Eduskunnan kyselytunti nyt
Puhemies sekoili huolella sanoissaan ja unohti pyytää ministereitä menemään aitioon. Pääministeri vaikuttaa vihaiselta ja haukkui sopimattomasti opposition kysymystä. Ovatko molemmat kännissä tai krapulassa? Riikka Purrakin on eksynyt paikalle ja on näköään käynyt vaatekaupassa. Eikö Krista Kiurulla ja tämän vieressä istuvalla wannabee-Krista Keuruulla ole muita vaatteita kuin mustia tanttavaatteita?
Kommentit (53)
Kun kysytään ammattikoulun alasajosta, miksi ministeri Grahn-Laasonen vastaa? Hän muutokset ajoi läpi. Voisi nyt kertoa, miten meni.
Kaikki tyrmää Purran ehdotuksen ammattikouluista. 🤣 On se tyhmä plontti!
On hyvä että meillä on pätevä hallitus kerrankin. Rydman on ulos annoltaan erittäin analyyttinen. Vihreät räksyttää.
Eikö kukaan saa kysyä Joensuun kiduttajien hellimisistä.
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru ja vieressä istuva wannabe- Krista Kiuru ovat taas tutuissa univormuissaan.
No aatteleppa, painaa varmaan reippaasti yli 150kg. Mustalla yrittää peittää.
Petteri ei meinaa mahtua pukuunsa. Lihonut possu.
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei meinaa mahtua pukuunsa. Lihonut possu.
Kun jo ollut sydänvaivoja ja ilmeisesti sepelvaltimotauti diagnosoitu pitäisi syödä terveellisesti ja yrittää tätä kautta pudottaa terveellisellä tavalla painoa ja parantaa elintapoja. Epäterveellinen, lihottava ruoka ja stressi eivät ole hyviä asioita.
Sari Essayahin vastaus kaikkiin kysymyksiin on ensin haukkua edellinen hallitus ja sitten patsastella tyytyväisen näköisenä, kun minä olen nyt ministeri. Vastuuta ei ota mistään, eikä minkäänlaista kokemusta, sen huomaa myös Rydmanista. Purra kyllästyneen näköisenä suupielet alaspäin ja Orpo ivallisena ilmeilee. On siinä meillä hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho sanoi Guzeninan sukunimen jotenkin väärin, kun edustaja sanoi sen itse heti perään.
Puhemies puhutteli ministeriksi Guzeninaa.
Ei KD vastusta mitään, heille on vaan tärkeätä patsastella hallituksessa ilman mitään vastuuta mistään.
Nyt kun KD ja RKP ottaisi vastuuta ja sanois meille riittää. Heikompien kyykytys on häpeällistä, hallitus nurin.
Valehdeltu itsensä hillotolpille ja nyt ajetaan vain omaa asiaa.