Onko todellista että komea mies saa näin paljon naisilta huomiota kadulla kävellessä? Katso video
Melkein jokainen nainen ottaa kontaktia ja käy kuumana kun komea chad mies kävelee kadulla.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus ei ole mitään sellaista kuin tuossa videossa yritetään esittää. Jos joku kulkee kameran kanssa perässä kuvaamassa, tietenkin ihmiset vilkaisevat ja ihmettelevät, mitä jätkät puuhaavat. Jos ovat itse menomielellä, saattavat heittää flirttiä, mutta kyllä sellaisesta on vielä pitkä matka siihen, että olisi todella kiinnostunut kundista. Tuohan oli sitäpaitsi aika ällöttävän näköinen mies, ei mikään komea. Noita itseään täynnä olevia riittää miehissä kolmetoista tusinaan.
Ei ne takana kulkevaan kameraan tuijota eivätkä edes huomaa vaan sitä edellä olevaa miestä. Komea on katso vaikka muut videot. Joka videolla naiset käy kuumana.
Feikkiä, kaiken kun voi kuvata itselleen mieluisalla tavalla. Mies itse edustaa yhtä vastenmielisimmistä miestyypeistä. Ihme jos kukaan nainen toista kertaa vilkaisee, paitsi kenties ihmetyksestä, että tuollaisiakin näkee.
Komea mies mutta ei ole tyyppiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin itse yllätyin tuosta kuinka näkyvästi ja himokkaasti naiset ottaa kontaktia kun kyseessä on tosi komea mies. En ole ennen moista nähnyt että melkein jokainen nainen."
Varmasti se sitten pitää paikkansa. Sillä eihän kukaan postaisi Youtubeen tai muutenkaan nettiin mitään sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Ja videohan ei koskaan valehtele, joten kyllähän tuon perusteella voi aika varmasti sanoa että melkein joka ikinen nainen alkaa käyttäytyä kadulla himokkaasti kun joku hyvännäköinen mies kävelee siellä.
Katso muut videot, siellä on kymmenittäin samankaltaisia videoita.
Tyyppihän on tässä vaiheessa jo varmasti jonkinsortin julkkis kotimaassaan. Tottakai hän herättää huomiota kadulla kävellessään.
Ton häiskän kanavalla 208 tilaajaa, Pottukoiralla 2570.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein naisen katse siirtyi naamasta suoraan haarovälin alueelle. Miksi näin
Ei siirry. Ei ole se paikka, jota naiset katselevat.
Siirtyy.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ton häiskän kanavalla 208 tilaajaa, Pottukoiralla 2570.
Tiktokissa 389k seuraajaa.
Onko kuvaajan naamaa näytetty missään vaiheessa? Mistä voimme tietää, kuinkakomea hän siis on, kun häntä ei ole näytetty. En huomannut videolla muitakaan hyvännäköisiä miehiä, joten nyt en pysty kommentoimaan siihen, miten naiset heihin reagoivat.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, että naisetkin koskevat ilman lupaa tuohon mieheen. Olen luullut, että miehet vain ovat noin röyhkeitä. Ehkä minulla on sitten ollut aina sen verran fiksuja naisystäviä, että kunnioittavat toista vaikka olisi miten kuuma.
Itse en muista kuin muutaman miehen elämän varrelta joita olen saattanut tuijottaa. En tiedä ovatko olleet erityisen komeita, mutta olen tuntenut heitä kohtaan jotain vastustamatonta vetovoimaa. Yhden tälläisen kanssa seurustelinkin pari vuotta.
Niihän sitä luulis, mut jostain syystä se on naisille hyväksyttävämpää. Vaikka en ole komea varmaan missään muodossa, niin minuakin on lääpitty baarissa ja röyhkein tunki kätensä minun housuun baaritiskillä.
Aika moni mies näytti kyllä katsovan ja ottavan kontaktia🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein naisen katse siirtyi naamasta suoraan haarovälin alueelle. Miksi näin
Siirtyy.
T. Mies
Täytyy myöntää, olen kerran katsonut. En voinut sille mitään. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin itse yllätyin tuosta kuinka näkyvästi ja himokkaasti naiset ottaa kontaktia kun kyseessä on tosi komea mies. En ole ennen moista nähnyt että melkein jokainen nainen."
Varmasti se sitten pitää paikkansa. Sillä eihän kukaan postaisi Youtubeen tai muutenkaan nettiin mitään sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Ja videohan ei koskaan valehtele, joten kyllähän tuon perusteella voi aika varmasti sanoa että melkein joka ikinen nainen alkaa käyttäytyä kadulla himokkaasti kun joku hyvännäköinen mies kävelee siellä.
Tyyppihän on tässä vaiheessa jo varmasti jo
Siis tiktok videoiden ansiosta niin iso julkkis että kaikki vastaantulijat tunnistaa jossain isossa kaupungissa? Ei todellakaan auta asiaa.
Tuo videohan on kooste eri kerroilla kuvatuista videoista. Tyypillä on monet erilaiset vaatteet. Osa on vaan ystävällisiä ja on siellä miehiäkin vilkuilemassa. Yksikään tasokkaampi nainen ei kuitenkaan lähde videolla mukaan.
Hmm, katsoin videon alkua, ja kaikki vaan vilkaisivat häntä samalla tavalla kuin vilkaistaa vanhoja mummojakin. Se nyt vaan on tapana vähän vilkaista ohikulkijaa. Toki jos henkilö on julkkis/tunnettu, niin tällaisia kyllä ihmisiä vilkaisevat vielä todennäköisemmin kuin keta tahansa vastaantulijaa. Ja tuossa videossahan hetero-oletetut miehetkin vilkaisivat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo videohan on kooste eri kerroilla kuvatuista videoista. Tyypillä on monet erilaiset vaatteet. Osa on vaan ystävällisiä ja on siellä miehiäkin vilkuilemassa. Yksikään tasokkaampi nainen ei kuitenkaan lähde videolla mukaan.
Katso muut videot. Siellä on monenlaista naista tuijottelemassa himokkaasti ja samoissa vaatteissa kulkee.
Ette muuten miehet halua että teitä katsotaan ja kosketellaan, siihen kyllästyy jo ennen 20 ikävuotta. Ei toimi enää keskustelun aloittajana tuollaiset parveilut ja ihastelut, sitä kun voi jutella mukavempiakin. Mielummin puhuu vaikka säästä kuin omasta ulkonäöstään.
Ei ole komea. Syy tuijotuksiin luultavasti se että äijä selvästi kuvaa youtube videota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtyy.
T. Mies
Ei todellakaan siirry. Silmät kiinnostaa enemmän kuin haaroväli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso muut videot. Siellä on monenlaista naista tuijottelemassa himokkaasti ja samoissa vaatteissa kulkee.
Vaikka katsoisin miljoona videota, aika feikiltä näyttää. Vain kaltaisesi incelit uskovat kaiken mitä näkevät netissä.
Ainakin japanilaiselta näyttävä bikinibeibe katsoo tyyliin "onks toi muka joku julkkis kun se on noin sliipattu".
https://www.tiktok.com/@okan.serbes