Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin jossain vauvan threadissa väitteen, että "akateemisia ja työssäkäyviä miehiä jolla on elämänhallinta kunnossa, ei ole"

Vierailija
01.03.2024 |

No tuo väite on tietenkin kärjistys, senhän ymmärtää. Mutta jos hiukan laimennetaan sitä. Sanotaan nyt, että: "amk- tai yo-koulutettuja, työssäkäyviä miehiä, on vain vähän tarjolla vapaana"

Pitääkö paikkansa? Jos pitää, niin miksi minun korkeakoulutetuista kolmevitosista kavereistani puolet on sinkkuja?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän perheessä on 3 työssäkäyvää, täyspäistä akateemisesti koulutettua miestä:) Ystäväpiirissä kymmeniä. 

Tosin paljon on fiksuja ja menestyviä miehiä muullakin koulutuksella. 

Kaikilla elämänhallinta 10+

Ovatko vapaita sinkkuja? Jos, niin miksi ovat? Missä heitä voi tavata? 

Ylipäänsä vähän epäilen tuota, että tuttavista tiedettäisiin elämänhallinnasta. Moni on päälle päin normaali ja hyvin pärjäävä ja sellaisena haluaa tuttavilleen esiintyä, sitten kun tutustuu tulee esiin kaikenlaista. 

Vierailija
42/45 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta osaa ikisinkuista ei seurustelu kiinnosta niin paljon, että suhteen löytämiseen haluttaisiin enää 35-ikävuoden jälkeen panostaa. Oma elämä on riittävän täyttä ja kivaa, eikä haluta tehdä kompromisseja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä vapaana. Minä urheilen, tapaan kavereita silloin kun ehditään ja olen akateeminen alle 35v mies. Kotityöt hoidan itse alkaen kauppareissuista ruuanlaittoon ja vaatteiden pesuun ja silitykseen. Töissä käyn, vaikka en nyt mikään miljonääri olekaan. Olen myös kompromissien tekoon kykenevä ja keskustelutaitoa ja huumorintajuakin löytyy. 

Miksi sitten ei naista ole minulle löytynyt? Muun muassa siksi, koska en ole enää ulkonäöltäni yhtä lihaksikas kuin silloin, kun kävin lähinnä salilla, nykyisin harrastan lähinnä kestävyyttä vaativia lajeja. Tämä yhdistettynä alkavaan kaljuun on oikein mahtava naistenkarkoitin iästä riippumatta. Sitten ne oman ikäiset ja tyyppiset naiset on jo menneet menojaan, yleensä ovat naimisissa ja perheellisiä. Jotkut 20-25v naiset voivat olla vapaana, mutta heidän elämäntilanteessa ei varmaankaan kiinnosta vanhemmat miehet, joiden elämäntilanne ei ole enää biletystä ja siinä sivussa opiskelua ja töitä. En edes tiedä, mistä jotakuinkin minusta kiinnostuneita naisia olisi, jotka eivät halua ainakaan HETI lapsia.

Lisäksi omaa mielenkiintoani luoda aloitteita vähentää se, että nykyisin jo suurinpiirtein kahville kutsuminen/kahvilatreffien ehdottaminen on raiskaus jo itsessään. Elämä on paljon helpompaa yksin.

Vierailija
44/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK-koulutus ei ole sama,kuin yliopistokoulutus.

Onko joku väittänyt?

Vierailija
45/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän perheessä on 3 työssäkäyvää, täyspäistä akateemisesti koulutettua miestä:) Ystäväpiirissä kymmeniä. 

Tosin paljon on fiksuja ja menestyviä miehiä muullakin koulutuksella. 

Kaikilla elämänhallinta 10+

Polyamoria nyt muutenkin aika erikoista ainakin minun silmään, etten ole kanssasi samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän