Mistä kivoja imetyspaitoja?
Siinäpä se tulikin. Mistä ootte löytäny kivoja imetyspaitoja, kauneushan on katsojan silmässä mutta mun löytämät on ollu jotenki tosi " tätimäisiä" ja mallia teltta;) Hennesissä on ihan kivoja ja nuorekkaita mutta sielläkin malleja vaan muutama..
Nettikauppoja lähinnä haeskelen?
Kommentit (7)
on ainakin tosi kivoja mammapaitoja, en muista löytyikö niitä imetysmalleillakin.
Niitä ei taida tosiaan löytyä mistään;)
bebes kaupasta olen yhden boobs paidan ostanut. On mun mielestä kivannäköinen ja mallinen musta t-paita jonka päälle laitan sitten jonkun keskeltä avattavan muun paidan. Tälleen meikäläinen on ollut tyytyväinen :)
Eilen juuri Sellon Polarn o. Pyretissä sovitin ihan kivan näköistä pitkähihaista imetyspaitaa. Ruskea, aika ohutta kangasta, tyköistuvaa mallia, avara(hko) kaula-aukko. Oli tarjouksessa, 21 e. Kokoja oli S:stä L:ään, muistaakseni. Jos Selloon ei ole pitkä matka, niin kannattaa käydä katsomassa.
...ovat tyköistuvia ja hyvää trikoota. Maksavat kyllä melko paljon, mutta ovat sen väärtejä. Useat nettikaupat myy mm. Bebes.
Oon ostanu lähes kaikki imetyspaitani käytettynä huuto.netistä. Sieltä saa useimmiten ihan hyväkuntoisia paitoja halvalla.
Minusta boobin imetyspaidat on ihan makkarankuoria, eli koot ovat pienehköjä, samoin paidat tosi pitkiä näin lyhkäiselle tytölle.
Carriwellin paidat on hyviä, niitä saa www.babyidea:n nettisivulta ja jälleenmyyjiltä. Samoin Embia:n imetyspaita on hyväntuntoista kangasta.
Tilasin tossa kk sitten kaksi Carriwell imetyspaitaa (Kaj ja Jenna-mallit) ja olen ollut tyytyväinen. Taikapilvi-nettikaupalla ainakin oli pienet postikulut ja nopea toimitus. Suosittelen se kauppaa, että paitoja.
t. Lempi