Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡
Uimahallissa kuuluu pitää uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin
Kommentit (275)
Mikä tahansa uima-asu on juurikin uimahallissa ok, kunhan ei ole lähes pelkkiä naruja, jotka paljastavat tosiasiassa aivan kaiken. Siis tyyliin jotkut tuollaiset niinkuin Kourtneyllä (linkki kuvineen alla). Noin niukat eivät sentään ole uimahalleihin sopivia ja normaalit ihmiset ymmärtävät sen kyllä sekä kykenevät huomioimaan myös muut ihmiset ja erilaiset tilanteet. Ei ihan normaaleilla on siinä sitten haasteita, joskus jopa huomattaviakin.
https://www.cosmopolitan.com/uk/fashion/celebrity/a35444833/kardashian-…
Vierailija kirjoitti:
Uimakaapupakko kaikille naisille!!
Ismar Swarts
Vain rumille.
Vaikka itse et kehtaa olla bikineissä, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistä uimapukua sitä varten, että käyn silloin tällöin uimshallissa.
Sitä paitsi näet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikä ongelma? Möhömahainen miehesi tykkää tiirailla timmejä?
Vierailija kirjoitti:
Stringimallinen alaosa uimahalleissa käyttävä:
Jotkut uimarit käyttävät uimaleseja ja sukeltavat. Se on ihan yleinen, tiedossa oleva ilmiö että eteenkin jotkut miehet harrastavat tätä, katsoakseen naisten avautuvia haarovälejä, uimaliikkeet avaavat/ levittävät väkisinkin tuota too saa. Stringit ei siinä peitä mitään, vaan koko värkki näkyy. Mutta sitä haettekin ilmeisesti.
Juuri näin, stringibikineitä käyttävät saavat kiksinsä siitä, kun sukeltelevat miehet tiiraavat heidän persettään. Joku sukelluslasien ja snorkkelin kanssa vedessä kuolaava Pertti 56v käy kuumana. Sitä he näköjään haluavat.
Mä tykkään olla vaan bikineissä, uimapukua ei edes ole. Siinä on liikaa kangasta, märkä uimapuku tuntuu ikävältä päällä ja erityisesti vatsan alueella.
Ei ole tullut mieleen että joku voisi tästäkin loukkaantua. Olen hoikka ja treenattu nelikymppinen nainen ja mielestäni kaikin puolin asiallisesti pukeutunut.
Jos bikinit uimahalleissa kielletään, niin sitten ei ole tällä naisella asiaa sinne. Ostaisin uimahallia varten kokouikkarin, mutta ei löydy mistään päälle sopivaa. Syynä pitkä selkä ja ylipaino. Normipainoisenakin sopivan uikkarin löytäminen oli äärimmäisen vaikeaa. Nyt jos ihmeen kautta löytyisi riittävän pitkä, leveys ei riitä, tai jos leveän saa virutettua päälleen, siinä olevat rintojen paikat tulevat väärään kohtaan tai ovat liian suuret. Uin mummobikineissäni, eikä kukaan katso ainakaan ihaillen. Ihan riittävästi ne peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse et kehtaa olla bikineissä, anna muiden olla. Itse en ainakaan viitsi ostaa erillistä uimapukua sitä varten, että käyn silloin tällöin uimshallissa.
Sitä paitsi näet kaikki ne bikinilliset tai vaikka kokovartalouimapuvulliset naiset alasti saunassa ja suihkutiloissa muutenkin, eli mikä ongelma? Möhömahainen miehesi tykkää tiirailla timmejä?
Uimapuvun voi saada kympillä. Eli jos on varaa käydä uimahalleissa niin on myös varaa ostaa sen uimapuvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni! Muuta johonkin muslimipersreikämaahan jos haluat että ihmiset ui jossain v i t u n jätesäkissä.
Tämähän se persereikämaa on, kun sitä persettä pitää saada esitellä kaikissa mahdollisissa käänteissä.
Muuta afganistaniin jos noin ahdistaa! Fundia sekopää!
Suahan täällä ahdistaa, kun mesoat ja huudat niin kuin mikäkin.
Jos vapaus ärsyttää, muuta muslimipaskareikämaahan. Siellä sinun kaltainen ahdasmielinen mulkku varmasti viihtyy. Tuitui 😘🤣😂🤣😂
Kiukuttaako kusista persUlia? 😂
Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka päivä turpaasi muslimimieheltäsi. Siitä ne tykkää. Hakata naisia ja praiskata lapsia.
Jos on hoikka ja hyvännäköinen nainen, niin sen paremmin mitä niukemmin on pukeutunut. Reilusti ylipainoisten ihmisten taas ei pitäisi tulla uimahalliin lainkaan pilaamaan tunnelmaa, vaan keskittyä sellaisiin liikuntamuotoihin, joissa muut ihmiset eivät joudu kärsimään hänen vuokseen.
Mä taas aina ihailen kauniita, värikkäitä ja näyttäviä uikkareita ja bikineitä. Vähän nyt iloa elämään!
Ei ainut valinta tartte olla musta kokouikkari!
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja vapauden puolella. Muuta afganistaniin ja ota joka päivä turpaasi muslimimieheltäsi. Siitä ne tykkää. Hakata naisia ja praiskata lapsia.
Nettivinkattu
Mulla oli pitkään sellaiset kaksiosaiset uikkarit, koska niiden housuosassa oli pieni lahje. Mikään ei ole sen karmivampaa kuin yksiosainen uimapuku, jossa saa koko ajan vetää haaruksista kangasta paikoilleen että peittävätkin sen mitä kuuluu peittää. Yläosa oli sellainen urheiluliivejä muistuttava yläosa ja alaosa sellainen sortsimainen. Mieluummin näkyy vatsa, kuin saa koko ajan pelätä että alempaa näkyy jotain muuta! Nih!!!
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on 99% tapauksista, jotka triggeröityy. Heitä joko ärsyttää, kun miehet tiirailevat bikininaisia. Tai heitä ärsyttää, kun itse eivät pysty samaan kuin timmit bikininaiset.
Vierailija kirjoitti:
Noi stringit kyllä sais kieltää, minusta ei ole mitenkään soveliasta pukeutua ihmiset ilmoille tuolla tavalla. Jopa pienten lasten äidit kulkee näin, jopa raskaana olevan naisen nähnyt stringit päällä uimassa, niin kyllä se on minusta kuvottavaa.
Joo niitten pienten lasten sielu vaurioituu jos ne näkee biksut mutta sitten viet ne pukkariin jossa akat kyykkyvatkaa tissit heiluen
Sen verran hän on oikeilla jäljillä, että bikinit ei oikein sovellu uimiseen. Ne on enemmän sopivat auringonottoon ja ranta elämään. Mutta on paljon sporttibikineitä, jotka sopii. Ja ajatella tuonkin sanana alkuperä on tuhottu ydinkokeilla.
Jos niistä olisi joku haitta tai eivät soveltuisi niin ne olisi kielletty uimahallin ohjeistuksessa
Vierailija kirjoitti:
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu
Minäkin vinkkasin hänet totuuden puhumisesta. Koraanissa kehotetaan hakkaamaan naisia ja praiskaamaan lapsia.