Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v:n uusi normaali tästä puhelimen käyttämisestä kaiuttimella ilman kuulokkeita on tullut?

Vierailija
29.02.2024 |

Ei voi käsittää ihmisten itsekkyyttä ja toisten huomioon ottamattomuutta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tinnittää korvat jos käytän kuulokkeita. Kaiuttimella helppo säätää puhelimen etäisyys kauemmaksi korvistA mikäli kovaa puhuva soittaja asialla.

Hei, puhelimesta voi myös säätää äänenvoimakkuuden sopivaksi!

Vierailija
22/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin viime viikolla tunnin bussimatkan hirveässä älämölössä, kun joku minäminä-nuori mies keksi katsella koko matkan jotain sontaa puhelimeltaan. Kuuro taisi raukka olla äänenvoimakkuuden perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tuota harrastaa ensisijaisesti teinipojat, ja etenkin maah.muut.-taustaiset teinipojat

Vierailija
24/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän vastapuoli, että on kaiuttimessa? Ulkomaisia kieliä kuulee paljon, niitä osaavat muutkin kuin yksityisasioitaan levittelevät kaiutinpuhujat.

Vierailija
25/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halutaankin herättää huomiota ja esiintyä kuulijoille. Jotkut kuuntelevat äänikirjojaankin ulkona ilman kuulokkeita. Outo tapa.

Vierailija
26/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa. Ei säteilyä päähän. 

Vierailija
27/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisempaa. Ei säteilyä päähän. 

Pitäisikö tuosta tehdä turvattomampaa? Lupa kanssaihmisille lyödä tuollaista mölisiää pataan?

Vierailija
28/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tinnittää korvat jos käytän kuulokkeita. Kaiuttimella helppo säätää puhelimen etäisyys kauemmaksi korvistA mikäli kovaa puhuva soittaja asialla

Jollet osaa käyttää puhelimessasi olevia äänen säätömahdollisuuksia, niin ole ystävällinen äläkä vastaa puhelimeen tai soita puheluita yleisellä paikalla. 

Vierailija
29/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tinnittää korvat jos käytän kuulokkeita. Kaiuttimella helppo säätää puhelimen etäisyys kauemmaksi korvistA mikäli kovaa puhuva soittaja asialla

Mitenköhän hitossa on lankapuhelinaikana selvitty hengissä? Niin nykyaikaa, että ihmisillä on yhtäkkiä tällaisia "ongelmia", ja on ihan oikeutettua pistää muut kärsimään niistä.

Vierailija
30/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi mennä huutelemaan sivusta mahdollisimman rasvaisia pillujuttuja tuollaisiin keskusteluihin.

Tai puhua takaisin, kuin hän soittaisi sinulle. Jenkkiläisestä piilokamerasta tämä.

Vierailija
31/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät aivosyöpää, eivät uskalla laittaa puhelinta korvalle!

Kuulokkeet?  Toki tuon itsekin huomannut että mikäli pitää puhelinta korvalla niin kuumittaa päätä siltä puolelta missä puhelin.

Kuulokkeet, no, kun ne kuulokkeet on yhteydessä siihen luuriin, niin ne kuulokkeet säteilevät myös sitä aivosyöpää aiheuttavaa ainetta,,, vaikka olisivatkin johdottomat.

Se on niin muodikasta, pitää sitä luuria sillain suun edessä kämmenellä vaakatasossa ja kuunnella siinä sitte mitä sieltä luurista puhutaan... 

Mä olen kanssa ihmetellyt tätä, että se luuri pitää olla siinä suun edessä kädessä pidettynä vaakatasossa.... Joku uusi villitys...

Puhelimet ovat liian monipuolisesti käytettäviä nykyään.

Vierailija
32/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän hitossa on lankapuhelinaikana selvitty hengissä? Niin nykyaikaa, että ihmisillä on yhtäkkiä tällaisia "ongelmia", ja on ihan oikeutettua pistää muut kärsimään niistä.

Ihmisten kyvykkyys laskee oikeasti todella kovaa vauhtia. Kohta syöminen ja paskominen ovat ainoita asioita, mihin osa porukasta kykenee.

Vierailija
33/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tuota harrastaa ensisijaisesti teinipojat, ja etenkin maah.muut.-taustaiset teinipojat

Mun kokemuksen mukaan tätä tekevät oletettavasti naispuoliset teineistä liki kolmikymppisiin, useimmat jumppatrikoissa kulkevia. 

Vierailija
34/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun metrossa ja joku taas täällä ilman kuulokkeita videoiden kimpussa, ei hyvää päivää

Vierailija
35/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja nuorethan tuota tekevät. Hehän ovat nykyään yleisesti ottaen tyhmiä kuin saappaat.

Vierailija
36/36 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä tekee ihan kantiksetkin. Varsinkin Ekstra-luokassa...

Viime kesänä joku viiskymppinen "Marko" huudatti futista äänet täysillä koko matkan Helsingistä Rovaniemelle. Välillä itsekin eläytyi siihen luolamiesmäisillä örinöillä. Ilmeisesti konduktöörikään ei voinut asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme