Tein lasagnen, ainekset maksoi 58,13 € ja tästä syö 4 annosta...
Tein lasagnen, ainekset maksoi 58,13 € ja tästä syö 4 annosta... Täällä väitetään että kotona tehty ruoka on halpaa....
Tässä aine lista ja hinnat:
Pirkka sipuli 1,89 €
Järvikylä timjami 2,19 €
Pirkka suomalainen naudan jauheliha 10% 300g 9,98 € 2kpl
Valio voi 500g 6,69 €
Valio täysmaito 1l 2,95 €
Valio emmental raaste 150g 2,79 €
Myllyn Paras Lasagne lasagnelevyjä 6,78 € 2kpl
Myllyn Paras Durumvehnäjauho 1 kg 2,45 €
Mutti paseerattu tomaatti 400g 2,45 €
Filos ekstra-neitsytoliiviöljy 250 ml 9,19 €
Pansuola mineraalisuola 450 g 3,29 €
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikunnallinen mies" ei kuitenkaan jaksa kantaa ostoksia yhtään kauempaa kuin lähikaupasta :D
Kanna itse 20kg painavat ostokset 5km liukkaalla.....
Ap
Mistä ihmeestä 20 kilon ostokset sinä nyt repäisit?! Sinun lasagneainekset painaa tuon verran? Nyt alkaa olla jo lysti-trolli :D XD
Kaupasta katos ostetaan muutakin kuin 1 päivän ruoka aineet.....
Ap
Normaalit ihmiset ei syökään yhtenä päivänä tuollaisia määriä kuin sä muka syöt.
Aikuiset raavaat miehet syö
AP
Aivan liian vähän lihaa, tarvitaan 700g rasia. Valkoiseksi kastikkeeksi käy Dolmion valmis purkista.
Idiootti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikunnallinen mies" ei kuitenkaan jaksa kantaa ostoksia yhtään kauempaa kuin lähikaupasta :D
Ap
Mistä ihmeestä 20 kilon ostokset sinä nyt repäisit?! Sinun lasagneainekset painaa tuon verran? Nyt alkaa olla jo lysti-trolli :D XD
Ap
Normaalit ihmiset ei syökään yhtenä päivänä tuollaisia määriä kuin sä muka syöt.
AP
Eikä syö vaan juo viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
AP
Oikein raavas mies. No jos on kovat työt ja iso nälkä niin kyllähä niinkin voi olla. Toivottavasti tämä raavaus ei tarkoita lihavuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
AP
Oikein raavas mies. No jos on kovat työt ja iso nälkä niin kyllähä niinkin voi olla. Toivottavasti tämä raavaus ei tarkoita lihavuutta?
AP ainaki on ko syö noin
Vierailija kirjoitti:
Millainen lasagnevuoka sulla on? (Koko, materiaali)
Missä vastaus Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Aikui
195cm 90kg eli normaali paino
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vastaus Ap?
Mistä minä tiedän, olen joskus vanhemmilta saanut
Ap
Tappi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Normaalit ihmiset ei syökään yhtenä päivänä tuollaisia määriä kuin sä muka syöt.&n
155cm 130kg eli normaali paino
Ap
Aika painava ja lyhytki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vastaus Ap?
Mistä minä tiedän, olen joskus vanhemmilta saanut
Ap
Sähän kokkaat sillä? Näät sen ja pystyt tunnustelee sitä?
Pystyt kattoo alustavasti onks se lasia, muovia, ruostumatonta terästä, keraaminen vai joku ihan muu materiaali ihan katsomalla ja tunnustelemalla, jos et tiedä millaisia materiaaleja nuo on niin googleta netistä
Mahtuuko siihen kaikki nuo ainekset siihen yhteen lasagne vuokaan vai onko se niin pieni että teet useamman kerran lasagnen?
Kiinnostaisi tietää jos kerralla pystyt tekemään noin paljon ruokaa vuokaan, itsekkin voisin hankkia sellaisen, tarviis vähemmän kokkailla
Onko sulla ollut työnhaussa ja opiskeluun haussa tuo "Mistä minä tiedän"-asenne? Silloin en ihmettele että et ole päässyt töihin tai kouluun, kun yleensä katsotaan positiiviseksi että osaa vastata kysymyksiin varsinkin jos on sellainen asia minkä pystyy itse selvittämään tai vain itse tietämään
Olet tyhmä!
Kaikista kallein kauppa on K-market!
Maksoit moninkertaisesti verrattuna vaikka Prismaan.
Pippuria voi ostaa myös pikkupussissa joka maksaa muutaman kymmenen senttiä.
Kallista on kun ei osata ajatella.
Puoli kiloa suolaa ja voita, kylkeen 2,5 desiä oliiviöljyä ja kilo jauhoja. On varmasti melkoinen makunautinto..
Tein tonnikalapastaa uunissa ja ainekset maksaa about 12-13€ k-marketista oatettuna eli tonnikalapaloja öljyssä 2prk, koskenlaskija Cheddar jalapeno ,tomaattipastakastike, pastaa.,babypinaattia ja nyt laitoin lisäksi paprikaa Syö 6 annosta ja on erittäin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tein tonnikalapastaa uunissa ja ainekset maksaa about 12-13€ k-marketista oatettuna eli tonnikalapaloja öljyssä 2prk, koskenlaskija Cheddar jalapeno ,tomaattipastakastike, pastaa.,babypinaattia ja nyt laitoin lisäksi paprikaa Syö 6 annosta ja on erittäin hyvää.
Olen tehny samaa myös siten että korvannut tonnikalan jauhelihalla tai kanalla ja jokainen versio on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut et käyttänyt kaikkea noista raaka-aineista kertakokkaukseen.
Käytin kaiken paitsi en kaikkia suolaa ja pippuria.
Ap
Höpö höpö, ei mene kiloa vehnäjauhoa ja puolta kiloa voita lasgneen. Yleensä niitä mausteita on aiemmastaan ja jos kaikki loppu niin noista jää pitkäksi aikaa. Bologneseen kuuluu myös juureksia ne unohdit kauppaan. Juustoa oli vähänlaisesti litran mornay kastikkeeseen. Terveisin keittiömestari
Laske raaka-aineiden painot yhteen ja jaa neljällä niin tiedät annoskoon. Kastikkeen tulee vettä jonka määrää ei kerrottu. Nuo mainitut raaka-aineet painaa yli 4 kg +vesi. Aika hitokseen saa olla nestettä jos kilon jauhoja turvottaa. Isot on annokset teillä. 400g riittää annoskooksi
Täytyy todeta, ettei monikaan osaa tehdä bolognesea, saatikka Mornay kastiketta, onneksi itse osaan. Pitkä keittoaika ja oikeat raaka-aineet tarvitaan.
Ihan lähikaupan hinnat
AP