Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalta saa sellaisen käsityksen, että ihmisillä on ihan hulluja naapureita!

Vierailija
29.02.2024 |

Miten meillä kerrostalossa on ihan tavallista, säyseää, hiljaista porukkaa, ja juttelut pihamaalla ovat jokapäiväisiä?

Millaiset naapurit teille on siunaantuneet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiljaiset naapurit. Olen talossa asunut 11 vuotta ja vaikka muut asukkaat ovat välillä vaihtuneet niin hyvin hiljaista porukkaa muuttanut tilalle. Pari vuotta alakerrassa asui joku nuoripari joka tappeli jatkuvasti ja ovet paukkuivat mutta muuttivat pois kun saivat vauvan ja tarvitsivat lisää tilaa. Koiriakin on eri naapureilla ollutt ja yksikään niistä ei ole ollut jatkuvasti louskuttava.

Vierailija
22/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lla päivystävät asuvat järjestään halvimmissa 1970-luvun neukkukuutioissa. 

Ai niin kuin sinäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainut sekopää naapuri on tässä talossa meidän alakerrassa, ei ne möykkää eikä mitään, mutta valittavat kaikesta, milloin ei portaita käyttää ulos mennessä, milloin ei saa ovea laittaa kiinni, ja parempi kun kaikki olisi vaan kodeissaan kun heitä häiritsee käytävältä kuuluvat äänet. Mitä tästä opitaan älä muuta kerrostaloon, jos odotat rivitalon tai omakotitalon hiljaisuutta. Kyllä vuorotyöläiset, useampi bussi-ja taksikuski asuu, sairaanhoitaja asuu jne. Jotka siis kulkevat muulloinkin kuin vain 7-22.

Vierailija
24/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naapureista on kunnollisia, mutta häiriköt näkyvät, kuuluvat ja haisevat (viittaan sinuun, tupakoija) kauas. 

En kyllä polta mutta jos polttaisin niin miten se kuuluis kauas?;)

Esimerkiksi yläkerran asukas käy parvekkeellaan tupakalla - hakkaa parvekkeen ovea ketjupolttajan tahtiin vuorokaudet ympäriinsä, joten hyvin kuuluu. Minulle ei hajut tule, mutta ne tuhkat ja natsat tippuu minun parvekkeelle, koska yläkerran tupakoitsija ei voi käyttää parvekkeellaan tuhkakuppia tupakointikiellon vuoksi.

Mutta jos siellä on tupakointikielto niin eihän se saisi sitten polttaa siellä. Jätä valitus!

Vierailija
25/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkän elämäni aikana ollut yksi hullu naapuri, ja kyllä se tilanne vaan ahdisti ja pisti kirjoittamaan palstoille, kun joutui pelkäämään elämänsä puolesta.

Ei niihin usein törmää, mutta sitten kun törmää, ei enää ihmettele muiden kirjoituksia.

Voivoi kun oli mummolle traumaattista 😢

Veikkaan, että huumeidenkäyttäjä naapurina ei ole kiva juttu nuoremmillekaan.

Mutta juu, mummo olen. Jonnet myös kasvaa joskus aikuisiksi, ja saavat ehkä jopa lapsiakin, jolloin sekonaapuri ei ehkä enää naurata.

Vierailija
26/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja valtaosalla tuttuja tuntuu olevan ihan normaalit fiksut naapurit. Pari toisenlaistakin esimerkkiä sitten mahtuu tuttavapiiriin. 98-99% varmuudella naapureista ei tunnu olevan haittaa. Tuuripeliä tämäkin.

Vierailija
27/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät naapureistaan tänne kirjoittele. Kirjoittajina ovat ne, joille niitä häiriköitä on naapureiksi sattunut.

Että sillä lailla.

Jos haluaa arpoa hyvää asumispaikkaa, niin kannattaa sitten ennenmmin miettiä omistusasuntojen seutua kuin esim . vuokrataloasumista. 

Ja mieluiten niin, että itse on työssä käyvä ja ne naapuritkin ovat työssä käyviä. Näillä yleensä on päivien aikana mielessä muut asiat kuin naapurit ja naapureiden tekemiset.

Kirjotitko ihan tosissasi tämän: "Jos haluaa arpoa hyvää asumispaikkaa, niin kannattaa sitten ennenmmin miettiä omistusasuntojen seutua kuin esim . vuokrataloasumista."

Voiko nykypäivänä olla vielä noin lyhytnäköisiä ihmisiäolemassa?  Itse asun nyt omistuasunnossa vuokralla ja tässä talossa asuu ihan pimeetä sakkia! Asun yksin, en häiriköi

millään tavoin ja yrotän olla hissukseen, kun tiedän, kuin herkästi pienikin ääni voi kaikua. Kerran yks naapuri laulaa hoilotti kaksi tuntia.

Vierailija
28/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä sellaisiakin naapureita, jotka nimittelevät toisia hulluiksi tai kaheleiksi aiheetta. Onkohan näillä nimittelijöillä oikein kaikki kohdallaan. 

Vierailija
29/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hulluja naapureita. Yksi oli huumeita käyttävä ja yritti tulla kirveellä oveni läpi. Olisin ampunut sen ja olin poliisin yhteydessä koko ajan ja sanoin että se yrittää tulla läpi. Poliisilaitos oli onneksi vaan 400 metrin päässä että ne tuli nopeasti. Se tyyppi kidnappasi yhden toisen ihmisen myös. Se kuoli onneksi huumeisiin.

Sitten oli yks vanhempi nainen ja se häiriköi aina, teki perättömiä valituksia vuokranantajalle mutta kostin sille ja tukin sen oven lukon liimalla ja varastin sen polkupyörän ja puhkoin sen autonrenkaat kostoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan