Karkauspäivä - meinaatteko kosia?
Onko tänään iso kysymys tulossa? Toivotko sormusta vai hamekangasta?
Kommentit (45)
En.15 vuotta avoliitossa tähän mennessä mieheni kanssa ja näin jatketaan loppuun asti :) Näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kosi. Tiedän, että pakit tulee.
Sitten saa sentään hamekankaan lohdutuspalkinnoksi. Win-win tilanne siis.
Ja nykyäänhän se hamekangas on valmis hame. Ei voi enää olettaa että kaikilla on ompelukone ja -taidot hallussa. Perinteitä täytyy välillä päivittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan? Mua loukkaisi helvetisti, jos mies ei haluaisi kanssani naimisiin.
Kaikille se ei ole niin tärkeää. Eivätkä kaikki naisetkaan halua naimisiin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan? Mua loukkaisi helvetisti, jos mies ei haluaisi kanssani naimisiin.
Ohis
On se vähän outoa, ettei halua naimisiin rakastamansa ihmisen kanssa. Juuri niitä tapauksia, joissa eron jälkeen mennään salamana naimisiin jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
On se vähän outoa, ettei halua naimisiin rakastamansa ihmisen kanssa. Juuri niitä tapauksia, joissa eron jälkeen mennään salamana naimisiin jonkun toisen kanssa.
Mikä siinä on outoa? Yhdessä voi olla ilman allekirjoituksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Halutaan pitää takaportti auki. Se tarkoittaa sitä, että en halua naimisiin juuri sinun kanssasi. Onhan nämä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Kyllä avioliitostakin eroon pääsee jos haluaa.
Itse tiedän monia vanhoja avopareja jotka todennäköisesti tulevat olemaan yhdessä hautaan asti. Onhan se vähän surullista, jos toiseen ei voi sitoutua ilman niitä allekirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies nukkuu vielä sikeästi. Pitäisiköhän yllättää heti aamusta. Saisi vähän väriä tähän harmaaseen arkeen. Voisi tulla hänelle aika yllätyksenä.
Joo niin tulisi meilläkin, kuitenkin 25 oltu jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
En.15 vuotta avoliitossa tähän mennessä mieheni kanssa ja näin jatketaan loppuun asti :) Näin on hyvä.
Katotte vaan, että teillä on keskinäiset testamentit ja omaisuudet yhteiset, niin menee sen lopun jälkeenkin asiat hyvin.
Siinä tapauksessa on ihan ymmärrettävää, jos molemmat ovat sitä mieltä, ettei naimisiin mennä. Mutta jos se on toiselle tärkeää, en ymmärrä miksei sitten voisi suostua kosintaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa on ihan ymmärrettävää, jos molemmat ovat sitä mieltä, ettei naimisiin mennä. Mutta jos se on toiselle tärkeää, en ymmärrä miksei sitten voisi suostua kosintaan.
Miksi toinen ei voi luopua avioliittohaaveistaan sen toisen takia? Kumpi joustaa ja kumman toive on tärkeämpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toinen ei voi luopua avioliittohaaveistaan sen toisen takia? Kumpi joustaa ja kumman toive on tärkeämpi?
Kyllä se on kummallista, ettei ihan periaatteesta voi käydä laittamassa nimiä paperiin. Kyllä siinä pelätään silloin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kummallista, ettei ihan periaatteesta voi käydä laittamassa nimiä paperiin. Kyllä siinä pelätään silloin jotain.
Mitä pelätään jos ne nimet on ihan periaatteesta pakko päästä laittamaan paperiin?
Osaako nykynainen tehdä mitään sillä hamekankaalla? Eihän se edes pukeudu koskaan hameeseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies nukkuu vielä sikeästi. Pitäisiköhän yllättää heti aamusta. Saisi vähän väriä tähän harmaaseen arkeen. Voisi tulla hänelle aika yllätyksenä.
Anonyymillä palstalla voi väittää mitä vaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiva defenssi sille että olet vanhapiikavela.
Vierailija kirjoitti:
Osaako nykynainen tehdä mitään sillä hamekankaalla? Eihän se edes pukeudu koskaan hameeseen.
Mä sanoin miehelle että jos sanot ei, mennään yhdessä hakemaan mulle kauan himoitsemani kesämekko hintahaarukalla 300-400 e. En tarvitse mitään kankaita kun en osaa ommella eikä ole konettakaan.
Mentiin sitten sormuskauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin miehelle että jos sanot ei, mennään yhdessä hakemaan mulle kauan himoitsemani kesämekko hintahaarukalla 300-400 e. En tarvitse mitään kankaita kun en osaa ommella eikä ole konettakaan.
Mentiin sitten sormuskauppaan.
Ilmiselvää toisen kiristämistä