Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kortsut ja ehkäisy

Vierailija
02.03.2024 |

Mikäköhän on näin sinkkuna kun treffailee miehiä ja on sanonut, että syö pillereitä niin miehet haluaa olla käyttämättä kumia, koska ei kuulemma tarvii ja tuntuu paremplta, jne...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla älä kerro e-pillereistä. Valehtele vaikka tarvittaessa. Ja pidä huolta että sinulla on kondomit valmiina.

Miehellä pitää olla kumit itellä mukana, tai menee hylkyyn.

Vierailija
22/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Aina oon kumia käyttänyt - paitsi kustessa ja naidessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehenä käyttäisi kumia jos saa ilmankin ja tuntuu paremmlta. 

Vierailija
24/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, pitäkää haarat kiinni jos ei mies halua kortsua käyttää. Niin yksinkertaista 👍

Vierailija
25/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä mielisairaiden akkojen aloituksia. Hoitakaa nuppinne kuntoon hullut!

Vierailija
26/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tarpeeksi isoja kondomeja. Kaikki puristaa ja repeytyy rikki kun on 23senttinen maila. Usein naiset huokailee ja haukkoo henkeä kun näkevät hanhenkaulan.

Vierailija
27/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla älä kerro e-pillereistä. Valehtele vaikka tarvittaessa. Ja pidä huolta että sinulla on kondomit valmiina.

Naisten kondomin voi asentaa valmiiksi vaikka ennen baariin menoa

Eihän se käy kun se muovikelmu omaa elintä vasten tuntuu niin epämukavalta. Parempi ulkoistaa miehelle että saa itse paljaalla

Vierailija
28/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko iso osa jotain pervo miesten aloituksia?

On. Kirjoittavat olevinaan naisina. 

Ovat kirjoittavinaan. Älä käytä potentiaalia jos et osaa. Vaikutat niin tehdessäsi tyhmältä. Vähän sama kuin käyttäisi ihan vääriä sivistyssanoja.

Vierailija
29/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nainut ilman kondomia. Muutenkin harrastan seksiä hyvin harvoin. Viimeisestä kerrasta on jo melkein kahdeksan vuotta. Halaamisestakin on yli puoli vuotta. Olen yksinäinen heteromies.

Vierailija
30/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikeasti ymmärrä kondomin funktiota? Milläs luokalla seksivalistus aloitetaan nykyään? Vitosella? Eli olet nelosluokkalainen.

Vierailija
31/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oikeasti ymmärrä kondomin funktiota? Milläs luokalla seksivalistus aloitetaan nykyään? Vitosella? Eli olet nelosluokkalainen.

Ei naiset ole pyytäneet kuin raskauden ehkäisyyn joskus

Vierailija
32/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla kumit itellä mukana, tai menee hylkyyn.

Olen kaikki kumit heittänyt roskikseen vanhenemisen vuoksi enkä ole ostanut uusia tilalle. Kumien ostaminen on turhaa rahan tuhlausta, kun ei kuitenkaan saa.

Vierailija
33/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla älä kerro pillereistä. Käytätte kumia.

Vierailija
34/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde lähes tuntematonta paljaalla veteleen.

Vierailija
35/50 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes pillereistä puhua kun jotkut miehet olettavat, että ilman kortsua on ok panna. Juu ei! 🙈 En halua lapsia enkä tauteja enkä harrasta seksiä vasta tapaamani miehen kanssa ilman kumia.

Vierailija
36/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi pilaa monen miehen nautinnon seksistä, myös minun. Siksi en harrastakkaan seksiä naisten kanssa jotka eivät käytä ehkäisyä.

Vierailija
37/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti kirjoitti:

Kumi pilaa monen miehen nautinnon seksistä, myös minun. Siksi en harrastakkaan seksiä naisten kanssa jotka eivät käytä ehkäisyä.

Kumittomuus pilaa monen miehen nautinnon elämästä, myös minun. Siksi en saa enää seksiä naisilta koska nuo lapset estävät kaiken normaalin elämän.

Vierailija
38/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä perseestä te revitte tätä "miehet haluaa panna paljaalla"? 

EI HALUA!

Miksi sitten viime vuonna alle 20v naisilla oli yli tuplasti enemmän tippuritartuntoja kuin saman ikäisillä miehillä?

https://yle.fi/a/74-20074822

Vierailija
39/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä perseestä te revitte tätä "miehet haluaa panna paljaalla"? 

EI HALUA!

Miksi sitten viime vuonna alle 20v naisilla oli yli tuplasti enemmän tippuritartuntoja kuin saman ikäisillä miehillä?

https://yle.fi/a/74-20074822

Hups sori, luin viestistäsi, että naiset eikä miehet.

Vierailija
40/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta nämä yksittäiset naiset jotka itkevät siitä että miehet eivät välitä kumeista eivät edusta kaikkia naisia. Eivät lähimainkaan.

Jos nainen sanoo, että on pillerit, niin jos et miehenä keskeytä tätä ajatuksenjuoksua etkä käy ottamaan kilttinä poikana kumia esille niin 99% tapauksista seuraava lausahdus on voit panna ilman kumia jos haluut. 

Itse esitän siinä kohtaa jatkokysymyksen onko milloin viimeksi käynyt testeissä ja jos vastaus tyydyttää, panen paljaalla. Monista naisista saa kuitenkin kuvan, että ehtivät panna kymmentä randomia paljaalla testikertojen välissä. Nämä pyrin seulomaan pois jo ennen sänkyyn hyppäämistä.