kokemuksia Suomen Vauvakuvaus ky:stä?
hei!
onko kukaan käynyt vauva-/tenavakuvassa Suomen Vauvakuvauksessa joka nykyään sijaitsee Herttoniemessä? Kuulisin mielelläni kokemuksia kyseisestä liikkeestä, ajattelin mennä sinne 1-vuotiskuvaan.
Kommentit (3)
Ei itse olla käyty kyseisessä paikassa valokuvassa, mutta esikon tarhakuvat oli just tosta firmasta. Ne oli ainakin ihan hyvin onnistuneita.
Oltiin siellä 1-v. kuvassa. Ihan hyvä ja kiva kuvaaja, kivoja rekvisiittakamoja. Hinta-laatu-suhde mielestäni tosi hyvä, varsinkin jos teettää paljon kuvia. Koevedoksiin nimittäin tulee leima eikä niitä voi käyttää. Shoppasin vähän kuvaajia, ja jollain oli yli kolminkertainen kuvauspalkkio, mutta siihen sisälty käyttökelpoiset koevedokset. Mutta suosittelen kyllä, kuvat oikein laadukkaita.
Meillä otettiin kuvat siellä silloin, kun poika oli noin 10 kk. Sillä tavalla kuvaaja oli hyvä, että poika näytti iloiselta, kun taas tarhan yksityiskuvassa (jolloin ikää 1 v 8 kk) oli pelästynyt ja itkuinen. Molemmissa tapauksessa äiti oli kuitenkin mukana ja itse asiassa vierastaminen oli paljon pahempaa tuolloin 10 kk iässä. Kuvaaja oli myös joustava (saatiin aikaa siirrettyä korvatulehduksen takia, kun kipeä lapsi olisi näyttänyt vähän valjulta) ja antoi ohjeita ennen kuvaa (tyyliin ei ennen kuvausta päähän kypärämyssyä, josta jää rajat).
Toisaalta itse tykkäsin, että värikuvissa värimaailma oli pikkuisen kylmä (muistaakseni tausta oli siniharmaa). Tarjolla oli myös mustavalkoisia ja " vanhanaikaisen" näköisiä ruskehtavia mustavalkoisia kuvia. Kuvaajalla oli muuten innostusta vanhan ajan tarvikkeistoa kohtaan, eli meidänkin kuvassa oli jonkinlainen maitotonkka ja vanha puukärry, jotka itseäni vähän huvittivat (toki näihin voi varmaan kuvaustilanteessa vaikuttaa).
Hinta-laatusuhteesta en nyt osaa sen kummemmin sanoa.