Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymaastureiden kuskit voisivat opetella parkkeeraamaan ruutuun.

Vierailija
15.01.2007 |

Ja ennenkuin kalikka lentää, niin ei ole antipatioita kyseisiä autoja kohtaan vaan kuskeja. Ärsyttää pääkaupunkiseudulla, missä maa kallista ja näinollen myös parkkiruudut mahdollisimman pienet, maastureiden tökerö pysäköinti. Mikä siinä on niin vaikeeta saada se auto keskelle ruutua? Viereen ei enää mahdu tavallista autoa niin, että siitä vielä uloskin pääsisi tai saisi lasta turvaistuimesta.

Terv pitkään Pajerolla ajanut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen viivalle. Mitä väliä, onhan niitä paikkoja muuallakin kuin

maasturin vieressä

Vierailija
2/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualle parkkiin, ensin tulleella on oikeus parkkeerata miten haluaa. Kierrä nysvä. Voit kokeilla työntää autollasi minun autoni ruutuun, taitaa vain pahvilootabiilisi painua kasaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei ole kovin vaikea ennakoida mitä tulee vastauksissa. Arvuutella voi vain, kuinka mones viesti sisältää tämän ikuisen, lyömättömän argumentin.

Vierailija:

muualle parkkiin, ensin tulleella on oikeus parkkeerata miten haluaa. Kierrä nysvä. Voit kokeilla työntää autollasi minun autoni ruutuun, taitaa vain pahvilootabiilisi painua kasaan.

Vierailija
4/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kateuskortti tässä tapauksessa meni metsään.

Oot vaan pikkumainen ihminen.

Vierailija
5/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nyt tyytyväisiä? (Oikeasti en kadehdi materiaa, kadehdin asioita joita ei rahalla saa)

Vierailija
6/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma lapsiperheille tarkoitettuja, mutta me sitä leveetä paikkaa enemmän tarvitaan.

Vierailija
7/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkeerata. Samaa olen ihmetelly kuin ap, et miks tarvii viedä 2 paikkaa yhden auton takia.

Opetelkaa lapset ensin ajamaan.

Vierailija
8/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin oikeessa.

Vierailija
9/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja köyhät tukehdutte kateuteen ja mun pakokaasupäästöihn.

Köh köh teille.

Vierailija
10/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin siksi, että firmat säästää parkkialueissa. Samaan tilaan pitää ahtaa entistä enemmän ruutuja.

Mutta hiukan kyllä kyrsii, kun autosta ei tahdo päästä ulos millään naapuriautoja kolhimatta, vaikka kuinka olisi ruudun keskellä. Ja meillä siis on ihan normaalilevyinen citikka, ei mikään ylileveä lotjake.

Onneksi sentään takana on lapsilla liukuovet, muuten olisi tullutkin jo monta maaliraapimaa...

Vierailija
11/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsinki mikään metropoli ole, jossa olisi aidosti tilapulaa (riittää kun ajaa Kehä 3:lla tai katselee lentokoneen ikkunasta niin johan on landea). Niinpä on hävytöntä, ettei parkkitilaa tehdä tarpeeksi kun suunnitellaan uusia tiloja ja kauppakeskuksia tms. Kiva kun saa koko ajan varoa kolhimasta vierusautoa.

Vierailija
12/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei Helsinki mikään metropoli ole, jossa olisi aidosti tilapulaa (riittää kun ajaa Kehä 3:lla tai katselee lentokoneen ikkunasta niin johan on landea). Niinpä on hävytöntä, ettei parkkitilaa tehdä tarpeeksi kun suunnitellaan uusia tiloja ja kauppakeskuksia tms. Kiva kun saa koko ajan varoa kolhimasta vierusautoa.

Sen ymmärtää, ettei kadun varteen sitä lisätilaa tule, mutta kun tosiaan nuo uudet ostoskeskuksetkin on suunniteltu niin, että hyvä jos toiselta puolelta pääsee autosta kiemurtelemalla ulos...

Vierailija
13/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole kolhinut ketään, mutta jos niin käy, niin ei voi mitään. Sorry! Ja mä olen sitä mieltä että kunhan se auto on siellä omien viivojen sisäpuolella, niin se riittää. Ei sen oo pakko siinä ihan keskellä olla.

Vierailija
14/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikoitettuna ylileveästi, ajan ihan viereen, niin että kuski ei pääse ovesta sisään. Siitäs sait nousukas sikaniska savolainen.

Vierailija
15/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paikoitettuna ylileveästi, ajan ihan viereen, niin että kuski ei pääse ovesta sisään. Siitäs sait nousukas sikaniska savolainen.

Onneks mä en ole kokenut tollasta. Vois sulle muuten tulla nenä kipeeksi.

Ja tee sinäkin töitä, niin sullakin on ehkä joskus varaa ostaa kunnon auto ja siihen bensaa.

Vierailija
16/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tungen perunoita pakoputkeen sillä olenhan vain kateellinen.

Vierailija
17/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus tungen perunoita pakoputkeen sillä olenhan vain kateellinen.

Vierailija
18/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viereiseen ruutuun pääse. Aina ei ole niitä ylimääräisiä parkkeja niin hirveästi, että joillekin voi antaa tosta vaan pari paikkaa.

Tao se nyt siihen kalloos.

Vierailija
19/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös parkkeeraan miten huvittaa. Itsepähän sakkoni maksan.

Paina se nuppiis!

Vierailija
20/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus hus, nyt yöpuulle.