Tasavallan presidentin virkaanastujaiset 1.3. klo 11.30 | Yle TV1 | Virallinen seurantaketju
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuppi on köyhien asialla. Unohdetun kansan presidentti. On se!
Stubb ymmärtää monenlaisia. Hän tajusi senkin että persut ovat tulleet jäädäkseen. Hyvä yhteistyö puhemiehen kanssa voi jatkua. Kun on liikkunut Euroopassa monien maiden johtajien ja päättäjien seurassa mieli avartuu. Itse olen ollut aina puolueeton.
Kuten Hindenburg aikoinaan?
En ymmärrä miksi Kalervo Kummola oli tuolla.
Kuulostaa, että Stubb jaarittelee nyt tajunnan virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalervo Kummola on Tampereen pormestari, läsnä oli muidenkin kaupunkien johtajia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en millään voi uskoa, että Stubb on tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Joko se alkoi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä, kun on Stubbin tajunnasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se alkoi. :D
Heti, kun ei ole paperia edessä.
Erittäin hienoa, että Stubb on jo tavannut puolueiden puheenjohtajia ja tapaa pian ulkopoliittisen ja puolustusvaliokunnan jäsenet. Työ lähtee heti hyvin käyntiin ja yhteistyö Eduskunnan kanssa mutkatonta ja sujuvaa.
Vakuuttavaa työtä perehtymiseensä ja työnsä aloittamiseen on presidenttimme tehnyt.
Tämä presidentin asu näyttää kyllä joltakin lasten naamiaisten tai huonojen halvalla tehtyjen televiosarjojen tai roskaluokan elokuvien rooliasulta ja nuo kunniamerkit jostain muovista tehdyiltä.
Stubbin pitäisi miettiä nämä asiat ennen kuin puhuu. Nyt tulee sellainen vaikutelma, että ihan lennosta heittelee juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hienoa, että Stubb on jo tavannut puolueiden puheenjohtajia ja tapaa pian ulkopoliittisen ja puolustusvaliokunnan jäsenet. Työ lähtee heti hyvin käyntiin ja yhteistyö Eduskunnan kanssa mutkatonta ja sujuvaa.
Juu. Omahyväisen tuuliviirin kanssa on tunnetusti mutkatonta ja sujuvaa työskennellä. :D
Olen iloinen siitä että Suomella on maan ja kansalaisten etua ajava uusi presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä presidentin asu näyttää kyllä joltakin lasten naamiaisten tai huonojen halvalla tehtyjen televiosarjojen tai roskaluokan elokuvien rooliasulta ja nuo kunniamerkit jostain muovista tehdyiltä.
Frakki ja siihen kuuluvat asusteet + presidentin asemaan kuuluvat korkeat kunniamerkit ovat juhlallisia, kertovat historiastamme ja niitä kuuluu käyttää tänä historiallisena päivänä.
Ja presidentti Stubbin päällä ne näyttävät upeilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen siitä että Suomella on maan ja kansalaisten etua ajava uusi presidentti.
Stubb ajattelee korkeintaan omaa etuaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on niin komea hieno presidentti hallitsemassa. Ylpeyttä tunnen suomalaisena. Niin edustava.
Toivottavasti muistaa edustaa suomalaisia eikä itseään. Stubb on aina mennyt oma ego ensin.
Kuka tuolla eduskunnassa on muuten kuin oma ego ensin tai missään muussakaan työssä. Valehtelee joka muuta sanoo.
Ruotsalainen toimittaja sinutteli presidenttiä. Toki Ruotsissa tyyliin kaikkia sinutellaan ja kuningasta, kuningatarta, kruununprinsessaa, prinsessoja ja prinsessejä puhutellaan kolmannessa persoonassa näiden tittelillä eli näitäkään ei teititellä suoraan.
Anteeksi jo valmiiksi siiät, että kysnyn nyt vähän vanahaa asiaa, mutta kun pääsin seuraamaan vasta nyt.
Toivoisin, että vain joku sellainen joka oikeasti tietää vastauksen, vastaisi, ei siis mitään ikiomia mielikuvitus tarinoita.
Ja se. kysymykseni: Onko jossain kerrottu, miksi Stubbin poika ei ole tuolla? Eikö armeija myöntänyt vapaata uuden ylipäälikön virkaanastujaisiin ?
Toivottavasti Stubbin appivvanhemmat pääsivät paikalle. Taitaa kuitenkin olla niin, että he eivät enää matkustele Mutta ainahan voi toivoa.
Olen aivan samaa mieltä. Vaikka olen kuusikymppinen, minusta on hienoa, että meillä on nuorekas, ulkopoliittisesti kokenut, laajalti ulkomailla työskennellyt ja laajan kontaktiverkoston omaava energinen, innostunut ja positiivinen mies.