Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todellista että komea mies saa näin paljon naisilta huomiota kadulla kävellessä? Katso video

Vierailija
02.03.2024 |

Melkein jokainen nainen ottaa kontaktia ja käy kuumana kun komea chad mies kävelee kadulla.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa katsoa mitään videoita,mutta menkää toki kapungin keskustaan katsomaan, ottaako siellä kukaan suomalainen kontktia tuntemattomiin tai katsooko edes heihin päin. Yleensä vain rattaissa istuvat pikkulapset tekevät niin, jos hekään.  Vai kuinka usein  näette sitä, että kukaan saisi muilta ihmisiltä mitään huomiota kadulla kulkiessaan?

No 185cm 95 kg vyö 84cm, pitkät runsaat hiukset, kyllä sitä tapahtuu kesäisin melkein joka päivä. On kuitenkin jo oma kulta katsottuna

Vierailija
22/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tähän verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku 2-metrinen turkkilainen patsastelee spring breakin aikaan jossain New Orleanssissa?

Vierailija
24/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus ei ole mitään sellaista kuin tuossa videossa yritetään esittää. Jos joku kulkee kameran kanssa perässä kuvaamassa, tietenkin ihmiset vilkaisevat ja ihmettelevät, mitä jätkät puuhaavat. Jos ovat itse menomielellä, saattavat heittää flirttiä, mutta kyllä sellaisesta on vielä pitkä matka siihen, että olisi todella kiinnostunut kundista. Tuohan oli sitäpaitsi aika ällöttävän näköinen mies, ei mikään komea. Noita itseään täynnä olevia riittää miehissä kolmetoista tusinaan.

Ei ne takana kulkevaan kameraan tuijota eivätkä edes huomaa vaan sitä edellä olevaa miestä. Komea on katso vaikka muut videot. Joka videolla naiset käy kuumana.

https://www.tiktok.com/@okan.serbes

Vierailija
25/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin feikki video kuin olla ja voi.

Vierailija
26/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä todella hyvännäköisen tindermiehen kanssa ja hän osasi kertoa ettei kukaan nainen ole koskaan kadulla lähestynyt. Oli siis todella poikkeuksellisen komea mies eli jos ei häntä lähestytä niin sitten tuskin ketään.

Vierailija
27/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä viehättäviä naisia on yritetty iät ajat kaupoissakin iskeä, nyt rumat ottaa koppia ja sinkkukorit ilmestyy kauppoihin ,.😄

Vierailija
28/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään tuon tyylisistä miehistä, mutta makunsa kullakin. Ap:tä taitaa kiihottaa :D

Vierailija
29/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä kuinka naiset muuttuu aivan erilaisiksi ihmisiksi käytökseltään kun näkevät todella komean hoikan urheilullisen miehen. Enpä ole ennen moista nähnyt kuinka himokkaasti käyttäytyvät.

Tottakai ihmiset ovat erilaisia himokkaina kuin sellaisen ihmisen seurassa, jota kohtaan eivät tunne mitään seksuaalista. Sitä en tosin usko, että juuri kukaan nainen on "himokas" ihan vain nähdessään parin sekuntin ajan hyvännäköisen miehen. Mutta tuskin se nyt kenellekään on yllätys, että hyvännäköistä katsoo eri tavalla kuin ei-hyvännäköistä. Jos joku mies ei tätä tajua, niin voi miettiä omaa itseään - kyllä mieskin katsoo eri tavoin hyvännäköistä naista kuin ei-hyvännäköistä. Miksi naiset olisivat jotenkin erilaisia tässä?

Vierailija
30/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, että naisetkin koskevat ilman lupaa tuohon mieheen. Olen luullut, että miehet vain ovat noin röyhkeitä. Ehkä minulla on sitten ollut aina sen verran fiksuja naisystäviä, että kunnioittavat toista vaikka olisi miten kuuma.

Itse en muista kuin muutaman miehen elämän varrelta joita olen saattanut tuijottaa. En tiedä ovatko olleet erityisen komeita, mutta olen tuntenut heitä kohtaan jotain vastustamatonta vetovoimaa. Yhden tälläisen kanssa seurustelinkin pari vuotta.

Vierailija
31/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin katsoa huvittuneena tuollaista sliipattua yli-itsevarmana kulkevaa ällömiestä, koska onhan se hupaisa näky sinänsä. Mutta ei ole todellakaan tyyppiäni enkä olisi kiinnostunut missään muussa mielessä tuollaisesta miehestä. Rantaleijonat ja gigolon oloiset miehet eivät ole tyyppiäni.

Vierailija
32/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä kuinka naiset muuttuu aivan erilaisiksi ihmisiksi käytökseltään kun näkevät todella komean hoikan urheilullisen miehen. Enpä ole ennen moista nähnyt kuinka himokkaasti käyttäytyvät.

Tottakai ihmiset ovat erilaisia himokkaina kuin sellaisen ihmisen seurassa, jota kohtaan eivät tunne mitään seksuaalista. Sitä en tosin usko, että juuri kukaan nainen on "himokas" ihan vain nähdessään parin sekuntin ajan hyvännäköisen miehen. Mutta tuskin se nyt kenellekään on yllätys, että hyvännäköistä katsoo eri tavalla kuin ei-hyvännäköistä. Jos joku mies ei tätä tajua, niin voi miettiä omaa itseään - kyllä mieskin katsoo eri tavoin hyvännäköistä naista kuin ei-hyvännäköistä. Miksi naiset olisivat jotenkin erilaisia tässä?

Minä ainakin itse yllätyin tuosta kuinka näkyvästi ja himokkaasti naiset ottaa kontaktia kun kyseessä on tosi komea mies. En ole ennen moista nähnyt että melkein jokainen nainen.

Vierailija
33/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän itse kävelee ja hymyilee naisille, niin tietysti saa huomiota. Ja jos on viikonloppu ja bilekatu, niin siellä aika moni saa huomiota. 

Mi Ulla on ystävätär, joka ei ole kummoisenkaan näköinen ja ylipainoinen. Hän osaa katsoa miehiäniin, että saa valtavasti huomiota. Ns.flirttisilnät. Hän ei tee muuta aloitetta itse kuin katse. 

Vierailija
34/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu vie voiton 100-0.

Vierailija
35/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa videota se poikkeuksellisen komea mies näkyy?

Vierailija
36/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään veikkaisin, että yli kymmenestä pätkästä koottu, vaihtuu vaatteet, paikka, vuorokauden aika... Tyyppi on saattanut kulkea kuukauden kuvaamassa, että on saanut muutaman katseen kalastettua.

Vierailija
37/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ainakin itse yllätyin tuosta kuinka näkyvästi ja himokkaasti naiset ottaa kontaktia kun kyseessä on tosi komea mies. En ole ennen moista nähnyt että melkein jokainen nainen."

Varmasti se sitten pitää paikkansa. Sillä eihän kukaan postaisi Youtubeen tai muutenkaan nettiin mitään sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Ja videohan ei koskaan valehtele, joten kyllähän tuon perusteella voi aika varmasti sanoa että melkein joka ikinen nainen alkaa käyttäytyä kadulla himokkaasti kun joku hyvännäköinen mies kävelee siellä.

Vierailija
38/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä sitten, haluaako tällanen mies sitoutua yhteen naiseen?

Vierailija
39/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tyyppejä on oikeasti joka kebab kioskin tiskin takana. Ei mitään erityistä.

Vierailija
40/77 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää, että naisetkin koskevat ilman lupaa tuohon mieheen. Olen luullut, että miehet vain ovat noin röyhkeitä. Ehkä minulla on sitten ollut aina sen verran fiksuja naisystäviä, että kunnioittavat toista vaikka olisi miten kuuma.

Itse en muista kuin muutaman miehen elämän varrelta joita olen saattanut tuijottaa. En tiedä ovatko olleet erityisen komeita, mutta olen tuntenut heitä kohtaan jotain vastustamatonta vetovoimaa. Yhden tälläisen kanssa seurustelinkin pari vuotta.

Järkyttävää todellakin, jos poikkesivat ohjeistuksesta. En minäkään usko, että kuvaaja olisi kehottanut heitä tekemään noin - varmasti oli ohjeistettu vain katsomaan himokkaasti, mutta törkeästi näyttelijät alkoivat improvisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä