En mä tajua, mikä järki mun elämässäni on
Kun ei koskaan pysty elämään sellaista elämää kuin haluaisi.
Kommentit (27)
Harvapa varmasti pystyy elämään sellaista elämää kun tahtoo.
Tai no, jos haluaa hyvin vaatimatonta yksinkertaista, sitten ehkä.
Kylläpä sitä ihmisen on pyrittävä tekemään omasta elämästään paras mahdollinen niillä materiaaleilla jotka kenellekin on suotu. On itsestä kiinni pyrkiikö saamaan niistä aikaan jotain hyvää vai jääkö ruikuttamaan.
Elämä kun on raaka peli, kenellä täällä on joku haltiatarkummi joka loihtii kaikenlaista ihanuutta eteen. Lapsellista ruikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässä ole järkeä, vaan se etenee hallitsemattomasti omia uriaan.
Hetkellisesti asian voi kokea näin ja toisessa hetkessä tilanne voi olla jo aivan toinen.
Jos kokee hallitsevansa elämäänsä, on vain harhan vallassa. Onnelliseksi tulee sillä hetkellä, kun ymmärtää, että hallita voi lähinnä vain omaa mieltään. Olosuhteet tulevat ja menevät.
Vierailija kirjoitti:
Harvapa varmasti pystyy elämään sellaista elämää kun tahtoo.
Tai no, jos haluaa hyvin vaatimatonta yksinkertaista, sitten ehkä.
Kylläpä sitä ihmisen on pyrittävä tekemään omasta elämästään paras mahdollinen niillä materiaaleilla jotka kenellekin on suotu. On itsestä kiinni pyrkiikö saamaan niistä aikaan jotain hyvää vai jääkö ruikuttamaan.
Elämä kun on raaka peli, kenellä täällä on joku haltiatarkummi joka loihtii kaikenlaista ihanuutta eteen. Lapsellista ruikutusta.
Minusta taas elämä ei ole raaka peli, vaan hassu ja lyhyt leikki. Ihmiset ovat usein kuin lapsia, jotka ottavat leikin liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voi muuttua myös paremmaksi.
Ei kuitenkaan pidä luottaa sitä, että asiat itsestään muuttuvat. Pitää itse ruveta muuttamaan sitä elämänsä siihen suuntaan mihin haluaa sen menevän.
Niinpä. Ja joka vuosi menee yhä huonompaan suuntaan. Koskaan ei ole ollut kummoista, mutta nyt alkaa olla jo sietorajalla tämä homma.
Ei muillakaan yhtä juhlaa. Tavallista arkea, kuvissa kaikki näyttää hyvältä. Elä vertaa itseäsi toisiin. Jos katto pään päällä ja ruokaa se on jo paljon. Paljon hyvää kun katsoo tarkemmin.
Hetkellisesti asian voi kokea näin ja toisessa hetkessä tilanne voi olla jo aivan toinen.