Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin miettiä, että onkohan mun ongelma sittenkin se, että pidän rimaa liian alhaalla?

Vierailija
29.02.2024 |

Ehkä olisikin parempi taktiikka tavoitella niitä lentäjä-kirurgeja, kun en itsekään ole mikään pyylevä perusmamma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette? Mun kriteerit on tähän mennessä ollu lähinnä: on kiva ja normaali ja huolehtii hygieniasta.

Ap

Vierailija
2/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vain yksi kriteeri: se että mies herättää mun tunteet. Kyllä siinä kesti mutta lopulta sellainen tuli vastaan. En olisi ikinä uskaltanut pitänyt kaikkia mieheni ominaisuuksia kriteereinä. Sain paljon enemmän kuin ikinä uskalsin toivoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa sanoa näillä lähtötiedoilla.

Jos oikeasti korkeatasoiset miehet osoittavat kiinnostusta sinua kohtaan, niin kyllähän sun silloin kannattais pitää rimaa korkealla, ja tavoitella parasta. 

Mutta jos korkeatasoiset miehet eivät osoita mitään kiinnostusta sinua kohtaan, niin en kyllä näe mitä järkeä sinun olisi pitää rimaa korkealla. Koska eihän sulla tuossa tapauksessa ole kuitenkaan mitään mahdollisuutta sellaista korkeatasoista miestä oikeasti saada. 

Vierailija
4/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyitkö opiskeluaikoina helposti juhlien jälkeen sänkyyn niiden bilepoikien kanssa? 😳

Vierailija
5/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentäjiä ihannoidaan? Ei ne nykyään tienaa perus insinööriä enemmän. Ovat liikennevälineen kuljettajia kuten bussin ja junan kuljettajat. Kaiken sorttista hiipparia tuossakin ammattikunnassa. 

Vierailija
6/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa sanoa näillä lähtötiedoilla.

Jos oikeasti korkeatasoiset miehet osoittavat kiinnostusta sinua kohtaan, niin kyllähän sun silloin kannattais pitää rimaa korkealla, ja tavoitella parasta. 

Mutta jos korkeatasoiset miehet eivät osoita mitään kiinnostusta sinua kohtaan, niin en kyllä näe mitä järkeä sinun olisi pitää rimaa korkealla. Koska eihän sulla tuossa tapauksessa ole kuitenkaan mitään mahdollisuutta sellaista korkeatasoista miestä oikeasti saada. 

Ei mua kohtaan oikein kukaan osoita suoraa kiinnostusta, katselevat vaan intensiivisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän