Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä joku itkee kun asumistuki tippuu 200 euroa - No minä en helvetti saa asumistukea muutenkaan kuin vaan reilu 200 euroa

Vierailija
29.02.2024 |

Kannattaisikohan muuttaa vähän edullisempaan asuntoon? :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en helvetti saa asumistukea ollenkaan, ihan itse tienatuilla rahoilla joutuu kaiken maksamaan.

Vierailija
2/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en helvetti saa asumistukea ollenkaan, ihan itse tienatuilla rahoilla joutuu kaiken maksamaan.

Yhyy yhyy taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvytön, mutta työttömän statuksella. Onko kohtuullista, että meidän perheeltä leikataan sekä työttömyyspäivärahan lapsikorotukset sekä asumistuesta iso siivu? Nuo leikkaukset ei tee mua työkykyiseksi.

Vierailija
4/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työkyvytön, mutta työttömän statuksella. Onko kohtuullista, että meidän perheeltä leikataan sekä työttömyyspäivärahan lapsikorotukset sekä asumistuesta iso siivu? Nuo leikkaukset ei tee mua työkykyiseksi.

Lohduttaudu sillä, että et todellakaan ole ainut työkyvytön joka väkisin pidetään työttömänä työnhakijana.

Vierailija
5/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy taas.

Miksi tuo on enemmän yhyy yhyy kuin ap:n itku?

Vierailija
6/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy taas.

Voi kyynel kun sinua nyt ahdistaa :D

Vierailija
7/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy taas.

Ei ahdista yhtään, yritän vaan ymmärtää tota logiikkaa. 

Vierailija
8/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin veikata että Suomi on täynnä työkyvyttömiä jotka nostaa työmarkkinatukea. Tunnen omasta lähipiiristäkin, ja niilo22 nostanut vissiin iät ja ajat työmarkkinatukea vaikka tyypistä ei ole muuhun kun omaan housuihinsa paskomaan.

Vierailija
9/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy taas.

En minä itke mistään. Nauroin vain aloituksessa muiden itkulle. :D

Minä kyllä pärjään minun 200 euron asumistuella kun siihen päälle saa sen 400 euroa ttt ja sillä saa vuokran maksettua. Nämä muut eivät vissiin saa kun elävät herroiksi 1000 euron asunnoissa. :D

Vierailija
10/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy taas.

Ei ahdista yhtään, yritän vaan ymmärtää tota logiikkaa. 

Lopeta ketjun lukemin jos noin paljon ahdistaa.

Vierailija
11/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELLsinkiläisen omistusasunnon asukas itkee ja se on musiikkia korville.

Vierailija
12/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.

Vierailija
13/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asumistukihan ei muutenkaan automaattisesti mene, että mitä isompi vuokra, sitä isompi tukikin.

Vierailija
14/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisilla tämä leikkaus ei vaikuta mitenkään koska maksimikorvattava määrä laskee 80%:sta 70%:iin, mutta tuo puuttuva osa vain korvataan toimeentulotuessa.

Leikkaus koskee lähinnä omistusasujia sekä palkansaajia jotka saavat asumistukea.

Vierailija
15/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% suomen "työkyvyttömistä" vaan tykkää mielummin makoilla sohvalla.

Vierailija
16/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No asumistukihan ei muutenkaan automaattisesti mene, että mitä isompi vuokra, sitä isompi tukikin.

Tuen maksimimäärä on ollut vuosikausia Helsingissä yhden henkilön osalta 694e riippumatta montako neliötä asunnossa on.

Käytännössä tuolla ei kuitenkaan saa muuta kuin pienen yksiön idemmästä joka on huonokuntoinen.

Vierailija
17/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin veikata että Suomi on täynnä työkyvyttömiä jotka nostaa työmarkkinatukea. Tunnen omasta lähipiiristäkin, ja niilo22 nostanut vissiin iät ja ajat työmarkkinatukea vaikka tyypistä ei ole muuhun kun omaan housuihinsa paskomaan.

Älä ny, Nuulo on yrittäjä!

Vierailija
18/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niio22, eli Mikael, on hiukan erikoinen, mutta ei hän todellakaan ole niin tyhmä kuin videoillaan antaa ymmärtää. Hän on huomannut jo ajat sitten, että esittämällä hiukan yksinkertaista hän saa paljon katselukertoja videoilleen. Jos hän olisi täysin oma itsensä niin se ei kiinnostaisi ketään koska videoissa ei sitten olisi mitään ihmeellistä.

Sinä se housuihin ulostaja tässä olet.

Vierailija
19/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuulo myös äänestää Persuja ja sen mielestä laiskat pummit joutaa katuojaan. :D

Vierailija
20/53 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jos olet työtön haet töitä, jos olet työkyvytön olet sairaslomalla tai kuntoutuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän