Miksi IL/IS kannessa on jokaikinen päivä eri sairaus millä pelotellaan?!?!?!
??? Kirjaimellisesti joka päivä "nyt sinulla on tämä tietämättäsi mihin kuolet"
Kommentit (101)
Mä luulen, että ne toimittelijat jäi korona-ajan pelotteluun dopamiinikoukkuun. Mikään muu ei enää anna kiksejä kuin sairauksista vaahtoaminen.
Ne haluaa alentaa ihmisten henkisyyttä. Se tekee ihmisen sairaaksi. Sairauksilla tehdään rahaa.
Kaikki kuuluu siihen samaan syssyyn.
Siksi noita lehtiä ei kannata lukea.
Vierailija kirjoitti:
Putin ja kansantaudit, kas siinä myyvä kombinaatio.
Seksi myös. Epävarmoille urpoille klikattavaksi. Seksistä tehty outo elämyspuisto, vaikka kyseessä perin normaali arkipäiväinen toiminto.
Minusta niiden pitäisi tehdä joku oma osio niille jutuille, eikä aina kannessa isolla.
Tulkaa nykypäivään, podcastit/yksityiset alustat esim YTeessä. Paljon parempaa informaatiota kuin mitä iltalehdet tuuttaa
Nyt sanottiin ett syyhy vie sinut sairaallaannn !!!!!
Olen ihmetellyt samaa. sairastahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy keksiä tekosyitä kuolemille joita tulee körönäpiikeistä.
Ja medialla huono omatunto omasta osuudestaan.
Johtuu lukijakunnan ikäjakaumasta. Paperilehtiä ostaa vain boomerit. Ja niitä kiinnostaa vain sairaudet ja kuolema.
Koska sillä tavalla saa myytyä paljon lehtiä.
Jättäkää katsomatta/aukaisematta. En itse viitsi enää lukea niitä, koska kovin usein on itänaapurin diktaattorin kuva heti vastassa.
Kaiken huippu on se, kun kirjoittavat niihin juttuihin "jos sinulla on näitä oireita, mene heti lääkäriin". Ei sinne niin vain mennä, kun päivystyksestäkin saattavat heittää ulos vaikka olisi halvauskohtaus päällä. Todenmukaisempaa olisi kirjoittaa juttu, missä kerrotaan miten toimitaan ja mistä saada kiireellistä apua, kun päivystyksestä heitetään ulos vakavatkin sairaustapaukset ja yksityiselle ei ole varaa.
Niillä on hätä, kun myrkkypiikit aiheuttaa kovaa kutinaa, siitä ovat nyt keksineet sen syyhyn, koska sitä piikkikutinaa ei voi erottaa silmämääräisesti syyhystä.
Koska täti-ihmiset ovat niiden suurin kohderyhmä. Sama kuin av siis.
Ihan yksinkertaisesti: siksi koska niitä klikataan. Millään muulla ei ole merkitystä. Joka kerta kun klikkaat juttua, annat viestin että haluat samankaltaista sisältöä lisää. Kaikkein tyhmintä on klikata pöyristelläkseen että miksi taas tällaistakin kirjoitetaan.
Myös diabetes ja nykyään on tullut lisäksi rasvamaksa.