Tasavallan presidentin virkaanastujaiset 1.3. klo 11.30 | Yle TV1 | Virallinen seurantaketju
Kommentit (914)
Aika nolo tuo kunniakomppania. Että vielä nykyaikana on tuollaista patsastelua ja rivissä seisomista.
Pekka kun olis valittu niin enemmistö liehuvista lipuista olisi sateenkaari värityksellä
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi huusi tulla? "Barbaari"? :D
Kiitos Sauli, kiitos Jenni! Onnea Alex, onnea Suzanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei osaa hymyillä suu kiinni.
Eihän se osaa kuin irvistää naama täynnä hampaita. Hyh.
Todella aikuismaista arvostella ihmisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon puheet ovat erinomaisia. Yllätti positiivisesti.
Hyvä puhe ja koskettavasti huomioi Jenni Haukion.
Halla-aho on kyllä äärimmäisen ristiriitainen henkilö.
Ylen seurannassa Halla-aho-fanit taas mouhoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäasiallinen ja epäkunnioittava tämä studio-osuus kun toimittajalla on tennarit ja nuo joutuu napottamaan noissa ihme syöttötuolia muistuttavissa sohvissa sekä naiskommentaattorilla on aurinkopuuteri vissiin räjähtänyt naamalle ja kaula on ihan valkoinen. Lisäksi vaatteetkin on tosi arkiset ja tuo veromodan trikoojakku istuu todella huonosti.
Mtv:llä on asiallisempi lähetys. Lisäksi ehdoton toimittajasuosikkini Eeva Lehtimäki.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt kyllä ihan hirmuisen tyylikkäinä pitäisi helsinkiläisiä ainakaan tämän lähetyksen perusteella.
Ja siis ei kenenkään mikään missi tarvitsekaan olla, mutta kun helsinkiläiset niin kovin usein pitää itseään niin paljon parempina ja sivistyneempinä ja ties minä muihin suomalaisiin verrattuna niin ihan samaa "toppatakki" ja "tuulipuku"- kansaa nekin näyttää olevan.
Siellä on eläkeläiset, työttömät ja Keski-Suomen hiihtolomalaiset. En menisi tekemään johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin miljoona ihmistä hurraamassa.
Poliisin arvion mukaan muutama sata tyyppiä paikalla.
Nekin kokkareiden kampanjaväkeä.
Ei tästä kyllä saa mitään kansanjuhlaa edes vilkkaalla mielikuvituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei osaa hymyillä suu kiinni.
Eihän se osaa kuin irvistää naama täynnä hampaita. Hyh.
Todella aikuismaista arvostella ihmisten ulkonäköä.
Todella aikuismaista irvistellä juhlallisessa tilaisuudessa. Siihen voi jokainen vaikuttaa.
Eikö nuo vassarit tajua kunnioittaa tätä tapahtumaa? Poliisi voisi heittää lakanat Ruttoaltaaseen. Ja vassarit perään.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt kyllä ihan hirmuisen tyylikkäinä pitäisi helsinkiläisiä ainakaan tämän lähetyksen perusteella.
Ja siis ei kenenkään mikään missi tarvitsekaan olla, mutta kun helsinkiläiset niin kovin usein pitää itseään niin paljon parempina ja sivistyneempinä ja ties minä muihin suomalaisiin verrattuna niin ihan samaa "toppatakki" ja "tuulipuku"- kansaa nekin näyttää olevan.
Eipä tuolla perusstadilaisia ollut, mitä lie keski-ikäisiä junantuomia.
Onko presidentin puolisoiden pakko pukeutua kevyisiin mekkoihin? Ei jakkua edes, saati sitten talvipomppaa ja karvalakkia heheh. Heheh ei käy kateeksi tuollaisten "edustus virassa" olevien naisten hömppäelämä. Naiset eivät käytä housuja 😂
T. N55
Vierailija kirjoitti:
Aatella, jos tuolla tapahtuis jotain dramaattista....hui.
Mä mietin tuota kun nuo entiset ja nykyiset pakattiin samaan autoon, että entäs jos ja eikö tuo ole edesvastuutontakin ja turhaa riskinottoa. Eihän vaikkapa ruotsin kuningas ja kruununprinsessa saa liikkua samalla kulkupelillä.
Ja kenelle valta sitten siirtyisi jos jotain tuollaista kävisi? Puhemiehelle joka on Tasavallan Presidentin jälkeen se seuraavaksi korkea-arvoisin vallanpitäjä? Pääministerille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon puheet ovat erinomaisia. Yllätti positiivisesti.
Hyvä puhe ja koskettavasti huomioi Jenni Haukion.
Halla-aho on kyllä äärimmäisen ristiriitainen henkilö.
Varmaan onkin niiden mielestä, jotka ovat innokkaina menneet mukaan siihen, miten häntä on demonisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Suzanne näyttää elegantilta ja edustavalta. Jenni näyttää tätimäiseltä... Haukio ei oppinut pukeutumaan edustavasti ja stailaamaan itseään koko aikana.
Jenni on paljon lämpimämmän oloinen kuin Suzanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäasiallinen ja epäkunnioittava tämä studio-osuus kun toimittajalla on tennarit ja nuo joutuu napottamaan noissa ihme syöttötuolia muistuttavissa sohvissa sekä naiskommentaattorilla on aurinkopuuteri vissiin räjähtänyt naamalle ja kaula on ihan valkoinen. Lisäksi vaatteetkin on tosi arkiset ja tuo veromodan trikoojakku istuu todella huonosti.
Mtv:llä on asiallisempi lähetys. Lisäksi ehdoton toimittajasuosikkini Eeva Lehtimäki.
Jaa? Minulla on sitten jotain vikaa töllössä, kun Maikkarillta tulee Grand Designs Australia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suzanne näyttää elegantilta ja edustavalta. Jenni näyttää tätimäiseltä... Haukio ei oppinut pukeutumaan edustavasti ja stailaamaan itseään koko aikana.
Haukio on suloinen kuin Lumikki. Suzanne sitten se sadun toinen naishahmo.
Siis näinhän naisten ulkonäköä perinteisesti on esim. Disneyn elokuvissa käytetty. Kolhot ja terävät piirteet = ilkeä ja paha. Pehmeät ja sirot piirteet = kiltti ja hyvä. Inhottavaa se tietenkin on.