Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kortsut ja ehkäisy

Vierailija
02.03.2024 |

Mikäköhän on näin sinkkuna kun treffailee miehiä ja on sanonut, että syö pillereitä niin miehet haluaa olla käyttämättä kumia, koska ei kuulemma tarvii ja tuntuu paremplta, jne...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumi pilaa monen miehen nautinnon seksistä, myös minun. Siksi en harrastakkaan seksiä naisten kanssa jotka eivät käytä ehkäisyä.

Itte maksan naiselle jälkiehkäisyn, jos ei käytä ehkäisyä. Kumia en käytä, koska se pilaa tuntuman. 

Vierailija
42/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumi pilaa monen miehen nautinnon seksistä, myös minun. Siksi en harrastakkaan seksiä naisten kanssa jotka eivät käytä ehkäisyä.

Itte maksan naiselle jälkiehkäisyn, jos ei käytä ehkäisyä. Kumia en käytä, koska se pilaa tuntuman. 

Entäpä kun se on naisen oikeus omaan kehoon päättää että pitääki lapsen ja sinä tuut maksaa elarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta nämä yksittäiset naiset jotka itkevät siitä että miehet eivät välitä kumeista eivät edusta kaikkia naisia. Eivät lähimainkaan.

Jos nainen sanoo, että on pillerit, niin jos et miehenä keskeytä tätä ajatuksenjuoksua etkä käy ottamaan kilttinä poikana kumia esille niin 99% tapauksista seuraava lausahdus on voit panna ilman kumia jos haluut. 

Itse esitän siinä kohtaa jatkokysymyksen onko milloin viimeksi käynyt testeissä ja jos vastaus tyydyttää, panen paljaalla. Monista naisista saa kuitenkin kuvan, että ehtivät panna kymmentä randomia paljaalla testikertojen välissä. Nämä pyrin seulomaan pois jo ennen sänkyyn hyppäämistä.  

Kuten hän totesi, älkää syyttäkö tästä miehiä vaan ihan niitä toisia naisia jotka antaa paljaalla. Näitä on niin paljon että jos ei halua käyttää kumia voi vaan siirtyä seuraavaan naiseen ja todennäköisesti saada siltä paljaalla.

Vierailija
44/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen monta asiaa tässä ketjussa. Onko monella niin tunnoton muna että kondomi pilaa tosiaan nautinnon? Itsellä ainakin tuntuu kyllä hyvältä sen kanssakin, meillä kotona käytetään sitä ehkäisynä, en todellakaan haluaisi vaimon syövän jatkuvasti hormoneja ehkäisyyn.

Toinen mikä ihmetyttää on se että eikö nämä miehet pelkää tauteja tai välitä niistä? Onko se hetken huuma tosiaan sen arvoista? Itse en toisaalta koskaan hakenutkaan yhden illan juttuja, enkä pidä niitä mielekkäinä. Joo, olisin saattanut nuorena tilaisuuteen tarttua jos sellainen olisi tullut / olisin älynnyt mahdollisuuteni, mutta varmasti olisin pitänyt ehkäisystä itse huolen, jos ei muuten niin tautien takia. 

Vierailija
45/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta nämä yksittäiset naiset jotka itkevät siitä että miehet eivät välitä kumeista eivät edusta kaikkia naisia. Eivät lähimainkaan.

Jos nainen sanoo, että on pillerit, niin jos et miehenä keskeytä tätä ajatuksenjuoksua etkä käy ottamaan kilttinä poikana kumia esille niin 99% tapauksista seuraava lausahdus on voit panna ilman kumia jos haluut. 

Itse esitän siinä kohtaa jatkokysymyksen onko milloin viimeksi käynyt testeissä ja jos vastaus tyydyttää, panen paljaalla. Monista naisista saa kuitenkin kuvan, että ehtivät panna kymmentä randomia paljaalla testikertojen välissä. Nämä pyrin seulomaan pois jo ennen sänkyyn hyppäämistä.  

Kuten hän totesi, älkää syyttäkö tästä miehiä vaan ihan niitä toisia naisia jotka antaa paljaalla. Näitä on niin paljon että jos ei halua käyttää kumia voi vaan sii

Missä fantasiamaailmassa elät? "Siirtyy seuraavaan naiseen"? Ihan ko olis mahollista valita. Pakko tyytyä siihe mitä saa tai jää ilman.

Vierailija
46/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtun urpo. Luuletko, että ne on terveellisiä naisille ja muutenkin. Et arvosta naisia pätkääkään, vaan olet vain krpä ottassa. Pilaat vain miesten maineen. Jos ei kullisi kestä kumia lerpahtamatta, niin senkun runkutat. Onneksi ei ole omassa kaveripiirissä noin urpoja.

Vierailija
47/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtun urpo. Luuletko, että ne on terveellisiä naisille ja muutenkin. Et arvosta naisia pätkääkään, vaan olet vain krpä ottassa. Pilaat vain miesten maineen. Jos ei kullisi kestä kumia lerpahtamatta, niin senkun runkutat. Onneksi ei ole omassa kaveripiirissä noin urpoja.

Ihanko tosissasi luulet, että kaverit kertovat sulle täyden totuuden vai kaunistelevat kenties hiukan sitä, mitä todellisuudessa tapahtuu kun kiima päällä? 😂

Vierailija
48/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten hän totesi, älkää syyttäkö tästä miehiä vaan ihan niitä toisia naisia jotka antaa paljaalla. Näitä on niin pal

Jep. Tähtäin seuraavaan naiseen joka mahdollistaa sulle paljaalla saannin jos sinä et sitä tee. Jäät kilpailussa kakkoseksi eikä auta itkeä.

Vierailija
49/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy taas pilaa naisen seksuaalisuuden  nautinnon. Miksi miehen nautinto menisi naisen nautinnon edelle?

Vierailija
50/50 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mikäköhän on näin sinkkuna kun treffailee miehiä ja on sanonut,

> että syö pillereitä niin miehet haluaa olla käyttämättä kumia,

> koska ei kuulemma tarvii ja tuntuu paremplta, jne...

Ota käyttöön naisten kondomi.