Mitä kotitöitä vihaat
Eri ihmisillä eri inhokit. Itse en voi sietää imuroimista, aina jotenkin kolhin sillä imurilla sääriä tai johto kiertyy jonnekin, aaargh. Pintojen pyyhkiminen on kivaa samoin kuin kylppärin ja vessan pesu!
Kommentit (21)
Lattianpesua, yhtä epävarmaa tuhertamista. Haluan ostaa robotin.
Eksäni tyyliin väänsi itkua jos piti tiskata. Minusta ihan mukavaa hommaa. Sinänsä ihan sopuisaa koska mä sitten tiskasin ja hän hoiti imuroinnin joka triggeröi minua. Hämmensi vain se syvä inho ja jos olin poissa niin palatessa pänni se tiskivyöry. Ap
Imurointi ja lattianpesu. Tiskaus on rentouttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Silittäminen ja vielä kerran silittäminen.
Tämä myös, ikkunoiden pesu
En tee kotona töitä. Ne on normaaleja askareita.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin mä tykkään!
Ai niin, edellisessä asunnossa oli parvi ja ai että raivostutti kesäkuumalla äheltää lakanoita paikalle hikisenä ja ahtaissa oloissa. Nyt ok kun ei parvea enää.
mutta ei pääse samalle tasolle kuin se raivon multihuipentuma eli imurointi.
ap, jonka yllättäen pitäisi imuroida, mutta päätyikin aloittamaan tämän tärkeän keskustelun sen sijaan
Vihaan tiskaamista. Joudun tiskaamaan käsin kun ei ole tiskikonetta. Tiskaaminen on pilannut käteni ja kuuma vesi polttaa käsiä. Pelästyin jo, että olen saanut syyhyn, mutta ihan tiskaaminen on tämän tainnut käsilleni aiheuttaa. Fairykin on huonontunut todella paljon ja sitä on vaikea huuhdella kokonaan pois.
Jos imuri on kätevä johdoton ja kämppä tarpeeksi iso homma meni melkein tanssahdellen.
Uunin puhdistaminen. Ärsyttävää ja työlästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos imuri on kätevä johdoton ja kämppä tarpeeksi iso homma meni melkein tanssahdellen.
Kyllä imurointi sujuu silloin kun iskee ensin inspiraatio. Sitten vielä paremmin kun kun kuuntelee samalla volumenappi täysillä hyvää musiikkia.
Imurointi ja tiskikoneen tyhjääminen.
Jälkimmäisestä pääsin eroon kun en käytä tiskikonetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein silität? Mnä en silitä ikinä mitään.
Imurointi ja onneksi tajustin ostaa robotti-imurin.