀn soveliasta pukeutua ihmiset ilmoille tuolla tavalla. Jopa pienten lasten Ă€idit kulkee nĂ€in, jopa raskaana olevan naisen nĂ€hnyt stringit pÀÀllĂ€ uimassa, niin kyllĂ€ se on minusta kuvottavaa. 

Joo niitten pienten lasten sielu vaurioituu jos ne nÀkee biksut mutta sitten viet ne pukkariin jossa akat kyykkyvatkaa tissit heiluen

Vierailija
78/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sen verran hĂ€n on oikeilla jĂ€ljillĂ€, ettĂ€ bikinit ei oikein sovellu uimiseen. Ne on enemmĂ€n sopivat auringonottoon ja ranta elĂ€mÀÀn. Mutta on paljon sporttibikineitĂ€, jotka sopii. Ja ajatella tuonkin sanana alkuperĂ€ on tuhottu ydinkokeilla. 

Vierailija
79/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos niistĂ€ olisi joku haitta tai eivĂ€t soveltuisi niin ne olisi kielletty uimahallin ohjeistuksessa 

Vierailija
80/275 |
02.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu

MinÀkin vinkkasin hÀnet totuuden puhumisesta. Koraanissa kehotetaan hakkaamaan naisia ja praiskaamaan lapsia.