Mikä sinusta tekee suomalaisen
Ei ole ihmistä joka olisi suomalainen, ruotsi ja venäjä on pitänyt siitä huolta. Suomalaisilla on hyvät geenit maahanxmuuton ja muualtatulleiden takia. Ahdasmielisillä suomalaisilla on varmaan liikaa ruotsalaisia ja venäläisiä geenejä? Lukekaa edes yksi kirja, ennen kun tulette huutelemaan sontaa? Suomi on nuori maa ja ulkolaiset antoivat meille hyvän sykäyksen geeneihin. Pitääkö selittää että siäsiitoisuus huono ja kälviällä serkku... Maahanxmuutto on tehnyt suomalaisista mitä he ovat
Kommentit (30)
Oma äidinkieli on yksi tärkeistä tukipilareista ja Itsenäisyys. Oma kulttuuri ja kulttuuritaide. Armeijan käyminen toi myös tarmoa ja ryhtiä omaan suomalaisuuteeni. Se että käyn töissä ja maksan veroja. Liikun paljon metsissä, eli Suomen luonto. Tässä nyt ensiraapaisuna pari asiaa.
Sukuni on suomalainen suku joka mainitaan jo 1500 luvun kirjoituksissa. Olen vaalea ja sinisilmäinen. Muuta kysyttävää?
En koe itseäni suomalaiseksi tai pidä kansallisuutta mitenkään merkittävänä tekijänä.
Venäjä on nuori maa Suomeen verrattuna. Roomalaisilla oli jo 300 luvulla karttoja missä mm Pietarin ja nykyinen Moskovan alue on Finn. Ryccät tulivat alueelle vasta myöhemmin. Suomessa on maailman eniten sinisilmäisiä ihmisiä aka maailman valkoisimmat.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on nuori maa Suomeen verrattuna. Roomalaisilla oli jo 300 luvulla karttoja missä mm Pietarin ja nykyinen Moskovan alue on Finn. Ryccät tulivat alueelle vasta myöhemmin. Suomessa on maailman eniten sinisilmäisiä ihmisiä aka maailman valkoisimmat.
Mitä luin tämän vuoden Tieteen Kuvalehdistä, nyttemmin ollaan päädytty tuloksiin, että Suomessa oli myös alkujaan mustia ihmisiä.
Suomalaiset olivat kuuliaisia venäjän alamaisia. Mitään itsenäisyysliikettä ei edes ollut.
t:MamuMies
Syntymäpaikka, kieli ja kulttuurin (ja luonnon ja sään osana sitä) ymmärtäminen tekevät minusta suomalaisen.
Vittuuntuneisuus ja huono huumorintaju.
Se, että olen asunut Suomessa koko elämäni ja minulla on Suomen kansalaisuus.
Rasisti sinä olet!
N27