Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliaikaiskontrollista kysymys!!

Vierailija
15.01.2007 |

Päätetääkö yliaikaiskontrollissa usein käynnistää samantien vai annetaanko yleensä erikseen käynnistysaika jollekin myöhemmälle päivälle? Pähkäilen täällä kannattaako ko käynnille ottaa jo sairaalakassi mukaan. Jännittää :))

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli oli 10pvää yli. Olin 2,5cm auki ja pääsin kalvojen puhkasuun suoraan kontrollista.

Vierailija
2/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin eräänä perjantaina (vuonna 2005) yliaikakontrollissa ja lääkäri sanoi että ottaisi minut heti sisälle, mutta koska sairaalassa on mahdoton ruuhka synnytysosastolla niin pääsen käynnistykseen tulevana maanantaina.

Vauveli syntyikin sitten ihan oma-aloitteisesti kyseisenä lauantaina.

:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista, eli kotiinpaluu tiedossa. -ap

Vierailija
4/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kolmannen kerran jälkeen annettiin aika käynnistykseen.

Vierailija
5/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle sanoisin että niinpä. Itse olin esikoisen kanssa tässä samassa rumbassa. Eka yliaikakontrolli oli 10 pv lasketun ajan jälkeen ja kävin joka toinen päivä kontrollissa siihen asti että raskausviikot oliva 42+2. (eli 16 päivää lasketun ajan jälkeen). Sitten pääsin käynnistykseen.

Vierailija
6/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmilla kerroilla sama juttu. Kontrollit vaan aloitettiin vähän aikaisemmin eli ovat syntyneet 41+6 ja 42+0. Eivät myöskään kuopuksen kohdalla uskoneet, kun sanoin, että vauva ei synny itsestään, vaan pitää leikata. Näin kävi (oli käynyt ekallakin kerralla). Eivät suostuneet käynnistämään aikaisemmin, vaikka kyseessä keinoalkuiset lapset, joten hedelmöityshetkikin oli tarkkaan tiedossa eli todellisuudessa olivat yliaikaisia heti viikon 40 jälkeen.

Olivat myös isoja, 4460 g ja 4980 g, pituudet 54,5 ja 55 cm.

Että terveisiä vaan TYKSin ja Salon synnäreille...

7

Vierailija
7/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ihan pieniä, mutta aika kaukana vielä sinun lukemista

(esikoinen 4.040 g ja kuopus 4.630 g)

8

Vierailija
8/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa talossa on kaikki suurta jne =)

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi