Tasavallan presidentin virkaanastujaiset 1.3. klo 11.30 | Yle TV1 | Virallinen seurantaketju
Kommentit (914)
Tulemme näkemään paikallisia konflikteja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risti piilossa? Kunniamerkkien pitää näkyä.
Joo, piti olla kuuluisa hyvästä pukeutumisesta, mutta nauha repsottaa elämänsä tärkeimmllä julkisella hetkellä ;D
Adjutantit pukevat kunniamerkit presidenteille. Vaikea noita olisikin itse räpeltää oikein ja pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: kauanko toi kestää yhteensä.
12.00 Virkaanastujaisseremoniat Eduskuntatalossa
13.00 Kunniakomppanian tarkistus
13.10 Presidentit tervehtivät yleisöä Presidentinlinnan parvekkeelta
13.40 Diplomaattien, valtioneuvoston ja valtionhallinnon hyvästit ja tervehdykset
16.45 Stubbin tiedotustilaisuus
17.30 Saapuminen virka-asunnolle Munkkiniemeen
Miksi noi pitkään kestää joku virkaanastujainen :DD
Ajattelepa kun menis johonkin cittarin kassaksi, pitkät litaniat ja pönötykset ennen kuin pääsee konetta hakkaamaan. Tätä pitäis liittojen alkaa ajamaan. Vaadimme tasaveroiset työhönaloitusseremoniat!
Onhan tubbi esiintyjänä kolmikon paras.
Miksi pitää lausua ruotsia aina väliin pari lausetta
Vierailija kirjoitti:
Halla- aho on nolo esiintyjä. Aivan kuin hän pyytäisi anteeksi omaa olemassa oloaan. Yksi syy on varmaan huono, vetelä äänensä.
Häh? Siis Halla-ahohan piti tilaisuuden parhaan puheen. Loistava, arvokas esiintyminen. Presidenttiainesta itsekin.
Mitäs Stubb takeltelee? Liian itsevarma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risti piilossa? Kunniamerkkien pitää näkyä.
Joo, piti olla kuuluisa hyvästä pukeutumisesta, mutta nauha repsottaa elämänsä tärkeimmllä julkisella hetkellä ;D
Adjutantit pukevat kunniamerkit presidenteille. Vaikea noita olisikin itse räpeltää oikein ja pysyvästi.
Kyllä, on muiden kuin presidentin itsensä työ asetella kunniamerkit oikein.
Huomatkaa, että Stubb tekee puhessaan niin, että ei puhu kaikkea samaa suomeksi ja ruotsiksi, vaan puhuu välillä jotain ruotsiksi eikä sitä samaa suomeksi.
Ei haittaa mua, kun osaan ihan hyvin ruotsiakin, mutta noin ei ole ollut tapana julkisuudessa. (Ruotsinkielisten hautajaisissa on yleensä tehty noin. Siis olen monissa sellaisissa ollut.)
Eipä ole Stubb mikään hyvä puheenpitäjä.
Fatim diarra odottaa valrmaankin jo malttamattomana että tilaisuus loppuisi ja pääsisi syömään todella ison siivun juhlatilaisuuteen tehtyä kakkua sekä useita leivoksia.
Nyt kaikki täysillä rauhaa välittämään.
Tykkään enemmän Niinistön rauhallisesta ja maltillisesta puhetavasta kuin Stubbin, joka tuntuu aika painokkaalta. Puhuu rauhasta mutta äänenpaino ei ole synkroniassa.
Ihanaa, että Stubb mainitsi Ahtisaaren.
Ei hemmetti, Halonen nuokkui paikallaan. Taitaa olla päikkäreiden aika.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tubbi esiintyjänä kolmikon paras.
Ei silti miellyttävä esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
En arvannut liikuttuvani näin paljon tästä tilaisuudesta.
Pelko pääasia tänä päivänä.
Mitäs Stubb takeltelee? Liian itsevarma?
Puhenopeus ainakin selvästi kasvoi. Alex lähti laukalle.
Riikkuli kävi leikkaamassa Ylestä.